娛樂滿紛 26FUN's Archiver

釣魚王 發表於 2005-9-30 07:16 PM

人間蒸發

有冇人覺得《人間蒸發》首主題曲係抄自其他人ge歌啊?o F l!@}K3c/O$T
我就認為係喇
v;T b1NZ1iRJ 好多句都係
1~vr*F3~Ag7S 例如last一句係關心妍ge高竇s'e5O.CzaKbo
有句係抄童話}7P(m)G_ch
重有好多好多

kakeidevil 發表於 2005-9-30 07:33 PM

童話x2

alexkelly 發表於 2005-9-30 07:33 PM

我覺呀!!尢其童話果句既音簡直一樣

釣魚王 發表於 2005-9-30 10:37 PM

TVB成日都抄野O!L)Rb@NoO
《情迷黑森林》又係抄一套卡通片
'Q5EBM0^yk+P 人地太陽之手整麪包
8Ol h&{ tu+nI ZL 佢就冷凍之手整蛋糕

lo_wan 發表於 2005-10-1 03:02 AM

Liu Bik Yee

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.