殘酷一叮: 樂哥,好波!!!!
終於見到歌神有接班人, 自eason之後未見過一個咁唱得既人, 佢應該立即入娛樂圈, 肯定打低所有人!!! **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** 佢真係好得...看到我呆左... 對於之前播o個套新秀比賽真係一大諷刺 我見佢個樣唔係扮佢話係向克勤學野 或者唔係只係抬舉之詞咁簡單 樂哥需然係好利害,但個人黎講就比較鍾意PHD多D,
除左做型外所有歌詞都改過哂絕對俾足誠意T @)p&v!O:x3i
我就十分之欣賞佢地%[c-n5?vA2e_
比起果兩個I Love u boy 簡直有過之而無不及!:lol::lol::lol: 樂哥的唱功比起好多時下d青春歌手好得多, 重要係幾條街嗰隻. [quote]Originally posted by [i]william303[/i] at 2005-9-24 11:09 PM:h9s.M\`Q8`*O
樂哥需然係好利害,但個人黎講就比較... [/quote] B RcL!qDy&s]!u
係勁過 i love u boy 'z 好多 .... 超勁呀。把聲扮乜都得。 參加新秀果d 真係可以收一收皮先..... 呢個樂哥仔既歌藝真係掂.....
e/Q(oZ%\c+r
其實參加殘酷一叮贏左囉成十幾皮..... 我明白樂哥仔點解唔去參加新秀.....
7z:x+P|t5c
新秀出黎, 唱歌未必好outstanding, 樣又未必好好, 分分鐘過一排會影都無埋, 仲會俾人話新秀過後就懷才不遇消失左~&q.q)b[L
'L5X7p%RFVYZjL:d
所以樂哥真係名利雙收~~~ 難怪佢流馬尿~ 毫無疑問, 佢把聲係一流, 但唸返一層.s:b ~:x{Mg;`ERo
一叮既遊戲原意吾係想人唱歌扮聲甘簡單. 原意係想有創意, 有娛樂性同觀看性先係重點洛.
所以我會 like 爆炸猛男多 D.
if second choice, 我會 prefer 菲藉女仕多過個阿樂. 只小人地有 dance, 有笑容. ?t no w,[k/H
好過個冠軍食老本加無創意加木口木面.... 正如大家所講,樂哥佢真係唱到出神入化,y Y g1g+[k U
扮邊個似邊個
但係係咪咁就可以入到樂壇同有所發展呢?
我覺得未必 q.\q? |4Q?y$g
因為佢扮人扮得太似,欠缺一種自己既風格"gP5[ b!h!K
如果頭先大合唱時用埋自己把聲唱咁就正啦
不過可能好似佢自己咁講把聲難聽啦$s"@9Td$\ ]0J
第二就係而家o係樂壇生存唱功唔係最緊要
有後台同觀眾緣先繄要}@pV9L5W
好似呀莫生......我就唔係太欣賞佢啦
但係電視台比咁多機會佢,無他既
因為佢有後台囉KS*br`hN;Ik
講到果4個猛男.@R,|R,a
我覺得佢地超搞笑 o&dln,V8m5gZ
好鬼似日本人搞鬼咁&cG.?4C1L3pJC_c
可惜唱功唔掂,mi ~zQk
但總括黎講3cVB$]]6jU7MH Y
我覺得打和都合理既
不過佢地d秒數相差咁遠就有d唔係好信囉.... 聽你地咁講真係立刻想睇,但是我呢到仲未有:(:( [quote]Originally posted by [i]tamsum[/i] at 2005-9-25 02:46 AM:
正如大家所講,樂哥佢真係唱到出神入化... [color=Brown]不過佢地d秒數相差咁遠就有d唔係好信囉[/color]....[/quote]"~B l0JR0u7O;q,SE
)\d9R)k8G+JAbsX,O
阿樂哥啦屎嗰句都成廿幾秒啦 樂哥&V8U%R2V.?2Gt+w6G\i
超正 [quote]Originally posted by [i]shaqkobe[/i] at 2005-9-25 12:50 AM:
超勁呀。把聲扮乜都得。 [/quote]%aqX^n
我己經拜佢做神 台上一首歌
台下十年功 我都覺得佢唱得勁正囉 有冇觀眾緣係非常重要既一點
-_eBmW.u
唱得兩嘴係吾夠6E2o}B3f
依家歌星係靠樣呀 [quote]Originally posted by [i]大優勢[/i] at 2005-9-27 08:30 PM:
有冇觀眾緣係非常重要既一點
唱得兩嘴係吾夠
依家歌星係靠樣呀 [/quote]
OV)n^y
你覺得佢冇觀眾緣咩?
頁:
[1]
2