**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****
如果係弱智既咪就下佢囉,&H&Q'R3U*R
一來弱智,二來佢係你個妹,就下佢唔使死既
你驚佢爆野比你呀媽知,定係驚佢食左你ar????
另外,你遲早都會搬出去既,唔通成世同呀媽住arh3K]:t)?s{y
到時你個妹冇得煩住你可能會覺得唔自在添
一世人兩兄妹,做大佬既忍下有乜所謂ar"d#WNO#O2L0z
難聽d講句,如果你細妹唔再煩你,唔再痴你
而群埋出面d唔知咩人,有咩事既,到時你仲擔心la8d9`"Y,N'J-J'O
唔好再賴係浪子咁啦,如果你有能力出去租屋住,走la,
到時冇人再煩你,你應該會覺得好開心9B _
_^(Of!cz;l
唔啱聽咪插:cool::cool:
**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****
[quote]Originally posted by [i]甘國武[/i] at 2005-9-29 08:33 PM: