娛樂滿紛 26FUN's Archiver

cwleung1988 發表於 2005-9-29 10:54 PM

[轉貼]當你唔想接你朋友的電話時候~~可以播依首歌比他聽

[url]http://oz.nthu.edu.tw/~u900820/phone.html[/url]H K|(?_P
X:g9d7MX*G
**請開喇叭**!p9w~Z_7l"~$]t(e
r qLa2BdB2h
誰找我 誰找我 讓我看看誰找我
H x6b!IFn Si L&U 怎麼竟然是你 竟然是你 怎麼會是你
m6y{7VD
&Q W*m.rZKPG 我不接 我不接 我就不接你電話 w [9b,^sk
我就不接電話 不接電話 不接你電話&Y3ijJ+zel
thmQ"hS-T(a
別人電話我都接 就是不接你電話
,m yD)a;w5y,hSG 別人電話我都接 就是不接你電話,f ^B"c?
q&FV6s9dVc
我不接 氣死你 氣死你我也不接
ep%qj!]7P*j 我就不接電話 不接電話 就不接電話
-N ZwJ#IL'A/s$}b
r BHT p:I'_6H 晡晡晡 晡晡晡晡晡晡晡晡晡晡晡晡T2]9lO1i5El(}
晡晡晡 晡晡晡晡晡晡晡晡晡晡晡
-Q-JR/riN0^+CEH&B z1F5mZ:H ZA Q
就不接 嚕嚕嚕嚕嚕嚕XD
0tcat @ fc(@
_i#f8d8@/[G ---------------------分格線-------------------------------
6i.QL2Zj
X3} l P4}Q.D 有比好得意既細佬仔聲 xD
]Rf}']q9B
sgt2}"L-X2B"Y)d 因為之前POST個個...已經比人POST左...
/UD$aN7cAbV*J 所以改POST依個 XDDDK:T)H t&ny3Uw

@"s,^W5d6Pi#V+X] 如果可以將依首歌..改做人地打黎就播...甘就正...(?O1U @"M hU+{z
我搜索過...照計應該冇比人POST過 XDDDDDDDQx7p {&j-\/^+s
W/p bR(zb6K
[[i] Last edited by cwleung1988 on 2005-9-29 at 11:01 PM [/i]]

william303 發表於 2005-9-29 10:57 PM

[quote]Originally posted by [i]cwleung1988[/i] at 2005-9-29 10:54 PM: [P[`c"@t;M
希望冇貼錯區,或者有人已經識打,看看... [/quote]V6G/^f {(p
多謝分享,但之前post過啦!:lol::lol:

cwleung1988 發表於 2005-9-29 10:58 PM

[quote]Originally posted by [i]william303[/i] at 2005-9-29 10:57 PM:kC^p I\M!l F

#cJ}+t5g1Gh 多謝分享,但之前post過啦!:lol::lol: [/quote]&qqozS|}v
xD .... IS TOO BAD!
k1{.ho2vQG8o1N 等我改個佢....POST第兩個先...好彩未過十5分鍾 XDDDDD
|\C4`|v#Nk Vh*Gyq.iiM M
[[i] Last edited by cwleung1988 on 2005-9-29 at 11:02 PM [/i]]

kian 發表於 2005-10-7 11:20 PM

hank you thank you

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.