娛樂滿紛 26FUN's Archiver

join6471 發表於 2005-10-1 11:01 PM

你們相信世界上有「中立、中肯」嗎?

例如:政治、態度等等..........

亨九利 發表於 2005-10-1 11:12 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

周衡 發表於 2005-10-1 11:13 PM

信,不過不是人類所能做到的

join6471 發表於 2005-10-1 11:20 PM

[quote]Originally posted by [i]周衡[/i] at 2005-10-1 11:13 PM:
{f'w-N| ` 信,不過不是人類所能做到的 [/quote]
F6u&~:T-_
7RrJyBao1V 7X(T;Y.Ux#D9g[
????

cwleung1988 發表於 2005-10-1 11:53 PM

每個人都想自己可以中立、中肯甘做事...
O dLty 但好野唔到我地去決定點做...
c;ojkhY v.Hl 就算係社會中我地覺得最公平既法院...E+e GNKI
都會做出唔公平既定案...i9W+`W9Vs&f
人本來就係單細胞生物...$H^2a r$_OG
為左生存先係一齊住...|Y-N2IplWmX
人本來一出世就係為左自己...
~TekT"m(f 可以上感情既阻礙...
;l#W&PS(T$Tc 試問我地又點可以做到中立、中肯呢?

dnf002000 發表於 2005-10-1 11:56 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

dnf002000 發表於 2005-10-2 12:01 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

ILOVEJAPAN 發表於 2005-10-2 12:42 AM

當不涉及自身利益及情感的時候
@4~;r0J)|T!dGk 中肯就可能出現...

甘國武 發表於 2005-10-2 01:19 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

阿感 發表於 2005-10-2 02:31 AM

有中立,冇中肯

ciger 發表於 2005-10-2 02:54 AM

人人都信有中立,中肯啦,因為最中立,中肯果個咪自己囉,係有幾何聽到有人話自己唔中立,唔中肯吖

abcde1918 發表於 2005-10-2 08:49 AM

[quote]Originally posted by [i]亨九利[/i] at 2005-10-1 11:12 PM:
2t(^n*Zqa 不信:cool: [/quote]e-O;B}Rf$@
我都唔信

gogo8281 發表於 2005-10-2 10:10 AM

絕對no way

阿感 發表於 2005-10-2 02:19 PM

中立同中肯唔同,中立係你身處o既位置,中肯係一種態度

join6471 發表於 2005-10-2 09:15 PM

舉例:你們相信瑞士是中立國嗎? e(Dz9@/t4i7H]z
1QQ9x0GGX5AV
           自由黨與范徐麗泰是中間派立法會議員嗎?

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.