honeywell 發表於 2005-10-3 08:01 PM
[quote]Originally posted by [i]瓦特鬼仔[/i] at 2005-9-25 06:44 PM:
Z iE
?-r
y2m3a\)_&Z4f
d外國人成日都以為香港人=大陸人... [/quote]
`7K)y/R9e
kBj~;F;VoM:bn
/\U'n(]O^1RJxl
香港人同大陸人,外國人眼中一樣都係叫chinese
勝完可以再勝 發表於 2005-10-3 08:22 PM
自由行=自由的行為
Little Boy 發表於 2005-10-5 10:45 PM
[quote]Originally posted by [i]Miz[/i] at 2005-9-26 12:27 AM:
[kc*Dgb%},Ge
搞到冇晒樂園/童話世界 feel , 十足 d 公園仔咁 [/quote]
2d[8Unnn4o3Z U
b0]w3o`6P|L1B
或者呢d 叫做有中國特式既童話世界, 符合國情
b/W\e2v
不過, 內地真係要好好教育一下國內人民喇, 如果唔係, 零八奧運果時就真係好失禮喇
shaqkobe 發表於 2005-10-5 10:48 PM
好一個夢幻樂園,幾成咁=.="
aa58426 發表於 2005-10-10 10:23 PM
的確香港人=大陸人 = 中國人喎