有冇人去你屋企sell sun電視?
d sell 屎 上過o黎幾次,話免費俾你睇半年,不過我冇理佢,人冇人知道詳情,使唔使簽約o個d野? 到時候就要收$..我個fd試過.. 有ar&SFR]"Z佢地話唔收錢既時候,我就知係呃人既9_#\xh ~f0j4]d[|
唔使錢比你睇邊有咁好死ga 要簽一年約架, 我就賴左野, 不過佢個台播番舊時d劇集都好,起碼好過睇過e+個d編劇!! **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** 唉 H5@ Q'C)TJi
俾人坤左...:B8m%uz+r!Vj
仲要一年後先cut` pIr#G.D.E
早知唔cut 有線啦&|*@ tSfB u6{
d movie新d ma!
sun 電視真唔掂 咁好??Aoibk0J
淨係睇免費既半年得唔得??:D:D謝謝
頁:
[1]