娛樂滿紛 26FUN's Archiver

loklok117 發表於 2005-9-28 08:07 PM

我個妹(弱智)點算[+]

佢唔係真係智商有問題,但每個人都有私人空間
:B7FL @j x?;v 都已經係成年人,但重成個細佬女咁勁唔識做j`+^paEy6pU:a
我每次玩電腦,傾電話,去街佢都好鍾意裝下你,偷聽下你,F%?E7F$QM
例如同朋友傾電話係係身邊偷聽,有時重要比意見係身邊笑JYjS&x)z6j|_ q}
玩電腦時係你身邊行過裝下你玩咩(勁火滾)
"q'm3D'{L ML S4l 去玩街講小小比佢聽佢係咁反問我d問題,講佢又唔明:y5D1E5Uv2[:})s

:`*m `kw [\J:h 林林下真係想自己出去租屋住,你地有冇d咁既妹;{*H2rS4P L9L$[ V

hM%k.HZPT J [[i] Last edited by 月月鳥 on 2005-9-29 at 01:04 PM [/i]]

pakho 發表於 2005-9-28 08:10 PM

年齡相差很遠嗎?我諗你同細妹唔岩傾,兩兄妹,多點關心.....Jw:H)lAf#M
如果唔係弱智,請不要這樣說你妹妹~~~做你呀妹真係慘~我都想有個靚靚細妹^^"
X BWh9X`3J 8I6F)[ktJJI
[[i] Last edited by pakho on 2005-9-28 at 08:12 PM [/i]]

qazplm 發表於 2005-9-28 09:00 PM

冇人性!)gLgpe#Ec*?
細佬妹係咁頑皮架啦!你細細個又咪係咁o能樣~3A'G5T5Aw pA
撒泡尿照照自己個鳩樣啦,係人大佬唔係啊你!

funnygay 發表於 2005-9-28 09:02 PM

你個妹有幾細先?

Miz 發表於 2005-9-28 09:19 PM

我d妹就唔係咁喇 , ,U1i M%jG p3SnF
一個字..煩 , 唔係煩住我 ,
x ^Y~K_ 而係 多野講 , 亂掉垃圾(in home) , 冇手尾 , 幾個妹成日為小小野嘈
UROE|3n&~ cr home已經夠雜架啦(好多人..)
s%JoEy_ 不過佢地唔敢掂 and 理 我d 野 , $})o(@,kMxcqF
例如掂我部腦 / 裝我做緊咩 , 我兜巴煎埋去都有份(sure未試過裝我玩緊咩啦 , 諒佢地都唔敢..)
b/U@(\ f%~
4u kO H[#w 我想要個細佬...打機有個伴呀(maybe).^!K/N jE&dsu3Dr2w
8c2t8`%SU p?1g8lV
諗諗下有好似你個妹 咁既妹 都唔錯呀...

甘國武 發表於 2005-9-28 09:27 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

hahalung 發表於 2005-9-28 09:40 PM

你個妹唔錯架啦~~
?] C]6{{"} 幾得意丫&l1M ~B4S$K D6H
好過兩兄妹面阻阻pZ2h@%{PS3y:G9|*q
唔講野丫

kaixinren 發表於 2005-9-28 09:40 PM

其實有個細妹真系一個好幸福的事,學識感謝啦。

loklok117 發表於 2005-9-28 09:59 PM

你....

你地講得arm,做ar哥係要照顧細妹,但私人空間係好個人ka ma,佢咁大個人重唔明白e d禮貌真係擔心又激氣
kmx8A"v\S6E6}r 好似頭先佢明知我同女性朋友icq,有時一d私人對話唔想比佢知,佢係要係身邊裝下裝下,真係好咩ka ma

funnygay 發表於 2005-9-28 10:25 PM

咁你咪同佢講叫佢走開囉'EJVwe-c1K,OOo
如果佢唔走,你就停晒手睥住佢睥到佢走為止囉
#{pE|q{{m1w 如果睥極都唔走咪用手推走佢囉

YUEN_LOUIS 發表於 2005-9-28 10:27 PM

我明你的感受~因為我有個咁的家姐(芳齡22歲)

d228216 發表於 2005-9-28 10:32 PM

[quote]Originally posted by [i]甘國武[/i] at 2005-9-28 09:27 PM:V#I2D W$fG
有妹妹既人,反而唔知果種被依賴感幾正... d d:s&||,Mz5y_
好在我都有個契妹;););) [/quote]ckZ1i0Z
support

pkpkpkpkp 發表於 2005-9-28 11:28 PM

[quote]Originally posted by [i]loklok117[/i] at 2005-9-28 08:07 PM:d$l2CN ]`a'`U
佢唔係真係智商有問題,但每個人都有... [/quote]
3Q6v$r)KIB 有個咁既妹係你既福份~唔通你真係想個妹成日出街唔采你咩??

