早前吹襲美國的四級颶風卡特里娜登陸之後個樣
:o:o:o:o:o!mmb_p,em
[[i] Last edited by wind69 on 2005-9-22 at 11:53 AM [/i]] :o:o:o:o:o:o:o **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** 係咩!?被騙添:( **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** [quote]Originally posted by [i]bengrace50[/i] at 2005-9-22 12:27 PM:
9@ N!r(Sp_W9{
係呀!:) [/quote]R7i~n+}k
d;vxx?q
我係本外國ge相簿度搵到呢幾張相!5C8S%@~R?
初初都有d懷疑!|e:yas(^[hH
不過後尾見到唔同幾個人都用 Katrina或者Hurricane Katrina
做topic name 黎上傳呢幾張相,
所以信以為真!瞬間奶野!:( 可惡! **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** 颱風o既雲層無o甘低:) 颱風邊係咁樣家 ......你住香港有冇見過颱風咁 so cool man 仲有一個吹緊嚟,如種種因數配合嘅話,比 Katrina 更強9yMN5x'a5R4~
Photos: [url]http://www.nola.com/katrinaphotos/[/url]
頁:
[1]