娛樂滿紛 26FUN's Archiver

loklok117 發表於 2005-9-28 08:07 PM

我個妹(弱智)點算[+]

佢唔係真係智商有問題,但每個人都有私人空間
4}?|Y/I"l!`5r 都已經係成年人,但重成個細佬女咁勁唔識做7J'to|Dd&Ig7F#a,w
我每次玩電腦,傾電話,去街佢都好鍾意裝下你,偷聽下你
HTSNG 例如同朋友傾電話係係身邊偷聽,有時重要比意見係身邊笑`j j3i[L
玩電腦時係你身邊行過裝下你玩咩(勁火滾)l%JJN*J3b
去玩街講小小比佢聽佢係咁反問我d問題,講佢又唔明 {c+[9COO,^

!Lu-X4yd%x 林林下真係想自己出去租屋住,你地有冇d咁既妹
-Y%D-hMuH;aPX
8IF%Y!F!H[8Ja [[i] Last edited by 月月鳥 on 2005-9-29 at 01:04 PM [/i]]

pakho 發表於 2005-9-28 08:10 PM

年齡相差很遠嗎?我諗你同細妹唔岩傾,兩兄妹,多點關心.....L9G!Q`kQ
如果唔係弱智,請不要這樣說你妹妹~~~做你呀妹真係慘~我都想有個靚靚細妹^^"
lU5D6k-?j \t%BgAjf
[[i] Last edited by pakho on 2005-9-28 at 08:12 PM [/i]]

qazplm 發表於 2005-9-28 09:00 PM

冇人性!!Mz,d2\3e!](`] c C
細佬妹係咁頑皮架啦!你細細個又咪係咁o能樣~.z0Us\m(Pm.xcn
撒泡尿照照自己個鳩樣啦,係人大佬唔係啊你!

funnygay 發表於 2005-9-28 09:02 PM

你個妹有幾細先?

Miz 發表於 2005-9-28 09:19 PM

我d妹就唔係咁喇 , `vA.d kJ^%aD#[e
一個字..煩 , 唔係煩住我 ,
w)z!| tS0? 而係 多野講 , 亂掉垃圾(in home) , 冇手尾 , 幾個妹成日為小小野嘈1a^9[S'?.O
home已經夠雜架啦(好多人..)
I\%v9~$S p;| 不過佢地唔敢掂 and 理 我d 野 , %I s i,Wg1vY
例如掂我部腦 / 裝我做緊咩 , 我兜巴煎埋去都有份(sure未試過裝我玩緊咩啦 , 諒佢地都唔敢..)
)e"e'EY [f#q/_
j#q9U \8Wo'U*C 我想要個細佬...打機有個伴呀(maybe)}G6D$NLB.WP
]iYmh
諗諗下有好似你個妹 咁既妹 都唔錯呀...

甘國武 發表於 2005-9-28 09:27 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

hahalung 發表於 2005-9-28 09:40 PM

你個妹唔錯架啦~~+mTu,^u9\#_
幾得意丫7Y2o*[%dO4])t
好過兩兄妹面阻阻)H kb{^u^L1Ci
唔講野丫

kaixinren 發表於 2005-9-28 09:40 PM

其實有個細妹真系一個好幸福的事,學識感謝啦。

loklok117 發表於 2005-9-28 09:59 PM

你....

你地講得arm,做ar哥係要照顧細妹,但私人空間係好個人ka ma,佢咁大個人重唔明白e d禮貌真係擔心又激氣
P/v8X&T7[)|8gt$Ln 好似頭先佢明知我同女性朋友icq,有時一d私人對話唔想比佢知,佢係要係身邊裝下裝下,真係好咩ka ma

funnygay 發表於 2005-9-28 10:25 PM

咁你咪同佢講叫佢走開囉
hyN {/UjT 如果佢唔走,你就停晒手睥住佢睥到佢走為止囉
.~@4M.N*g qSe"cV 如果睥極都唔走咪用手推走佢囉

YUEN_LOUIS 發表於 2005-9-28 10:27 PM

我明你的感受~因為我有個咁的家姐(芳齡22歲)

d228216 發表於 2005-9-28 10:32 PM

[quote]Originally posted by [i]甘國武[/i] at 2005-9-28 09:27 PM:5m @;v XO"p P
有妹妹既人,反而唔知果種被依賴感幾正...zTs0V s `!dQ x[
好在我都有個契妹;););) [/quote]
/O4|x+\)vvv9QX support

pkpkpkpkp 發表於 2005-9-28 11:28 PM

[quote]Originally posted by [i]loklok117[/i] at 2005-9-28 08:07 PM:5_3U:\"X6b4D n;@
佢唔係真係智商有問題,但每個人都有... [/quote]|\ g$~ P}~0g3F
有個咁既妹係你既福份~唔通你真係想個妹成日出街唔采你咩??