magic 發表於 2005-9-29 01:07 AM

[quote]Originally posted by [i]Miz[/i] at 2005-9-28 09:19 PM:
@(H1w qAh4z 我d妹就唔係咁喇 , &m.Ukd3x1H:q
一個字..煩 , 唔... [/quote]
o x8Tm#cJrL [[[[[[[[[[[我想要個細佬...打機有個伴呀(maybe)]]]]]]]]]w3~lt#fj
打交居多..........:(

Miz 發表於 2005-9-29 01:18 AM

[quote]Originally posted by [i]magic[/i] at 2005-9-29 01:07 AM:
GI6g.hE.[A(g
qz_Ag}$Od [[[[[[[[[[[我想要個細佬...打機有個伴呀(maybe)]]]]]]]]]
"_B%F%q0B 打交居多..........:( [/quote]
"qOt8@k^8T "~E`bX3]
唔會掛...GX&bE5|7w5OO9W
but我同my哥就未試過打 , 鬧就有(NNN年前)

alexkelly 發表於 2005-9-29 01:31 AM

其實針唔拮到肉唔知痛!
$O$]gXW2v'm~ 我會同情樓主!
;Osss'D_c{5Y 我是細佬,屋企有阿哥,range差一年多!3u {`%F0y
所以可以經常好似有位bro講話一齊打機!(一齊打飛機就未試過),w6{ @8S{pI5Z

#P+GuY mUO3A:} 但若你地有個咁既妹,對得奈絕對好辛苦!;Z2qP6J-X_3`*Y}
但樓主你應體諒!鬼叫你係佢阿哥!親情都應珍惜!唔好only 重愛情!
Z@r Z_#\wl"R 忍多幾年你細妹大過拍拖時,睬你都有味!#ouD,i[~2i
A%u&k?}\3n^i9Q
我個人認為有d人冇細妹,恨有個細妹d人,
wv3AgY4u1GN6K 感覺俾我好似睇得a片多,想玩亂倫多過真係想得到表現被依賴的機會!F W;W G{'f/jO

/g Oo:Uc3u8A0K 而且提外話!我定唔順d人冇妹妹,就周圍認契妹!唔知咩心態!7JG g7vGi:ko\M
我覺得通常係d溝唔到女被拒絕, g2J3iK!X$r|1b
然後同人講"咁唔緊要啦,你俾機會我做你契哥繼續照顧你我已好滿足"
^I C;l6t6T(e+j
pb$M_J\9Q.a/c 我身邊冇熟朋友有契妹,反而有朋友有契姐!
6Q"t5_Sm S}5Tt 而知道d有契妹d舊同學仲係同以前讀書時一樣咁"型""溝女王"

阿感 發表於 2005-9-29 02:04 AM

我覺得而家o的人契乜契物好無謂,又唔係真係上契,係又契唔係又契,都唔知有乜意義4po-u]&v6~eo R:n;^
(個人立場)

Miz 發表於 2005-9-29 04:30 AM

[quote]Originally posted by [i]阿感[/i] at 2005-9-29 02:04 AM:
%{e3M+~"Uj;v~ 我覺得而家o的人契乜契物好無謂,又唔係真係上契,係又契唔係又契,都唔知有乜意義*I+q EEL4K4xe
(個人立場) [/quote]6D%N*Uu$rH T!_l

&C!\[A-R I1` 咪係囉 ~*oys7Iz gv
我有個fd 個fd (我都識既..but唔熟囉)  
7V,O\(@-dB }E/\ 搞埋d 唔知乜Q 又十幾個契姐契弟契姨婆 , 又咩 老婆 二奶 三奶 ,
K)C$^0dpB1K s 前排返展翅 , 識到班fd(我都唔知算唔算...) 出 day camp果陣 無啦啦叫我做姨丈...又叫另一個boy做 細佬 , 其他就咩 啊姨 呀媽 , 勁幼稚 (如果唔係入面冇fd 我先唔同佢地癲),d*E/^$F%h&~{E"z9m$r
好似有d離題... 總之就係同意樓上兩位講法啦

甘國武 發表於 2005-9-29 06:39 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

homan169 發表於 2005-9-29 07:09 AM

我會同情樓主!

頁: [1] 2 3

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.