娛樂滿紛 26FUN's Archiver

neitly 發表於 2005-9-25 11:05 AM

水貨同行貨

我想問啲人話啲相機,手提電話.....有水貨同行貨,7j~ F]H3H x
咁咩叫水貨同行貨呢?????
kCH_m_;J#R
g+nYrr(t.{H2T thz各位

neoplan03132003 發表於 2005-9-25 11:12 AM

不如問點睇!?

neitly 發表於 2005-9-25 11:26 AM

[size=3][color=Red]同埋我想問邊度有得買水貨嘅手機??[/color][/size]
4}|&~j v Ul&l
!InXb5R!C)s [[i] Last edited by neitly on 2005-9-25 at 12:04 PM [/i]]

kakeidevil 發表於 2005-9-25 11:37 AM

行貨有原廠保養,水貨冇9N;gt5ag EC }
但有時行貨唔一定貴過水貨

gta_joker 發表於 2005-9-25 11:58 AM

行貨 - 經本地代理進口的貨品(nf#H-t h

g5d%T {,^^}i"[ 水貨 - 其他途徑進口的貨品

Project.D 發表於 2005-9-25 01:02 PM

行貨要打稅$wrt&o$cgRz
水貨無打稅

austin666 發表於 2005-9-25 06:31 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.