記得提醒你身邊的人,叫佢地小心!!!
話說星期一晚上係廣州近廣州大酒店(名唔知道係咪咁叫,有永安車番香港)同個老aN {p D@)w1vg友同埋佢個客食完飯,由於落大雨咁就諗住去酒店截車,因為有遮蓋,咁行到近酒店
旁一條小路口,見到有個大約40歲香港男人,係大雨下訓騎樓底,咁我地見佢著衫應
該係香港人,咪行埋去睇下,原來暈左,拍醒佢,佢就住個間酒店,咁就叫酒店保安)b#{(o`qsI
扶佢返酒店。原來佢先前避雨,有條大陸仔行埋去,拎部"6150"出來話唔識用,不
過又要緊急打電話,叫佢幫佢打,佢一掂部電話個大陸仔一按制,佢就訓低,比人槍?5we.gJ\
哂D野!最後酒店報警,我地走頭!問返D老廣州,呢隻電槍,三舊水就買到,有9成5t!A"p0BP9f8W
似 6150!小心!小心!ENW"C tIp
●各位,我都遇過類似情況....
兩個月前,我在荃灣大河道"吉野家"樓下等人,突然有條大陸仔走過來,?
部"NOKIA6150"出來,話唔識開著部電話,叫我幫佢,我覺得好有可疑,無理佢,仲
同佢講:「搵食行遠D啦!」
跟住佢就行開了,我想吊住佢尾睇?佢有無問第二個,想知佢究竟想點樣騙人,點知LR(Z0r0Lk
條友一過完條馬路就影都唔見,好肯定係身有屎,而家諗起都一額汗4l?[0m)g&yi'h
●記得提醒你身邊的人,叫佢地小心!!! wah, so scary...^M;w6H5mZ'S
{ZbPFf+}%VSV
thanks for the info [quote]Originally posted by [i]goonejp[/i] at 2005-9-28 11:35 PM:
話說星期一晚上係廣州近廣州大酒店(... [/quote]IL"}\1AS'Is/H
thx:o:o:o qq............ 好一句搵食行遠D啦!!!!!!
我鍾意^0^ 如果係真有其事,不如報料上報館啦,又或者 send 去警訊,等大家都提高警覺 [quote]Originally posted by [i]cthim83[/i] at 2005-9-29 10:20 AM:w'j4X3y(Q1I
如果係真有其事,不如報料上報館啦,又或者 send 去警訊,等大家都提高警覺 [/quote]
警訊幾時有得做??
我好鐘意睇模擬案情的:D [quote]Originally posted by [i]YUEN_LOUIS[/i] at 2005-9-29 03:01 PM:e:Bl:kYul
警訊幾時有得做?? w)Jc'd Wc
我好鐘意睇模擬案情的:D [/quote]*PDcq-xg'v9z
*[z7j1o6N1\#Qhg$lA
^5z4w yglGaC+`
我細細個好like睇
不過我都好耐冇睇過la,4N,mbmp ^,u$QL
唔多覺電影有得做:(
頁:
[1]