娛樂滿紛 26FUN's Archiver

bigfish 發表於 2005-10-2 03:42 PM

何謂假音?

小弟唱 k 都已經六,七年, 都算識唱, 但係就唔識d 技巧o既名詞, 好似假音, 中音o個d, 大家可否指教?

Yui.i 發表於 2005-10-2 07:35 PM

假音同真聲唔同o既地方係真聲係用氣同聲...但係假音要放輕d o來唱....
&jf j`1] 我唔係好識講...但係要我做係都ok o既.....
9V/FL1{g&Ppn*C 聽多d古巨基同juno d 歌...你會易d明白

stephen222 發表於 2005-10-2 09:03 PM

假音你要識得保住d氣係個口腔度...試試下你就會唱到d你平時唱唔到既音域~"Z\fHw{7a
我係識唱...但我自己唔係太知點表達...希望幫到你~

bigfish 發表於 2005-10-2 10:32 PM

[quote]Originally posted by [i]stephen222[/i] at 2005-10-2 09:03 PM:
{+lX A y0_8|?/v 假音你要識得保住d氣係個口腔度...試試下你就會唱到d你平時唱唔到既音域~9u'oO2e*J2Q(}y
我係識唱...但我自己唔係太知點表達...希望幫到你~ [/quote]
cV `9?s 係咪特別高音就係d 唱唔到o既音域呢?

魔術師 發表於 2005-10-3 04:18 PM

[quote]Originally posted by [i]bigfish[/i] at 2005-10-2 10:32 PM:7n8sm*Z*j e
9IZ:bydL%c8^9| x
係咪特別高音就係d 唱唔到o既音域呢? [/quote]7dsSm TW rmXF
一d你根本唱唔到既高音 就用第二種方法唱出黎 咁個d音就係假音~

新清揚 發表於 2005-10-3 06:29 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

buengland 發表於 2005-10-4 01:44 PM

我認為絕對不應該標榜假音
F[ e-C`_[7x*w !`8aZ9j1d_-R
係啲人到高音時唱吾到.....先至格硬夾住把聲唱埋佢
}9aK&GQ)q(P ;w DrR j9U
宜家有啲歌手唱唱下用假聲, 俾聽眾一些新意 P/ZEXrXN
Rl)x,~U? {6R|
其實用真聲唱唱下, 轉做假聲, 聲音既projection 會吾連貫, 會突然變得弱左好多同好簿v Pt8SSex
3}9sL}o bI @.nu
其實吾係太好聽的 sA{0y0bl7NBA
8w3b Hlt y/~0u*SU
學聲樂有"半聲" 即half voice, 很難唱得好的,
/l,G!~y,jz6s;Zu [)]3pO#@ V,a
啲人唱到高音控制吾到把聲, 先至會用假音

Dr.anger 發表於 2005-10-4 10:15 PM

你識bee gees,你就會明

bigfish 發表於 2005-10-4 10:36 PM

[quote]Originally posted by [i]buengland[/i] at 2005-10-4 01:44 PM:a0Oin+C~
我認為絕對不應該標榜假音
l:i9|i1O"i K5S Wp&Qy'~'? I'{,^ y
係啲人... [/quote]
5v`[)[+yw 咁半聲又係點o既呢? 可唔可以形容下?+I:D$N,{\%]j Z$]XP0~
唔該晒

bigfish 發表於 2005-10-4 10:36 PM

[quote]Originally posted by [i]Dr.anger[/i] at 2005-10-4 10:15 PM:``9xa6tl9l k @
你識bee gees,你就會明 [/quote]{+?B7SF8^&S(l1v
有冇邊首歌係有假音 ga?

Dr.anger 發表於 2005-10-4 10:42 PM

[quote]Originally posted by [i]bigfish[/i] at 2005-10-4 10:36 PM:
%Es:P c9K8`N
0tvZj`g ui\ 有冇邊首歌係有假音 ga? [/quote]
7a&]RH/{?"yv-[ | 絕大部份都係

adamas 發表於 2005-10-5 11:14 AM

[quote]Originally posted by [i]Dr.anger[/i] at 2005-10-4 10:15 PM:
r J}} Y f4q;s%l 你識bee gees,你就會明 [/quote] l c$F!m#^3f)D,{5N

%|Gi"{E,y*ak 無錯
*dk?glt v a*]G)l 比玆兄弟既假音先係王道

bigfish 發表於 2005-10-6 01:50 AM

[quote]Originally posted by [i]adamas[/i] at 2005-10-5 11:14 AM:-cs~7MK nMI rD,W

\1|1aF+yv4s{9O V8]U,o,P'GQ
無錯Y4Z1v:_k5O!Q1a
比玆兄弟既假音先係王道 [/quote]
`&H v4u C"Y3nr6H4B 咁半聲又係點?

adamas 發表於 2005-10-6 08:45 AM

[quote]Originally posted by [i]bigfish[/i] at 2005-10-6 01:50 AM:
[4u X!` w#nI [7R F
#t.R'}luqn0Ied @ 咁半聲又係點? [/quote]"HX ~[7Eak

d7axj8O1ga d!_ K 咁我又唔清楚啦
?;E$d b,H3M 唔好意思

toddcheong 發表於 2005-10-6 09:47 PM

BeeGees前期都係用真音...xUP-_ ~B`LW#|}6]
由Disco時代開始就狂用假音...正野
ejQn;YC D)| 呢隻碟Their Greatest Hits: The Record Disc
w$g"dZb-y 記錄左佢地既轉變

牛仔 發表於 2005-11-22 01:18 AM

假音..都係識做....唔識講架喎~~!!我覺得係=反聲囉~!!..姐係..點講好呢~~
e!l8]7s9R 你聽下李克勤[六呎風雲]~佢副歌果段係用左[真假音]~~好難唱架[真假音]~~!!
q8pwxu5} ;s3I_ e @z$E+I-c,mJ#U
聽下陶吉吉[普通朋友] [愛很簡單]~~佢副歌都用左假音~~9`l{1[2H evm@
但有d人唱假音唱得好厚~~你地會以為佢係真音..咁就卑人呃左啦~

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.