娛樂滿紛 26FUN's Archiver

super168 發表於 2005-10-3 12:16 PM

香港人真係沒有公德心

今日返工途中,差d比樓上條粉腸吐痰吐中,之後咪向上望,見到個大約五十零歲男人咁我咪話佢,點知條粉腸仲大聲過我,本想同佢影張相比食環署,不過有Bus又唔想因為條粉腸而遲到,所以走左....
y*ad0wFFuC 個條友住係 德輔道西 大約227 - 241 號 近德輔道西及西邊街之MRT消費站,各位如行經上址,請小心.....

Azuma 發表於 2005-10-3 12:30 PM

屋企左近

Miz 發表於 2005-10-3 04:00 PM

而家先知咩...)C v%FZ2v^ f

honeywell 發表於 2005-10-3 07:39 PM

老一輩既老香港係咁,候生應該好少少

auouao 發表於 2005-10-3 10:03 PM

你講呀~我不知幾有公德心呀!!

公德心 !!!!
}i,BF*C
/m"C KUTR 個個人都有啦!!!n;U8gR I'c4F4z@
只係個人的公德心的心是多定係小.....%qQ#B|l3o]/Kr!p%V
就要睇下你自己個人啦!!!!!

lammilk 發表於 2005-10-5 12:07 AM

[quote]Originally posted by [i]super168[/i] at 2005-10-3 12:16 PM:
2L7`#`UeO 今日返工途中,差d比樓上條粉腸吐痰吐... [/quote]`,fLb-s0zxG
UJ"WmD d$iu1u

$J;~L7g{tsu [ 痰 is not very bad...y(TVLaY@f
some people trash 'shit'......

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.