娛樂滿紛 26FUN's Archiver

loklok117 發表於 2005-9-28 08:07 PM

我個妹(弱智)點算[+]

佢唔係真係智商有問題,但每個人都有私人空間
tB'u EW 都已經係成年人,但重成個細佬女咁勁唔識做#JZvje
我每次玩電腦,傾電話,去街佢都好鍾意裝下你,偷聽下你i {"w_6Zc1\
例如同朋友傾電話係係身邊偷聽,有時重要比意見係身邊笑(f_%g0aO
玩電腦時係你身邊行過裝下你玩咩(勁火滾)
L7qb-hU 去玩街講小小比佢聽佢係咁反問我d問題,講佢又唔明
3l`-`.o'T-_QU L&M
)@]y+yt4| 林林下真係想自己出去租屋住,你地有冇d咁既妹
c#V8se*}D!K
|g,_^l5V] c5q [[i] Last edited by 月月鳥 on 2005-9-29 at 01:04 PM [/i]]

pakho 發表於 2005-9-28 08:10 PM

年齡相差很遠嗎?我諗你同細妹唔岩傾,兩兄妹,多點關心....."p[!g[+`_
如果唔係弱智,請不要這樣說你妹妹~~~做你呀妹真係慘~我都想有個靚靚細妹^^"
'A!A/y!NcYMm 8{-UIE3@5p/M
[[i] Last edited by pakho on 2005-9-28 at 08:12 PM [/i]]

qazplm 發表於 2005-9-28 09:00 PM

冇人性!Y L T1q*O tk:J x
細佬妹係咁頑皮架啦!你細細個又咪係咁o能樣~#fj9L"s [6yD@
撒泡尿照照自己個鳩樣啦,係人大佬唔係啊你!

funnygay 發表於 2005-9-28 09:02 PM

你個妹有幾細先?

Miz 發表於 2005-9-28 09:19 PM

我d妹就唔係咁喇 ,
Ef&wvA@/cJ1\%q7x&{ 一個字..煩 , 唔係煩住我 ,
g0KwL5T AqU f 而係 多野講 , 亂掉垃圾(in home) , 冇手尾 , 幾個妹成日為小小野嘈/\2N#C6E}[D9c
home已經夠雜架啦(好多人..)
s o!r8M/\ G 不過佢地唔敢掂 and 理 我d 野 ,
h3y7n,_~P4G&v} P 例如掂我部腦 / 裝我做緊咩 , 我兜巴煎埋去都有份(sure未試過裝我玩緊咩啦 , 諒佢地都唔敢..)
Is$pzC ckmH *tjT c PGs
我想要個細佬...打機有個伴呀(maybe)
n'r2f4yv!w
Mx7R3h%Y ?u1@e 諗諗下有好似你個妹 咁既妹 都唔錯呀...

甘國武 發表於 2005-9-28 09:27 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

hahalung 發表於 2005-9-28 09:40 PM

你個妹唔錯架啦~~
z"X-?5y?9e_y 幾得意丫4Y?FU @} ytCi7I
好過兩兄妹面阻阻
b }_ b$jh5D 唔講野丫

kaixinren 發表於 2005-9-28 09:40 PM

其實有個細妹真系一個好幸福的事,學識感謝啦。

loklok117 發表於 2005-9-28 09:59 PM

你....

你地講得arm,做ar哥係要照顧細妹,但私人空間係好個人ka ma,佢咁大個人重唔明白e d禮貌真係擔心又激氣-CO?^+r,R/q)~w
好似頭先佢明知我同女性朋友icq,有時一d私人對話唔想比佢知,佢係要係身邊裝下裝下,真係好咩ka ma

funnygay 發表於 2005-9-28 10:25 PM

咁你咪同佢講叫佢走開囉Q5TT0kK:E#O/k^
如果佢唔走,你就停晒手睥住佢睥到佢走為止囉P ?e2sR"D1z1b8@(i
如果睥極都唔走咪用手推走佢囉

YUEN_LOUIS 發表於 2005-9-28 10:27 PM

我明你的感受~因為我有個咁的家姐(芳齡22歲)

d228216 發表於 2005-9-28 10:32 PM

[quote]Originally posted by [i]甘國武[/i] at 2005-9-28 09:27 PM:.V1p6^'^#yg(f
有妹妹既人,反而唔知果種被依賴感幾正...
|q7}zgo1E ["WI*} 好在我都有個契妹;););) [/quote]
6E-| B,nD;sG support

pkpkpkpkp 發表於 2005-9-28 11:28 PM

[quote]Originally posted by [i]loklok117[/i] at 2005-9-28 08:07 PM: UW)Xp?G#D
佢唔係真係智商有問題,但每個人都有... [/quote]
s(wkz^f 有個咁既妹係你既福份~唔通你真係想個妹成日出街唔采你咩??

