娛樂滿紛 26FUN's Archiver

lammilk 發表於 2005-10-1 05:04 PM

假如你是透明人,你會想做些什麼事呢?

假如你是透明人,你會想做些什麼事呢?
1C\Fp-@/U ?g
-] v/Q$^0g+H 如果你是透明人,可以四處自由穿梭,無人能知道你在做什麼,擁有
v[[3w9y$o+Cb e,n 這樣無窮的力量,你會想做些什麼事呢?

kakeidevil 發表於 2005-10-1 05:06 PM

第一時間衝入電視城既廁所:P

on99 發表於 2005-10-1 05:09 PM

透明人睇唔到野ga wo

日比野達郎 發表於 2005-10-1 05:09 PM

[quote]Originally posted by [i]kakeidevil[/i] at 2005-10-1 05:06 PM:
n b+\!O.R l[ 第一時間衝入電視城既廁所:P [/quote]8WZ$qF^#F,Of)C
yes.我都係咁話:lol::lol::lol:

YUEN_LOUIS 發表於 2005-10-1 05:31 PM

[quote]Originally posted by [i]日比野達郎[/i] at 2005-10-1 05:09 PM:
wm9~:j,J2_x ,g|L,S4PDj%x y-x
yes.我都係咁話:lol::lol::lol: [/quote]
2b}S![F|0]pETb 男廁嗎:P

join6471 發表於 2005-10-1 05:32 PM

試暈(扑)14-39歲年齡組別的女性[email protected]l;B,wSr
EJUh6d-\/B1UX3F|
順便品嘗佢地d鮑魚汁,飲0下有乜分別

OG 發表於 2005-10-1 05:40 PM

整估人地:P

kakeidevil 發表於 2005-10-1 05:42 PM

[quote]Originally posted by [i]YUEN_LOUIS[/i] at 2005-10-1 05:31 PM:
1PP@N.Wr 2Z S+Q t8Um
男廁嗎:P [/quote]J+~ e!s a$X!eE7C

2yT]Jbl*De gw I9Qs e(i"hT
因人而異,我就唔係

nkt1000 發表於 2005-10-1 05:56 PM

搞下d靚女啦!!!:D:D

日比野達郎 發表於 2005-10-1 06:46 PM

[quote]Originally posted by [i]YUEN_LOUIS[/i] at 2005-10-1 05:31 PM:xU ?Q-CC?9~8x-CsX
+k9S ~*kWf"Z
男廁嗎:P [/quote]
8I0[^Um*Y#kf^6NkC 男女廁都會:cool:
}y5dc!|e 男廁整蠱人:D qZ9Fgi.Vr+g
女廁目及尻人:lol:

YUEN_LOUIS 發表於 2005-10-1 06:55 PM

[quote]Originally posted by [i]日比野達郎[/i] at 2005-10-1 06:46 PM:
.q9u&@n}'D(R q)I8y*KB D;tlq
男女廁都會:cool:w P)i1D%si
男廁整蠱人:D
g M7Y@jC 女廁目及尻人:lol: [/quote]2L6[Z9e\ p'@-d#}t
男用天殘腿對付~
Peq#QC^)V 女用第3隻腿對付^@^

中華卡樂b 發表於 2005-10-1 08:09 PM

玩下女啦,打下d我唔鍾意既人,例如:成龍,大隻西

YUEN_LOUIS 發表於 2005-10-1 08:19 PM

[quote]Originally posted by [i]中華卡樂b[/i] at 2005-10-1 08:09 PM:0M iepD'U
玩下女啦,打下d我唔鍾意既人,例如:成龍,大隻西 [/quote]
#E.O O~2w;A7j 係街拉開成龍褲鍊

日比野達郎 發表於 2005-10-1 08:39 PM

喺D女artist被訪問嗰陣喺佢哋身邊放個超級大響屁:D

日比野達郎 發表於 2005-10-1 08:41 PM

[quote]Originally posted by [i]YUEN_LOUIS[/i] at 2005-10-1 08:19 PM:{z t:P0JZ8D~

SG1_&Z,gU*y 係街拉開成龍褲鍊 [/quote]9nA8vB-y l Z#~j%D5~'W
會見到一條肉蟲:D

Beethoven 發表於 2005-10-2 12:55 AM

我會去偷曬自己冇錢買既野!

阿感 發表於 2005-10-2 01:13 AM

透明人好易死,俾車撞死,俾野掟死,俾O的唔知你O係度O既人整死,俾人當係鬼打死.....

jolo1105 發表於 2005-10-2 01:16 AM

佢都睇唔到你-3-Y%{K5@#u,ra
留下冇冇咁講得咁勁a
y(~/^V4`7e!e'r 我會去我鍾意個條女度搞佢@@

garycheung 發表於 2005-10-2 07:45 AM

梗係入銀行攞返d使用先啦:lol::lol::lol:

abcde1918 發表於 2005-10-2 07:56 AM

暗殺美國總統

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.