諗辦法變返不透明 la 梗係, 唔通成世一個人過咩.. [/quote]&P)X?9yv*Da
X.|-O.I_ w
Agree- 透明人 = 人間蒸發 **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** [quote]Originally posted by [i]新清揚[/i] at 2005-10-2 11:25 PM:%|7jy1} E(?8p
在巴拿比奴球場放炸彈 [/quote]
在巴拿比奴球場拆炸彈
;) **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** [quote]Originally posted by [i]新清揚[/i] at 2005-10-3 07:19 PM:
4B!d(D z [ K#eYl3Y!t
咁等你拆完我再放,順便搞掂埋果D壞我事既人 [/quote]
我隱左形wo~你搞得掂我先算啦;) [quote]Originally posted by [i]奇[/i] at 2005-10-3 08:44 PM:
HI$g(d,r"Db`
我隱左形wo~你搞得掂我先算啦;) [/quote]
&O1@P1YU lgA[
hhaa:D:D:D:D:D
right 殺光全世界的人類 肯定去打劫香港首富"你+x" [quote]Originally posted by [i]新清揚[/i] at 2005-10-2 23:25:[*e E1z-z9[p1k!G
在巴拿比奴球場放炸彈 [/quote]
兄弟你真白痴..... 能隱形一定好過癮 可以實現許多不能做到的事
探聽消息 做情報員 做殺手 什麼都可以 大概除了把美妹不行:@{ a^ O
貴園地不錯 讓我可以學學廣東話
頁:
1
[2]