香港好似慢慢變成投訴港 ><
:( 事無大小都投一大餐 [color=Red]發帖 3c9Srw"Cs(^.n/t注冊 2005-5-8[/color]F/O'i(fQ$v.Pl i7Oe
真係威:cool: **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****
大大聲
:([size=4]這是因為香港現在已經是祖國及各國遊客及移民的發洩地區,因香港政府弱勢,因他們知道自己地方不能像香港般這麽多投訴機制,所以現在給他們知道香港原來是可以這樣發洩的他們何不爽過夠,然而(自己人)香港人更不用多說[/size] [quote]Originally posted by [i]austin666[/i] at 2005-10-4 04:53 PM:8N([!a'?]'v.Fxjniq7d
c5h;`v*Xi#`'e4B7o?
q3aA`hU.mo7o(I(r
人地D投訴都係有理據有內容的... [/quote]
AWFn5}?y5dI
ONs'vPYh1d rE
不平則鳴係香港人既特性,亦都係優點A8QP&|p/t!Xj
唔通唔出聲吞左去咩
冇錯,唔可以一竹高打哂一船人 More complaints because of more problems.7e2v'yMORf+pc
You blame the complainers not the problem makers, this is absolutely no use to the situation. 其實我都覺"u~7CsT vf
香港人真係好幸福.\)I[5I#n1cf
好多野都有得投訴 j$t5OHh0@ I8a
我係多倫多就覺得呢度好多嚴重既野普羅大聚都係逆來順受 所以話香港已經好民主o架啦:)
頁:
[1]