娛樂滿紛 26FUN's Archiver

bitbtbt0 發表於 2005-10-5 08:28 AM

迪士尼員工扮公仔屢遭非禮

[url]http://appledaily.atnext.com/template/apple/art_main.cfm?iss_id=20051005&sec_id=4104&showdate=20051005&art_id=5283130[/url]
-OlJE{{"y#v} [img]http://appledaily.atnext.com/images/apple-photos/640pix/20051005/Article_news/05la7p21.jpg[/img]
)g3g@9|y-pc7s [b]啲女真係慘,比人非禮都慾哭無淚,我下次一定唔會咁狗[/b]1J pf/Q:NJ8~O `
R3@ hr-~?^\OT:t kwP
指 休 息 不 足 致 患 筋 膜 炎
Rnmp6kc 迪 士 尼 員 工 扮 公 仔 屢 遭 非 禮xH`N8a`6HS{
0c9J!]k4l)`:[

AL d/F x"n.B \%tT 【 本 報 訊 】 香 港 迪 士 尼 樂 園 開 幕 短 短 三 周 , 部 份 扮 演 迪 士 尼 卡 通 公 仔 的 員 工 已 飽 受 旅 客 「 兜 巴 摑 臉 」 、 拳 打 推 撞 之 苦 。 有 旅 客 甚 至 對 迪 士 尼 公 仔 作 非 禮 之 舉 , 之 後 與 友 人 議 論 : 「 個 公 仔 原 來 係 女 仔 扮  」 , 令 扮 演 公 仔 的 員 工 相 當 難 受 。 此 外 , 有 員 工 投 訴 迪 士 尼 安 排 小 息 時 間 不 善 , 令 不 少 員 工 動 輒 要 連 續 站 立 七 、 八 小 時 而 患 上 足 底 筋 膜 炎 。   記 者 : 雷 子 樂
6g%Vg s"H3[N8r
`2U;_t(]W&K &a5C N%jgF7`{

Jz!Gx9Dv^tozi U 「 班 大 陸 遊 客 真 係 好 冇 禮 貌 , 一  最 受 歡 迎  迪 士 尼 朋 友 , 成 日 俾 佢  兜 口 兜 臉 咁 打 ! 」 在 樂 園 工 作 的 阿 珊 ( 假 名 ) 說 , 扮 演 迪 士 尼 公 仔 的 同 事 其 實 「 有 苦 自 己 知 」 , 「  住 套 公 仔 衫 呼 吸 , 就 好 似 帶 住 個 N95 口 罩 再 加 紗 布 咁 」 。h9h_z tW ]

1Q?)y|'kmM 3Q2E7Z| ro3d
「 個 公 仔 係 女 仔 扮  」
t&V@8mQ(xA*U 據 她 了 解 , 迪 士 尼 公 仔 常 被 旅 客 兜 頭 拍 打 , 曾 有 迪 士 尼 公 仔 與 旅 客 合 照 時 慘 遭 「 鹹 豬 手 」 , 該 無 良 客 人 還 大 聲 說 「 個 公 仔 原 來 係 女 仔 扮  。 」 fZ F N+og} J
協 助 迪 士 尼 員 工 的 職 工 盟 組 織 幹 事 許 少 英 表 示 , 曾 有 扮 演 迪 士 尼 朋 友 的 員 工 反 映 , 公 司 安 排 休 息 時 間 不 善 , 未 能 做 到 每 二 十 分 鐘 小 息 一 次 , 「 試 過 有 迪 士 尼 朋 友 熱 到 暈  , 又 試 過 俾 小 朋 友 踢 到 跌 低 。 」 她 又 指 , 職 工 盟 現 接 到 六 十 宗 員 工 投 訴 , 當 中 約 六 分 一 投 訴 與 腳 痛 問 題 有 關 , 不 少 員 工 因 長 時 間 站 立 沒 有 休 息 而 患 上 足 底 筋 膜 炎 , 最 嚴 重 的 一 位 要 放 一 個 月 病 假 。 +~,D!a B9F!P
阿 珊 是 其 中 一 位 有 嚴 重 腳 痛 的 員 工 。 她 說 , 公 司 曾 要 求 她 連 續 工 作 八 小 時 才 讓 她 休 息 , 「 佢  成 日 話 人 手 不 足 , 從 來 都 冇 好 好 改 善 呢 個 問 題 。 」 年 紀 輕 輕 的 她 慨 歎 : 「 我  家 搭 地 鐵 返 工 放 工 , 都 要 唔 怕 醜 咁 同 人  爭 位 坐 。 」
? ~)w(v2t4p -w6s|'k3L"j8TF
F%I1eE G#o;ag)YB
正 訂 購 軟 墊 給 員 工
B}Pp.F?f]#RX 香 港 迪 士 尼 樂 園 回 應 稱 , 未 聽 聞 扮 演 迪 士 尼 公 仔 的 員 工 被 旅 客 虐 打 和 非 禮 等 投 訴 , 公 司 亦 有 足 夠 訓 練 教 導 員 工 如 何 與 旅 客 相 處 。 至 於 員 工 長 期 站 立 的 問 題 , 公 司 表 示 正 訂 購 一 批 軟 墊 給 需 要 長 時 間 站 立 的 員 工 , 希 望 能 改 善 問 題 。

