娛樂滿紛 26FUN's Archiver

goonejp 發表於 2005-9-28 11:35 PM

記得提醒你身邊的人,叫佢地小心!!!

話說星期一晚上係廣州近廣州大酒店(名唔知道係咪咁叫,有永安車番香港)同個老aN {p D@)w1vg
友同埋佢個客食完飯,由於落大雨咁就諗住去酒店截車,因為有遮蓋,咁行到近酒店
jzVz[Iu 旁一條小路口,見到有個大約40歲香港男人,係大雨下訓騎樓底,咁我地見佢著衫應
KX4[CS0v 該係香港人,咪行埋去睇下,原來暈左,拍醒佢,佢就住個間酒店,咁就叫酒店保安)b#{(o`qsI
扶佢返酒店。原來佢先前避雨,有條大陸仔行埋去,拎部"6150"出來話唔識用,不
3w:p!oVj3Z_ f2oJ 過又要緊急打電話,叫佢幫佢打,佢一掂部電話個大陸仔一按制,佢就訓低,比人槍?5we.gJ\
哂D野!最後酒店報警,我地走頭!問返D老廣州,呢隻電槍,三舊水就買到,有9成5t!A"p0BP9f8W
似 6150!小心!小心!EN W"C tIp

;WL2J2T3lAM,v&w ●各位,我都遇過類似情況....
i{EL y{~ 兩個月前,我在荃灣大河道"吉野家"樓下等人,突然有條大陸仔走過來,?
X&kR)}&TW 部"NOKIA6150"出來,話唔識開著部電話,叫我幫佢,我覺得好有可疑,無理佢,仲
lR{o.P5a 同佢講:「搵食行遠D啦!」
VMf|9ks(\ 跟住佢就行開了,我想吊住佢尾睇?佢有無問第二個,想知佢究竟想點樣騙人,點知LR(Z0r0Lk
條友一過完條馬路就影都唔見,好肯定係身有屎,而家諗起都一額汗4l? [0m)g&yi'h

$PV]Mh.A1OE ●記得提醒你身邊的人,叫佢地小心!!!

替天行動 發表於 2005-9-29 12:23 AM

wah, so scary...^M;w6H5mZ'S
{ZbPFf+}%VSV
thanks for the info

magic 發表於 2005-9-29 01:04 AM

[quote]Originally posted by [i]goonejp[/i] at 2005-9-28 11:35 PM:
oa"y }&Wa%g"k9og 話說星期一晚上係廣州近廣州大酒店(... [/quote]IL"}\1AS'Is/H
thx:o:o:o

homan169 發表於 2005-9-29 07:05 AM

qq............

kakeidevil 發表於 2005-9-29 10:08 AM

好一句搵食行遠D啦!!!!!!
3r(m#m"z$dMt&a 我鍾意^0^

cthim83 發表於 2005-9-29 10:20 AM

如果係真有其事,不如報料上報館啦,又或者 send 去警訊,等大家都提高警覺

YUEN_LOUIS 發表於 2005-9-29 03:01 PM

[quote]Originally posted by [i]cthim83[/i] at 2005-9-29 10:20 AM:w'j4X3y(Q1I
如果係真有其事,不如報料上報館啦,又或者 send 去警訊,等大家都提高警覺 [/quote]
?oU n3i,O$S/c)c1JW 警訊幾時有得做??
8`5R o,tgW 我好鐘意睇模擬案情的:D

kakeidevil 發表於 2005-9-29 03:08 PM

[quote]Originally posted by [i]YUEN_LOUIS[/i] at 2005-9-29 03:01 PM:e:Bl:kYul

kYp:t Gd1L7@ 警訊幾時有得做?? w)Jc'dW c
我好鐘意睇模擬案情的:D [/quote]*PDcq-xg'v9z

RJXjZ *[z7j1o6N1\#Qhg$l A
^5z4wyglGaC+`
我細細個好like睇
tn'`"x"O X#M 不過我都好耐冇睇過la,4N,mbmp ^,u$QL
唔多覺電影有得做:(

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.