同性戀?易服癖?女性傾向?
**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** [quote]Originally posted by [i]甘國武[/i] at 2005-10-1 10:50 AM:4om*oj2q今日睇星島,有單"假女虐男"... [/quote]l z cL)m
咁怪 我唸係
同性戀唔介意自己係同性既,唔會着異性衫吸引同性
易服癖係介意自己同性,但冇變性,所以着異性既衫吸引同性 **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** 個人意見
1)應該以有冇易服黎分界,易服癖有,而女性傾向冇
2)未必,不過男人鍾意做女人既多數都走去變性,想做真女人)~4F+?,[;xva2o
3)可能佢地唔想變性,但又想做女人咪易服囉})ay4n(t.}
又可能接受唔到變性,因為一旦變性就冇得還原a@fjz|
4)分開一次次做咪好麻煩?? o$T3kp#le'O2Y8D,[ F
如果夠錢整樣整胸,但唔夠錢整啫啫點算??? **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** [quote]Originally posted by [i]甘國武[/i] at 2005-10-1 11:52 AM:R&q0T#gM y
1,女性傾向點會唔著得女性化?
4,... [/quote]
S3a |&H${#s]2a
!K$Qy+zSr.r
1)一個正常女性傾向既男人會唔會着女人衫去識人先???,A j u,B B)j~ G#_
你會唔會呀??你食完飯冇野做會唔會揾bar戴ar???同性戀都唔會la!!!
睇黎你對變性好有認識,咁如果女人變男人除左食荷爾蒙藥之外,條jj點整?? **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** 兩性成長與性別身份
N-SH~7_/?"lC ]ale'Ci
在一些社會科學的文章中,每當提到生理因素對男女行為的影響時,常用到性/性別 (Sex) 這名詞;而當提到經由文化學習或社會化過程而形成差異時,則是用性別/兩性 (Gender)或性別角色(Gender Role)等名詞。