娛樂滿紛 26FUN's Archiver

sas 發表於 2005-9-21 09:02 PM

脾氣[積極回應+]

我係一個好火爆的人,好易燥6Qm-OO.F7ak
一嬲親就想搵暴力解決,例如打牆咁:v%I&OB/Wb
想問問大家有咩辦法可以令到小弟個EQ高D?
W]!o z.U6P
H`rU+fK o{ [[i] Last edited by sfxc0000 on 2005-9-22 at 07:31 PM [/i]]

bt新之助 發表於 2005-9-21 09:19 PM

我會找人一起行去煲煙,一路煲一路小,小完無事

Dr.anger 發表於 2005-9-21 09:47 PM

[quote]Originally posted by [i]sas[/i] at 2005-9-21 09:02 PM: O&| JCT
我係一個好火爆的人,好易燥#d%CGF QdB&Aj p)z/g`
一嬲親就想搵暴力解決,例如打牆咁
_Ub |k7} 想問問大家有咩辦法可以令到小弟個EQ高D? [/quote]
2_:N3b:?!h9D 一樣=.=v

bengrace50 發表於 2005-9-21 10:48 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

Dr.anger 發表於 2005-9-21 10:50 PM

[quote]Originally posted by [i]bengrace50[/i] at 2005-9-21 10:48 PM:;A D xs-m$xiL Jq1X
sG:o+n~0}.J{

S+rR{l.T m xv(@&e 因為你定力不足,所以你的情緒才... [/quote]
n6giG] 請問點打坐?

勝完可以再勝 發表於 2005-9-21 11:03 PM

[quote]Originally posted by [i]sas[/i] at 2005-9-21 09:02 PM:-c6s5I)nF(Z8|\V7q
我係一個好火爆的人,好易燥O p8Q8xme
一嬲親就想搵暴力解決,例如打牆咁2w0Q `"{O|)L7D
想問問大家有咩辦法可以令到小弟個EQ高D? [/quote]
Cb7[ Q7V?7p
S9C@M7H*J R t
q-bm$l d:b"[*o6~ 睇下書(中央圖書館果d,唔係忽周,東周)啦,一來可以平心靜氣.二來你會發覺有很多事更值得氣,到時就不會著眼於眼前的小事而氣了.或有空到公園看看花草樹木,聽小鳥唱歌,會令你懂欣賞更多東西,戾氣就自然少些了

阿感 發表於 2005-9-21 11:11 PM

吸一口氣,緩緩呼出來,想一想那件事在你的人生中其實小事一綜,一笑置之

sas 發表於 2005-9-22 01:04 AM

[quote]Originally posted by [i]bengrace50[/i] at 2005-9-21 10:48 PM:V3~-b5QB%z$A+J
cI\kw

'c[M_W]7` 因為你定力不足,所以你的情緒才... [/quote]
}9BRA0U A:a7@!e ^ 願聞其詳

bengrace50 發表於 2005-9-22 01:25 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

pillgreen 發表於 2005-9-22 01:55 AM

打牆嗜,又唔係打人,唔算暴力。

sas 發表於 2005-9-22 01:59 AM

我之前已經因為試過打爆玻璃@#uo4^$_9k V
但係內心入面果度氣仲頂住

bengrace50 發表於 2005-9-22 02:00 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

bengrace50 發表於 2005-9-22 02:02 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

bengrace50 發表於 2005-9-22 11:28 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

waterfire 發表於 2005-9-22 11:29 PM

如果樓主係無神論者, 可以去試下聽d music6qV8L"|9D~!n*oZ
選幾首對自己有意思, 或者鍾意聽ge 都得
U R4H_W?{!t 真係會慢慢放鬆

KrisX 發表於 2005-9-22 11:43 PM

樓主係咪對所有事都係好燥先? 定係一dd 事先係咁?

Miz 發表於 2005-9-23 12:57 AM

我諗 首先要去令自己變得 冷靜 先吧 (廢話=..=) 指性格..VY2H9`$AX b8K3G
;F;^B7fL5?3`S/Q
一嬲親就想搵暴力解決  ----- 可以做多d運動呀  
U3e5|tF;q6_*n9q c:^K^h Gu
例如 如果遇到d 令你好想發脾氣 發嬲既事 , 先盡冷靜下來 , 用做運動來減壓 或 發洩怨氣 d#])yk&Px9K
!Z2}7k+p0T
以上只係個人方法..我諗都幫唔到你~"~
2o au7F7`igg ITY 我係以打籃球發洩(n年前= = 冇打好耐..so而家燥底左..)&[E/MqG$\[,IM
又健康wo....
+T&[ ~%Ih\1j4F&r 可能我自己本身就係個『無所謂』的人 , so好少嬲 , 除非真係好好好嚴重...

sas 發表於 2005-9-23 01:57 AM

大部份都係呀Z e,})xpLe#]%y
果度氣就好似因住係體內Y)iE*nH:_r-Z5g
唔發洩出黎唔得

香蕉仔OOOO 發表於 2005-9-23 06:06 PM

當你好嬲果時 心數 50 秒 Y"H+w uA5mE `y V
當你想用暴力果時 就數下100秒啦

Miz 發表於 2005-9-23 09:42 PM

順帶一提
+pQzo1L']`3F 食煙不能減壓的 %x?i^*[
2|*~0HLkxZ
如果樓主的臭脾氣 是來自 壓力 的話就少d 諗野 , 輕鬆下 , 個人就冇咁燥
+L iuK!Q8c_7r 如果你腦裡不停諗住令你發嬲的事 , 當然會覺得有道氣頂住 , 試下放開一下 NT$X\R]VI
我知識有限 , 只能送你一字 , 『 忍 』 =0="

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.