[轉貼]當你唔想接你朋友的電話時候~~可以播依首歌比他聽
[url]http://oz.nthu.edu.tw/~u900820/phone.html[/url]HK|(?_ PX:g9d7MX*G
**請開喇叭**!p9w~Z_7l"~$]t(e
r qLa2BdB2h
誰找我 誰找我 讓我看看誰找我
怎麼竟然是你 竟然是你 怎麼會是你
我不接 我不接 我就不接你電話w[9b,^sk
我就不接電話 不接電話 不接你電話&Y3ijJ+ze l
thmQ"hS-T(a
別人電話我都接 就是不接你電話
別人電話我都接 就是不接你電話,f ^B"c?
q&FV6s9dVc
我不接 氣死你 氣死你我也不接
我就不接電話 不接電話 就不接電話
晡晡晡 晡晡晡晡晡晡晡晡晡晡晡晡T2]9lO1i5El(}
晡晡晡 晡晡晡晡晡晡晡晡晡晡晡
z1F5mZ:HZA Q
就不接 嚕嚕嚕嚕嚕嚕XD
---------------------分格線-------------------------------
有比好得意既細佬仔聲 xD
因為之前POST個個...已經比人POST左...
所以改POST依個 XDDDK:T)H t&ny3Uw
如果可以將依首歌..改做人地打黎就播...甘就正...(?O1U @"M h U+{z
我搜索過...照計應該冇比人POST過 XDDDDDDDQx7p {&j-\/^+s
W/p bR(zb6K
[[i] Last edited by cwleung1988 on 2005-9-29 at 11:01 PM [/i]] [quote]Originally posted by [i]cwleung1988[/i] at 2005-9-29 10:54 PM: [P[`c"@t;M
希望冇貼錯區,或者有人已經識打,看看... [/quote]V6G/^f {(p
多謝分享,但之前post過啦!:lol::lol: [quote]Originally posted by [i]william303[/i] at 2005-9-29 10:57 PM:kC^p I\M!l F
多謝分享,但之前post過啦!:lol::lol: [/quote]&qqozS|}v
xD .... IS TOO BAD!
等我改個佢....POST第兩個先...好彩未過十5分鍾 XDDDDD
Vh*Gyq.iiMM
[[i] Last edited by cwleung1988 on 2005-9-29 at 11:02 PM [/i]] hank you thank you
頁:
[1]