娛樂滿紛 26FUN's Archiver

hkcitywong 發表於 2005-9-24 09:34 PM

殘酷一叮: 樂哥,好波!!!!

終於見到歌神有接班人, 自eason之後未見過一個咁唱得既人, 佢應該立即入娛樂圈, 肯定打低所有人!!!

per 發表於 2005-9-24 09:51 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

sino ko 發表於 2005-9-24 09:52 PM

佢真係好得...看到我呆左...

Raymondkan 發表於 2005-9-24 10:13 PM

對於之前播o個套新秀比賽真係一大諷刺

Dicksonheng 發表於 2005-9-24 10:29 PM

我見佢個樣唔係扮,{BJpv
佢話係向克勤學野 或者唔係只係抬舉之詞咁簡單

william303 發表於 2005-9-24 11:09 PM

樂哥需然係好利害,但個人黎講就比較鍾意PHD多D,
0X/Lc&@9J_!eT)? 除左做型外所有歌詞都改過哂絕對俾足誠意
$ah Kq#PF 我就十分之欣賞佢地]j%^:j/E:v']X'm
比起果兩個I Love u boy 簡直有過之而無不及!:lol::lol::lol:

發表於 2005-9-24 11:29 PM

樂哥的唱功比起好多時下d青春歌手好得多, 重要係幾條街嗰隻.

香蕉仔OOOO 發表於 2005-9-24 11:50 PM

[quote]Originally posted by [i]william303[/i] at 2005-9-24 11:09 PM:
;a8q utV e)G@x 樂哥需然係好利害,但個人黎講就比較... [/quote]
qSH:B-du7b 係勁過 i love u boy 'z 好多 ....

shaqkobe 發表於 2005-9-25 12:50 AM

超勁呀。把聲扮乜都得。

Charcoal_henry 發表於 2005-9-25 01:08 AM

參加新秀果d 真係可以收一收皮先..... 呢個樂哥仔既歌藝真係掂.....#e7z(u+TB)X4W
K0['Q8H QV W
其實參加殘酷一叮贏左囉成十幾皮..... 我明白樂哥仔點解唔去參加新秀.....6vKk&@,A~(^s
f^b l,yt
新秀出黎, 唱歌未必好outstanding, 樣又未必好好, 分分鐘過一排會影都無埋, 仲會俾人話新秀過後就懷才不遇消失左~
J-a%E7L d O0O D6e~!h6@ ?5z3MM(w'I
所以樂哥真係名利雙收~~~ 難怪佢流馬尿~

fatcheuk 發表於 2005-9-25 01:32 AM

毫無疑問, 佢把聲係一流, 但唸返一層.
3R*p2j,K f:iWuB)sN _ Q 一叮既遊戲原意吾係想人唱歌扮聲甘簡單.  原意係想有創意, 有娛樂性同觀看性先係重點洛.
4U,txd!@+m9sP 所以我會 like 爆炸猛男多 D.
{2C}G-E(@4W U if second choice, 我會 prefer 菲藉女仕多過個阿樂. 只小人地有 dance, 有笑容.
e;wj1I9A*|&cb&D 好過個冠軍食老本加無創意加木口木面....

tamsum 發表於 2005-9-25 02:46 AM

正如大家所講,樂哥佢真係唱到出神入化,
fd%^ J&y6{QK 扮邊個似邊個G0G&LBAt/d
但係係咪咁就可以入到樂壇同有所發展呢?*jGJB-W*v#qBc n
我覺得未必
+e\ hje 因為佢扮人扮得太似,欠缺一種自己既風格b0^H;R5PhM9OR:y\
如果頭先大合唱時用埋自己把聲唱咁就正啦(Kc&KKE7h%jS-h
不過可能好似佢自己咁講把聲難聽啦
.R*G}/`:T/R"D 第二就係而家o係樂壇生存唱功唔係最緊要7yp+qPe.o4XXC3d
有後台同觀眾緣先繄要
#b"J*xlyw$H(T 好似呀莫生......我就唔係太欣賞佢啦
fp^j+?;A;S 但係電視台比咁多機會佢,無他既
N4t W7Y-LHdq 因為佢有後台囉
NgP m4q*@.}\ F(SD}/Wh6^
講到果4個猛男,C*fDl"Xm0YSk
我覺得佢地超搞笑
\Azx8jAN 好鬼似日本人搞鬼咁
Q-[.OZ W!e? | 可惜唱功唔掂,Z r.M(Pp hObHh p
但總括黎講-L0O'yx.qi
我覺得打和都合理既
/L:rwU#M:X _J!H 不過佢地d秒數相差咁遠就有d唔係好信囉....

garycheung 發表於 2005-9-25 03:16 AM

聽你地咁講真係立刻想睇,但是我呢到仲未有:(:(

阿感 發表於 2005-9-25 03:19 AM

[quote]Originally posted by [i]tamsum[/i] at 2005-9-25 02:46 AM:x]ff(ED
正如大家所講,樂哥佢真係唱到出神入化... [color=Brown]不過佢地d秒數相差咁遠就有d唔係好信囉[/color]....[/quote]
(f_9T6n5aJb5?
~v5xoC8`C 阿樂哥啦屎嗰句都成廿幾秒啦

unboy 發表於 2005-9-25 05:54 PM

樂哥N.r&t1C m-s
超正

abcde1918 發表於 2005-9-25 06:44 PM

[quote]Originally posted by [i]shaqkobe[/i] at 2005-9-25 12:50 AM:
w-jf:y4a8~1x Di 超勁呀。把聲扮乜都得。 [/quote]
;X _'Q8{$w)g 我己經拜佢做神

吳建仁 發表於 2005-9-25 07:07 PM

台上一首歌Y]0n ]!{ s
台下十年功

kk4683 發表於 2005-9-25 09:01 PM

我都覺得佢唱得勁正囉

大優勢 發表於 2005-9-27 08:30 PM

有冇觀眾緣係非常重要既一點
y$X dQMu!Q5{ l#v :f4H;q`\%T5Dj}
唱得兩嘴係吾夠
u,LgxB4e2a1v
c+K5M f t ]7xf 依家歌星係靠樣呀

hkonlan9hk 發表於 2005-9-27 10:21 PM

[quote]Originally posted by [i]大優勢[/i] at 2005-9-27 08:30 PM:
eY6aN ^D#PE 有冇觀眾緣係非常重要既一點`e2b+F3dg

x.R%_*rZp+ZY 唱得兩嘴係吾夠(`f7\sb

%]:y.p;C tH 依家歌星係靠樣呀 [/quote]
m k;rI/AI,v
;_5x9}$J J7|*v
gfV g Nw7nRu 你覺得佢冇觀眾緣咩?

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.