我個妹(弱智)點算[+]
佢唔係真係智商有問題,但每個人都有私人空間都已經係成年人,但重成個細佬女咁勁唔識做j`+^paEy6pU:a
我每次玩電腦,傾電話,去街佢都好鍾意裝下你,偷聽下你,F%?E7F$QM
例如同朋友傾電話係係身邊偷聽,有時重要比意見係身邊笑JY jS&x)z6j|_q}
玩電腦時係你身邊行過裝下你玩咩(勁火滾)
去玩街講小小比佢聽佢係咁反問我d問題,講佢又唔明:y5D1E5Uv2[:})s
林林下真係想自己出去租屋住,你地有冇d咁既妹;{*H2rS4P L9L$[ V
[[i] Last edited by 月月鳥 on 2005-9-29 at 01:04 PM [/i]] 年齡相差很遠嗎?我諗你同細妹唔岩傾,兩兄妹,多點關心.....Jw:H)lAf#M
如果唔係弱智,請不要這樣說你妹妹~~~做你呀妹真係慘~我都想有個靚靚細妹^^"
8I6F)[ktJJI
[[i] Last edited by pakho on 2005-9-28 at 08:12 PM [/i]] 冇人性!)gL gpe#Ec*?
細佬妹係咁頑皮架啦!你細細個又咪係咁o能樣~3A'G5T5AwpA
撒泡尿照照自己個鳩樣啦,係人大佬唔係啊你! 你個妹有幾細先? 我d妹就唔係咁喇 , ,U1i M%jG p3Sn F
一個字..煩 , 唔係煩住我 ,
而係 多野講 , 亂掉垃圾(in home) , 冇手尾 , 幾個妹成日為小小野嘈
home已經夠雜架啦(好多人..)
不過佢地唔敢掂 and 理 我d 野 , $})o(@,kMxcqF
例如掂我部腦 / 裝我做緊咩 , 我兜巴煎埋去都有份(sure未試過裝我玩緊咩啦 , 諒佢地都唔敢..)
我想要個細佬...打機有個伴呀(maybe).^!K/N j E&dsu3Dr2w
8c2t8`%SU p?1g8lV
諗諗下有好似你個妹 咁既妹 都唔錯呀... **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** 你個妹唔錯架啦~~
幾得意丫&l1M~B4S$K D6H
好過兩兄妹面阻阻pZ2h@%{PS3y:G9|*q
唔講野丫 其實有個細妹真系一個好幸福的事,學識感謝啦。
你....
你地講得arm,做ar哥係要照顧細妹,但私人空間係好個人ka ma,佢咁大個人重唔明白e d禮貌真係擔心又激氣好似頭先佢明知我同女性朋友icq,有時一d私人對話唔想比佢知,佢係要係身邊裝下裝下,真係好咩ka ma 咁你咪同佢講叫佢走開囉'EJVwe-c1K,OOo
如果佢唔走,你就停晒手睥住佢睥到佢走為止囉
如果睥極都唔走咪用手推走佢囉 我明你的感受~因為我有個咁的家姐(芳齡22歲) [quote]Originally posted by [i]甘國武[/i] at 2005-9-28 09:27 PM:V#I2D W$fG
有妹妹既人,反而唔知果種被依賴感幾正... d d:s&||,Mz5y_
好在我都有個契妹;););) [/quote]ckZ1i0Z
support [quote]Originally posted by [i]loklok117[/i] at 2005-9-28 08:07 PM:d$l2CN]`a'`U
佢唔係真係智商有問題,但每個人都有... [/quote]
有個咁既妹係你既福份~唔通你真係想個妹成日出街唔采你咩?? [quote]Originally posted by [i]Miz[/i] at 2005-9-28 09:19 PM:
我d妹就唔係咁喇 , &m.Ukd3x1H:q
一個字..煩 , 唔... [/quote]
[[[[[[[[[[[我想要個細佬...打機有個伴呀(maybe)]]]]]]]]]w3~ lt#fj
打交居多..........:( [quote]Originally posted by [i]magic[/i] at 2005-9-29 01:07 AM:
[[[[[[[[[[[我想要個細佬...打機有個伴呀(maybe)]]]]]]]]]
打交居多..........:( [/quote]
"~E`bX3]
唔會掛...GX&bE5|7w5OO9W
but我同my哥就未試過打 , 鬧就有(NNN年前) 其實針唔拮到肉唔知痛!
我會同情樓主!
我是細佬,屋企有阿哥,range差一年多!3u {`%F0y
所以可以經常好似有位bro講話一齊打機!(一齊打飛機就未試過),w6{ @8S{pI5Z
但若你地有個咁既妹,對得奈絕對好辛苦!;Z2qP6J-X_3`*Y}
但樓主你應體諒!鬼叫你係佢阿哥!親情都應珍惜!唔好only 重愛情!
忍多幾年你細妹大過拍拖時,睬你都有味!#ouD,i[~2i
A%u&k?}\3n^i9Q
我個人認為有d人冇細妹,恨有個細妹d人,
感覺俾我好似睇得a片多,想玩亂倫多過真係想得到表現被依賴的機會!F W;W G{'f/jO
而且提外話!我定唔順d人冇妹妹,就周圍認契妹!唔知咩心態!7JG g7vGi:ko\M
我覺得通常係d溝唔到女被拒絕,g2J3iK!X$r|1b
然後同人講"咁唔緊要啦,你俾機會我做你契哥繼續照顧你我已好滿足"
我身邊冇熟朋友有契妹,反而有朋友有契姐!
而知道d有契妹d舊同學仲係同以前讀書時一樣咁"型""溝女王" 我覺得而家o的人契乜契物好無謂,又唔係真係上契,係又契唔係又契,都唔知有乜意義4po-u]&v6~eo R:n;^
(個人立場) [quote]Originally posted by [i]阿感[/i] at 2005-9-29 02:04 AM:
我覺得而家o的人契乜契物好無謂,又唔係真係上契,係又契唔係又契,都唔知有乜意義*I+q EEL4K4xe
(個人立場) [/quote]6D%N*Uu$rHT!_l
咪係囉 ~*oys7Iz gv
我有個fd 個fd (我都識既..but唔熟囉)
搞埋d 唔知乜Q 又十幾個契姐契弟契姨婆 , 又咩 老婆 二奶 三奶 ,
前排返展翅 , 識到班fd(我都唔知算唔算...) 出 day camp果陣 無啦啦叫我做姨丈...又叫另一個boy做 細佬 , 其他就咩 啊姨 呀媽 , 勁幼稚 (如果唔係入面冇fd 我先唔同佢地癲),d*E/^$F%h&~{E"z9m$r
好似有d離題... 總之就係同意樓上兩位講法啦 **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** 我會同情樓主!