magic 發表於 2005-9-29 01:07 AM

[quote]Originally posted by [i]Miz[/i] at 2005-9-28 09:19 PM:
9h;MX ]b5c,u 我d妹就唔係咁喇 ,
z*ey:K'KTP2w 一個字..煩 , 唔... [/quote]'H,_U#|.^3JP"~_!H
[[[[[[[[[[[我想要個細佬...打機有個伴呀(maybe)]]]]]]]]].b]ES,v/E/V A
打交居多..........:(

Miz 發表於 2005-9-29 01:18 AM

[quote]Originally posted by [i]magic[/i] at 2005-9-29 01:07 AM:
iBj4?rUA0T9T+J
.y#Y3p2On-n(NC [[[[[[[[[[[我想要個細佬...打機有個伴呀(maybe)]]]]]]]]]/M1?9j*e Chxn'nI
打交居多..........:( [/quote]
$C2{3LKz`k XR [In3T aD c
唔會掛...
~,i4a-c SB%d but我同my哥就未試過打 , 鬧就有(NNN年前)

alexkelly 發表於 2005-9-29 01:31 AM

其實針唔拮到肉唔知痛!%yB"O"I9aN rgMG
我會同情樓主!
VFv2`fI 我是細佬,屋企有阿哥,range差一年多!
&LMfo;@;H @ 所以可以經常好似有位bro講話一齊打機!(一齊打飛機就未試過)QqG+@Q,u
0m1_ XXR
但若你地有個咁既妹,對得奈絕對好辛苦!
^wG ca!k(X(C$^ 但樓主你應體諒!鬼叫你係佢阿哥!親情都應珍惜!唔好only 重愛情!
9_`,B]8gU*m 忍多幾年你細妹大過拍拖時,睬你都有味!R{+d,d+f`IBA

"s.cL2uc X7n#J 我個人認為有d人冇細妹,恨有個細妹d人,
1Ab1D M.D'q7s0@@ 感覺俾我好似睇得a片多,想玩亂倫多過真係想得到表現被依賴的機會!:e[|"\]u F
wkD%v nP+e*f
而且提外話!我定唔順d人冇妹妹,就周圍認契妹!唔知咩心態! K+i1j{&^
我覺得通常係d溝唔到女被拒絕,
B^e7DT+Ov lf 然後同人講"咁唔緊要啦,你俾機會我做你契哥繼續照顧你我已好滿足"
1R#}&tbjiwB "^1X6Xx%S6[/R;Z:[
我身邊冇熟朋友有契妹,反而有朋友有契姐!mK&HSK-U1f.q8g5~/qC
而知道d有契妹d舊同學仲係同以前讀書時一樣咁"型""溝女王"

阿感 發表於 2005-9-29 02:04 AM

我覺得而家o的人契乜契物好無謂,又唔係真係上契,係又契唔係又契,都唔知有乜意義6Yp+bW*@%v:V?Z"l+vkN
(個人立場)

Miz 發表於 2005-9-29 04:30 AM

[quote]Originally posted by [i]阿感[/i] at 2005-9-29 02:04 AM:
-S6c |9J'y,p 我覺得而家o的人契乜契物好無謂,又唔係真係上契,係又契唔係又契,都唔知有乜意義
S.o.N9M`6B (個人立場) [/quote]
;JG,P%t2go[*Z H
gz)c3u N'\,a@ 咪係囉
6_AF1\xNN7] 我有個fd 個fd (我都識既..but唔熟囉)  
,[Dr.EG^!jP 搞埋d 唔知乜Q 又十幾個契姐契弟契姨婆 , 又咩 老婆 二奶 三奶 , qjO+U,?!U't:L
前排返展翅 , 識到班fd(我都唔知算唔算...) 出 day camp果陣 無啦啦叫我做姨丈...又叫另一個boy做 細佬 , 其他就咩 啊姨 呀媽 , 勁幼稚 (如果唔係入面冇fd 我先唔同佢地癲)
X-]2t.s c zj7DF 好似有d離題... 總之就係同意樓上兩位講法啦

甘國武 發表於 2005-9-29 06:39 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

homan169 發表於 2005-9-29 07:09 AM

我會同情樓主!

頁: [1] 2 3

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.