娛樂滿紛 26FUN's Archiver

kakeidevil 發表於 2005-9-25 02:45 PM

內地遊客在香港迪士尼樂園表現出自由.........

[img]http://img.news.tom.com/img/assets/200509/bao.jpg[/img]$g9m3dq[qfq
[img]http://img.news.tom.com/img/assets/200509/050914020357bao3.jpg[/img]m^N a~
[img]http://img.news.tom.com/img/assets/200509/050914020414bao4.jpg[/img]
?/u3~r@2Z+w-g/d [img]http://img.news.tom.com/img/assets/200509/050914020342bao2.jpg[/img]

skjeiw 發表於 2005-9-25 02:51 PM

真係好憎!!!

lettwan 發表於 2005-9-25 03:27 PM

周街痾尿,冇廁所咩

austin666 發表於 2005-9-25 06:14 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

瓦特鬼仔 發表於 2005-9-25 06:44 PM

第一張我覺得食煙無咩問題...... P7B;wg#G wz
外國好多人都會起d樂園到食煙.......
#H+Z.})D/@B4\
f]5dcif 但係其他就......
`3X{Lm~es%[f 完全影響曬我地d香港人.......
fWK7tuX}/` x d外國人成日都以為香港人=大陸人...3U M kSh$B"x
諗起都慘...

阿感 發表於 2005-9-25 07:28 PM

[quote]Originally posted by [i]瓦特鬼仔[/i] at 2005-9-25 06:44 PM:
2P }!Jw&]|9b(f_ 第一張我覺得食煙無咩問題......
h.MK(UrYx b Q&c x 外... [/quote]6_,Vc0WKB9MuC]
(k V n] N-U&Ykh
或者o個o的係香港人呢:cool:

Miz 發表於 2005-9-26 12:27 AM

搞到冇晒樂園/童話世界 feel , 十足 d 公園仔咁

magic 發表於 2005-9-28 08:32 PM

[quote]Originally posted by [i]skjeiw[/i] at 2005-9-25 02:51 PM:|*V3{rD2o!d}C
真係好憎!!! [/quote]
n0d'yo$f0T` me too:mad:

Dolly!Sit! 發表於 2005-9-28 08:53 PM

d外國人成日都以為香港人=大陸人... ?Nmn~@vhm3c
Cgfl.[d5Nt
咁的確香港人=大陸人 = 中國人喎           = = '

fmchelloauntie 發表於 2005-9-28 09:20 PM

[quote]Originally posted by [i]Dolly!Sit![/i] at 2005-9-28 08:53 PM:Cd?^"z-XGg
d外國人成日都以為香港人=大陸人... ?1C7?+O?D]

o-w7q8gD.U(K{^ 咁的確香港人=大陸人 = 中國人喎           = = ' [/quote]
;O;N,z%h{ B 唔好玩la...
p ?Z G^*R 你幾時住過大陸?0係大陸出世?如果你係既話咁你就係大陸人...香港人係鬼大陸人...'QJ/xb4Z.}b
**大陸係指mainland 即係內地...點諗我都唔覺得香港可以叫大陸...
anSk:_sB 香港人可以算係中國人,不過中國人都分好多類,例如好多唔同民"續"...~q(~.m9A)j ~x
而香港人等唔等於中國人就睇你點計...ZgU+F$c0o+r!J_/R*k
但係香港人=大陸人,對我黎講係完全唔成立...

HansChan 發表於 2005-9-29 06:21 PM

所以真係唔好話香港人成日都歧視大陸人......cy3tfGNSJ _1^
佢哋好多都根本唔civilized.........q jS7lEv*P?_
乜都大聲爽惡........
!bPt.GL:t!` 態度又差, 衞生又差.......
i&} Eb8Iqx 唉.............:mad:

fxrong 發表於 2005-9-29 11:47 PM

[quote]Originally posted by [i]瓦特鬼仔[/i] at 2005-9-25 06:44 PM:UP$j*lrqA0Hh
第一張我覺得食煙無咩問題......
pRI7d7g{;j Pr"o 外... [/quote]d.c8Q:E?i/I?7b
外國人都有做就叫文明嗎????1g F&@W i e3A&^:Z

'u gN @"qX8^%a1\+k3}&x 我不否定圖中的是所謂的“自由“

釣魚王 發表於 2005-9-30 10:40 PM

冇文化ge人

~極~ 發表於 2005-9-30 11:22 PM

大6人真係乞人憎~

bigfish 發表於 2005-9-30 11:42 PM

[quote]Originally posted by [i]lettwan[/i] at 2005-9-25 03:27 PM: PL2s^*i5p`&E v
周街痾尿,冇廁所咩 [/quote](JTc [v3zVYP1oT
o係大陸去廁所要俾錢架

nkt1000 發表於 2005-10-1 01:38 PM

搞到d地方咁!!!:o:ok3eh3M5ux R#nP
多謝分享

fmchelloauntie 發表於 2005-10-1 02:49 PM

[quote]Originally posted by [i]bigfish[/i] at 2005-9-30 11:42 PM:
f+Y2Z"~Q4iM -[D?1{%C1t6{
o係大陸去廁所要俾錢架 [/quote]3K#l2U KC"I7s
佢地部份既廁所會請個人坐0係入面....=.=...(勁唔明)}2L-EB"hO6d-zW
真係"增加就業機會"....香港可以諗下...俾d唔肯做野又要拎統授既人做...又或者俾d 只係識0係屋企掉野落街既人做...

小虫 發表於 2005-10-1 02:54 PM

失禮死人~ ~llllll

bigfish 發表於 2005-10-2 02:32 PM

[quote]Originally posted by [i]fmchelloauntie[/i] at 2005-10-1 02:49 PM:
3W*nt.i4x2d`'B(AE
b j{3P2k2['} 佢地部份既廁所會請個人坐0係入面..... [/quote]
sXS JJ-c vv o個個人負責收錢, 但唔負責衛生:o:o3s"L)v^?9[ B;[
香港o個d 阿伯就慘d, 要洗埋 toilet, 間唔中先收到一兩蚊 tips

honeywell 發表於 2005-10-3 07:55 PM

第2第4張幾經典

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.