娛樂滿紛 26FUN's Archiver

join6471 發表於 2005-9-24 01:33 PM

自2005年7月起有無因亂過馬路俾差老"豆"?

我試過
2~fw9z e P 7月尾一個下午在銅鑼灣波斯富街唔睇燈過馬路}&W3QEQ&U7D$gG Q

[b,Ls1g5x:c 過到對面行人路之後,有個藍帽子截住我問:「睇唔睇到咩燈,擺身份證出泥。」我當時好驚,因為銀包只得幾十蚊。」

YUEN_LOUIS 發表於 2005-9-24 01:35 PM

[quote]Originally posted by [i]join6471[/i] at 2005-9-24 01:33 PM:8}Z+e nY*Q
我試過-sBrs}$M
7月尾一個下午在銅鑼灣波斯富... [/quote]
5|2D];FY^n;t? 有冇罸錢??

super168 發表於 2005-9-24 01:36 PM

銀包只得幾十蚊,駛乜驚....o個個係Police 又唔係賊

join6471 發表於 2005-9-24 01:40 PM

而家亂過馬路唔敢「打頭陣」,唯有跟尾
IZ]bK#{&T3l VSxcKZgM\
果次冇罰錢

nkt1000 發表於 2005-9-24 01:42 PM

我試過行左一半先發覺對面有警察.好在佢冇叫過去!!!

funnygay 發表於 2005-9-24 02:19 PM

藍帽子會'豆'既咩,唔係咖啡妹,咖啡仔先捉亂過馬路咩Y h5jSv&`?*^@
警察多數唔理呢d野,#^:C FEA3G X&}7eI
我見過佢地等轉綠燈時,佢地只會望左望右,唔會直線咁望住對面條行人路
9sKX Wp 仲有,即係要罰錢,佢只會發張告票俾你,然後你自己去交罰款嫁嘛,唔會即係問你收嫁

au212001 發表於 2005-9-24 03:50 PM

[quote]Originally posted by [i]funnygay[/i] at 2005-9-24 02:19 PM:
Nt2q.Vu0j J 藍帽子會'豆'既咩,唔係咖啡妹,咖啡仔... [/quote]
2q`vt@vu
u? hj1\ q @/f!HU"L)I9c E
咖啡妹,咖啡仔俗稱黃腳"立"

long winer 發表於 2005-9-24 11:18 PM

過馬路就冇比佢地逗呀...
&a*\ P^cG8sA 但係之前1個禮拜之內逗咗2次,仲問埋d勁on 9問題 =.=

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.