娛樂滿紛 26FUN's Archiver

hkcitywong 發表於 2005-9-24 09:34 PM

殘酷一叮: 樂哥,好波!!!!

終於見到歌神有接班人, 自eason之後未見過一個咁唱得既人, 佢應該立即入娛樂圈, 肯定打低所有人!!!

per 發表於 2005-9-24 09:51 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

sino ko 發表於 2005-9-24 09:52 PM

佢真係好得...看到我呆左...

Raymondkan 發表於 2005-9-24 10:13 PM

對於之前播o個套新秀比賽真係一大諷刺

Dicksonheng 發表於 2005-9-24 10:29 PM

我見佢個樣唔係扮
"xcg:Yu!Y1Y#N~ 佢話係向克勤學野 或者唔係只係抬舉之詞咁簡單

william303 發表於 2005-9-24 11:09 PM

樂哥需然係好利害,但個人黎講就比較鍾意PHD多D,
:L-t&E7s)t dh5J 除左做型外所有歌詞都改過哂絕對俾足誠意 T @)p&v!O:x3i
我就十分之欣賞佢地%[c-n5?vA2e_
比起果兩個I Love u boy 簡直有過之而無不及!:lol::lol::lol:

發表於 2005-9-24 11:29 PM

樂哥的唱功比起好多時下d青春歌手好得多, 重要係幾條街嗰隻.

香蕉仔OOOO 發表於 2005-9-24 11:50 PM

[quote]Originally posted by [i]william303[/i] at 2005-9-24 11:09 PM:h9s.M\ `Q8`*O
樂哥需然係好利害,但個人黎講就比較... [/quote] B RcL!qDy&s]!u
係勁過 i love u boy 'z 好多 ....

shaqkobe 發表於 2005-9-25 12:50 AM

超勁呀。把聲扮乜都得。

Charcoal_henry 發表於 2005-9-25 01:08 AM

參加新秀果d 真係可以收一收皮先..... 呢個樂哥仔既歌藝真係掂.....
"~Dk)[? X e/Q(oZ%\c+r
其實參加殘酷一叮贏左囉成十幾皮..... 我明白樂哥仔點解唔去參加新秀.....
&w S;MoR6rRS 7z:x+P|t5c
新秀出黎, 唱歌未必好outstanding, 樣又未必好好, 分分鐘過一排會影都無埋, 仲會俾人話新秀過後就懷才不遇消失左~&q.q)b[L
'L5X7p%RFVYZjL:d
所以樂哥真係名利雙收~~~ 難怪佢流馬尿~

fatcheuk 發表於 2005-9-25 01:32 AM

毫無疑問, 佢把聲係一流, 但唸返一層.s:b ~:x{Mg;`ERo
一叮既遊戲原意吾係想人唱歌扮聲甘簡單.  原意係想有創意, 有娛樂性同觀看性先係重點洛.
8R(["e8B"]l 所以我會 like 爆炸猛男多 D.
FP _.s;\2ICFqv} if second choice, 我會 prefer 菲藉女仕多過個阿樂. 只小人地有 dance, 有笑容. ?tno w,[k/H
好過個冠軍食老本加無創意加木口木面....

tamsum 發表於 2005-9-25 02:46 AM

正如大家所講,樂哥佢真係唱到出神入化,y Y g1g+[k U
扮邊個似邊個
V"~#xo0t? 但係係咪咁就可以入到樂壇同有所發展呢?
_5xNgh w 我覺得未必 q.\q?|4Q?y$g
因為佢扮人扮得太似,欠缺一種自己既風格"gP5[ b!h!K
如果頭先大合唱時用埋自己把聲唱咁就正啦
#H G3\O%O"s;M 不過可能好似佢自己咁講把聲難聽啦$s"@9T d$\ ]0J
第二就係而家o係樂壇生存唱功唔係最緊要
7V'J"]%_-E[R At 有後台同觀眾緣先繄要}@pV9L5W
好似呀莫生......我就唔係太欣賞佢啦
4t$z)Q},d/hXQ 但係電視台比咁多機會佢,無他既
2oB8^(| V?7eN 因為佢有後台囉KS*br`hN;Ik

:Ki/\"r3|4a'C:g 講到果4個猛男.@R,|R,a
我覺得佢地超搞笑 o&dln,V8m5gZ
好鬼似日本人搞鬼咁&c G.?4C1L3pJC_c
可惜唱功唔掂,m i ~zQk
但總括黎講3cVB$]]6j U7MH Y
我覺得打和都合理既
N5{ r6MN4f^(Nr{ 不過佢地d秒數相差咁遠就有d唔係好信囉....

garycheung 發表於 2005-9-25 03:16 AM

聽你地咁講真係立刻想睇,但是我呢到仲未有:(:(

阿感 發表於 2005-9-25 03:19 AM

[quote]Originally posted by [i]tamsum[/i] at 2005-9-25 02:46 AM:
%N$`\ PdT-Z v 正如大家所講,樂哥佢真係唱到出神入化... [color=Brown]不過佢地d秒數相差咁遠就有d唔係好信囉[/color]....[/quote]"~B l0JR0u7O;q,SE
)\d9R)k8G+JAb sX,O
阿樂哥啦屎嗰句都成廿幾秒啦

unboy 發表於 2005-9-25 05:54 PM

樂哥&V8U%R2V.?2Gt+w6G\i
超正

abcde1918 發表於 2005-9-25 06:44 PM

[quote]Originally posted by [i]shaqkobe[/i] at 2005-9-25 12:50 AM:
M0Nzx*yZ7e'OLe 超勁呀。把聲扮乜都得。 [/quote]%aqX^n
我己經拜佢做神

吳建仁 發表於 2005-9-25 07:07 PM

台上一首歌
M?7]8oA 台下十年功

kk4683 發表於 2005-9-25 09:01 PM

我都覺得佢唱得勁正囉

大優勢 發表於 2005-9-27 08:30 PM

有冇觀眾緣係非常重要既一點
;b2oP$q4x-~0i3_LP -_eBmW.u
唱得兩嘴係吾夠6E2o}B3f

!mIrI3nX"NiF 依家歌星係靠樣呀

hkonlan9hk 發表於 2005-9-27 10:21 PM

[quote]Originally posted by [i]大優勢[/i] at 2005-9-27 08:30 PM:
*h1@nFoT)j#Ah&_ 有冇觀眾緣係非常重要既一點
$\)oms$h;C#Pw
5Q5BVq6B 唱得兩嘴係吾夠
q D9y4glD[
c pq4?#f%c;| 依家歌星係靠樣呀 [/quote]
|1\(l{|4Div
T}:EAW.FM2r+Z1u OV)n^y
你覺得佢冇觀眾緣咩?

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.