magic 發表於 2005-9-29 01:07 AM

[quote]Originally posted by [i]Miz[/i] at 2005-9-28 09:19 PM: _8P,O4J/im
我d妹就唔係咁喇 ,
!LH%J!G fx |9?\ AG 一個字..煩 , 唔... [/quote]-`kJ$F;v o
[[[[[[[[[[[我想要個細佬...打機有個伴呀(maybe)]]]]]]]]]
9\~ni vxEV 打交居多..........:(

Miz 發表於 2005-9-29 01:18 AM

[quote]Originally posted by [i]magic[/i] at 2005-9-29 01:07 AM:wo,b.`.l9d/KW
&uZp|K q)H
[[[[[[[[[[[我想要個細佬...打機有個伴呀(maybe)]]]]]]]]]F"T[xH`4AU6GB
打交居多..........:( [/quote]0GVh_0b,Vr"z3N

\Wp5Ouzy 唔會掛...
QI*m P)IO)p but我同my哥就未試過打 , 鬧就有(NNN年前)

alexkelly 發表於 2005-9-29 01:31 AM

其實針唔拮到肉唔知痛!
qa KlhN)l;Bh 我會同情樓主!
!]`H3~]nr]C 我是細佬,屋企有阿哥,range差一年多!
L~*`.\&o0g 所以可以經常好似有位bro講話一齊打機!(一齊打飛機就未試過)7v5Cv&I@$b*^

w B?k s&Kc1D6v7d"I 但若你地有個咁既妹,對得奈絕對好辛苦!3eT4X ^(c@UT0P
但樓主你應體諒!鬼叫你係佢阿哥!親情都應珍惜!唔好only 重愛情!$a4j"@aMY"VIo7m-{
忍多幾年你細妹大過拍拖時,睬你都有味!
#Pha \!N7QhZ
*jRt0sT,x 我個人認為有d人冇細妹,恨有個細妹d人,
3^)e"D `5fk,Y 感覺俾我好似睇得a片多,想玩亂倫多過真係想得到表現被依賴的機會! W\G6R+}

J zqo;Bh!m 而且提外話!我定唔順d人冇妹妹,就周圍認契妹!唔知咩心態!L|)eW'Q;e(\ @a
我覺得通常係d溝唔到女被拒絕,Sw"}(sh6VZ s7L
然後同人講"咁唔緊要啦,你俾機會我做你契哥繼續照顧你我已好滿足"Rr*G G0^7`8C

xu^5X'z 我身邊冇熟朋友有契妹,反而有朋友有契姐! ?4|wQO
而知道d有契妹d舊同學仲係同以前讀書時一樣咁"型""溝女王"

阿感 發表於 2005-9-29 02:04 AM

我覺得而家o的人契乜契物好無謂,又唔係真係上契,係又契唔係又契,都唔知有乜意義
t8Wy'x MFW,z (個人立場)

Miz 發表於 2005-9-29 04:30 AM

[quote]Originally posted by [i]阿感[/i] at 2005-9-29 02:04 AM:\ s1H4Q`9u$O$\_
我覺得而家o的人契乜契物好無謂,又唔係真係上契,係又契唔係又契,都唔知有乜意義0s6tinz(T5Z4OXs#L
(個人立場) [/quote]
4~F4L\q M`u!Bb
咪係囉
v-hYN#M@Q8YqI ~ 我有個fd 個fd (我都識既..but唔熟囉)  8M-DH:g`
搞埋d 唔知乜Q 又十幾個契姐契弟契姨婆 , 又咩 老婆 二奶 三奶 ,
3g.~#O,_dR*u 前排返展翅 , 識到班fd(我都唔知算唔算...) 出 day camp果陣 無啦啦叫我做姨丈...又叫另一個boy做 細佬 , 其他就咩 啊姨 呀媽 , 勁幼稚 (如果唔係入面冇fd 我先唔同佢地癲)A7_`$d$f+Qo
好似有d離題... 總之就係同意樓上兩位講法啦

甘國武 發表於 2005-9-29 06:39 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

homan169 發表於 2005-9-29 07:09 AM

我會同情樓主!

頁: [1] 2 3

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.