殘酷一叮: 樂哥,好波!!!!
終於見到歌神有接班人, 自eason之後未見過一個咁唱得既人, 佢應該立即入娛樂圈, 肯定打低所有人!!! **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** 佢真係好得...看到我呆左... 對於之前播o個套新秀比賽真係一大諷刺 我見佢個樣唔係扮,{BJpv佢話係向克勤學野 或者唔係只係抬舉之詞咁簡單 樂哥需然係好利害,但個人黎講就比較鍾意PHD多D,
除左做型外所有歌詞都改過哂絕對俾足誠意
我就十分之欣賞佢地]j%^:j/E:v']X'm
比起果兩個I Love u boy 簡直有過之而無不及!:lol::lol::lol: 樂哥的唱功比起好多時下d青春歌手好得多, 重要係幾條街嗰隻. [quote]Originally posted by [i]william303[/i] at 2005-9-24 11:09 PM:
樂哥需然係好利害,但個人黎講就比較... [/quote]
係勁過 i love u boy 'z 好多 .... 超勁呀。把聲扮乜都得。 參加新秀果d 真係可以收一收皮先..... 呢個樂哥仔既歌藝真係掂.....#e7z(u+TB)X4W
K0['Q8H QV W
其實參加殘酷一叮贏左囉成十幾皮..... 我明白樂哥仔點解唔去參加新秀.....6vKk&@,A~(^s
f^b l,yt
新秀出黎, 唱歌未必好outstanding, 樣又未必好好, 分分鐘過一排會影都無埋, 仲會俾人話新秀過後就懷才不遇消失左~
D6e~!h6@ ?5z3MM(w'I
所以樂哥真係名利雙收~~~ 難怪佢流馬尿~ 毫無疑問, 佢把聲係一流, 但唸返一層.
一叮既遊戲原意吾係想人唱歌扮聲甘簡單. 原意係想有創意, 有娛樂性同觀看性先係重點洛.
所以我會 like 爆炸猛男多 D.
if second choice, 我會 prefer 菲藉女仕多過個阿樂. 只小人地有 dance, 有笑容.
好過個冠軍食老本加無創意加木口木面.... 正如大家所講,樂哥佢真係唱到出神入化,
扮邊個似邊個G0G&LBAt/d
但係係咪咁就可以入到樂壇同有所發展呢?*jGJB-W*v#qBc n
我覺得未必
因為佢扮人扮得太似,欠缺一種自己既風格b0^H;R5PhM9OR:y\
如果頭先大合唱時用埋自己把聲唱咁就正啦(Kc&KKE7h%jS-h
不過可能好似佢自己咁講把聲難聽啦
第二就係而家o係樂壇生存唱功唔係最緊要7yp+qPe.o4XXC3d
有後台同觀眾緣先繄要
好似呀莫生......我就唔係太欣賞佢啦
但係電視台比咁多機會佢,無他既
因為佢有後台囉
F(SD}/Wh6^
講到果4個猛男,C*fDl"Xm0YSk
我覺得佢地超搞笑
好鬼似日本人搞鬼咁
可惜唱功唔掂,Z r.M(PphObHh p
但總括黎講-L0O'yx.qi
我覺得打和都合理既
不過佢地d秒數相差咁遠就有d唔係好信囉.... 聽你地咁講真係立刻想睇,但是我呢到仲未有:(:( [quote]Originally posted by [i]tamsum[/i] at 2005-9-25 02:46 AM:x ]ff(ED
正如大家所講,樂哥佢真係唱到出神入化... [color=Brown]不過佢地d秒數相差咁遠就有d唔係好信囉[/color]....[/quote]
阿樂哥啦屎嗰句都成廿幾秒啦 樂哥N.r&t1Cm-s
超正 [quote]Originally posted by [i]shaqkobe[/i] at 2005-9-25 12:50 AM: