娛樂滿紛 26FUN's Archiver

ricojohny 發表於 2005-10-1 12:35 PM

大家而家點dl歌(除左winmx同bt)

早兩日我fd提過一個網站(祖國),不過要收費同埋每日限dl250mb wT9b~]*FwHv

_'qE*v O!p4xi q(Xc 我又無card down鬼咩
?;x Y6d+p_+d D)Ehd(p
各位爸打有無d咩好介紹

kakeidevil 發表於 2005-10-1 12:36 PM

[url]http://mp3.baidu.com/[/url]

ricojohny 發表於 2005-10-1 06:43 PM

[quote]Originally posted by [i]kakeidevil[/i] at 2005-10-1 12:36 PM:U)w[3t p%t
[url]http://mp3.baidu.com/[/url] [/quote]
GvX1jj6L Tf-V oiZ#B7o:ex
V9r9`}3A5C
我dl到d歌e(?J2xZ(}9S(x q
不過有d搵唔到或者唔齊
,y#ILOB$rN U1m;M:q)f'H6f7Y
音樂版開番就好4r R-[j0O jq R]
3x版都係

kakeidevil 發表於 2005-10-1 07:47 PM

[quote]Originally posted by [i]ricojohny[/i] at 2005-10-1 06:43 PM:wXuX J-A
_J EA,A H
2B9[h\0]%`9]
J_"d'a~6o
我dl到d歌
N2g T/U8JQi2Q7T` 不過有d搵唔到或者唔齊
R b5kuh$L7v ?(K@ :I(QG t3\9?.Q%}[5X
音樂版開番就好
] r/h0L2_2G0q 3x版都係 [/quote](y&XkF1N _

'Vz#_|}v
a/jC}:P*N*d%W 將就下la

jolo1105 發表於 2005-10-2 01:26 AM

個網搵大6歌好多-3-X7N8eKK-Z0au8Wj
香港都冇><

小虫 發表於 2005-10-2 06:07 PM

有冇其他選擇

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.