e. 發表於 2005-10-5 08:58 AM

认真系唔妥!

kakeidevil 發表於 2005-10-5 09:54 AM

有 旅 客 甚 至 對 迪 士 尼 公 仔 作 非 禮 之 舉 , 之 後 與 友 人 議 論 : [color=Red]「 個 公 仔 原 來 係 女 仔 扮  」[/color].H6k@z9E!s.r\e

-T%dL3p&qkl!eA )p,uWu}0f+k
人渣!!!
Kf9W\"o*p 非禮完人仲要扮唔知:mad:

abcde1918 發表於 2005-10-5 10:19 AM

[quote]Originally posted by [i]kakeidevil[/i] at 2005-10-5 09:54 AM:
1YF5H{o 有 旅 客 甚 至 對 迪 士 尼 公 仔 作... [/quote]
L^ZE+{g\K,O'\ 簡直系社會敗類,唔死都冇用

香蕉仔OOOO 發表於 2005-10-5 10:41 AM

[quote]Originally posted by [i]kakeidevil[/i] at 2005-10-5 09:54 AM:U8lV&B*U d`)k
有 旅 客 甚 至 對 迪 士 尼 公 仔 作... [/quote]
O:x^b3izDU 佢既意思 唔係叫埋佢d fd一齊摸咩../??

kakeidevil 發表於 2005-10-5 10:49 AM

[quote]Originally posted by [i]香蕉仔OOOO[/i] at 2005-10-5 10:41 AM:s`KJ1p

Np,}9|0g1Q3s XP 佢既意思 唔係叫埋佢d fd一齊摸咩../?? [/quote] o[gjd:DND
4I3C b(s~H4^
4x ['K6u-FxT

HY]*U&A 咪傻la,非禮人既野我係唔會做;OHEJ Z*MO
要出火使唔使咁做ar,非禮人好high咩??
U ^WKINf 番大陸幾百蚊玩到你唔想玩la,
Q(]:`]t 做咩要搞人地

香蕉仔OOOO 發表於 2005-10-5 11:17 AM

[quote]Originally posted by [i]kakeidevil[/i] at 2005-10-5 10:49 AM:8Z~Yu:BLx
f {vPimH
7m"y3Y1p9yB9_'shJ~6v
:m lUlp

6Oln1WD 咪傻la,非禮人既野我係唔會做(\$w;`4]rl}z(Pci
要出火使唔使咁做ar,非禮人好high咩??&Hr&@'w(G7x
番大陸幾百蚊玩到你唔想玩la,s-`$n!B V ~8\,ME!DP
做咩要搞人地 [/quote]
+V |O/rF*q\w 我都唔係話你= =f|6SB4|1IDH&hK$F
我話篇野呀= =.....!!
_$JGf@-{3n?lJ[[ 有 旅 客 甚 至 對 迪 士 尼 公 仔 作 非 禮 之 舉 , 之 後 與 友 人 議 論 : [color=Blue]「 個 公 仔 原 來 係 女 仔 扮  」[/color]
s~ sA o| o
~8r}S eL [[i] Last edited by 香蕉仔OOOO on 2005-10-5 at 11:19 AM [/i]]

Rika 發表於 2005-10-5 01:28 PM

[quote]Originally posted by [i]香蕉仔OOOO[/i] at 2005-10-5 10:41 AM: PewA"~s

.U/y6l"Jj~ is 佢既意思 唔係叫埋佢d fd一齊摸咩../?? [/quote]*f8Mv w8j
:lol::lol::lol: 我諗都係

Rika 發表於 2005-10-5 01:29 PM

[quote]Originally posted by [i]kakeidevil[/i] at 2005-10-5 10:49 AM:
H8O{O6f-wO$B
"y$L z%|(U-vS 咪傻la,非禮人既野我係唔會做7ORP&c_+YnG
要出火使唔使咁做ar,非禮人好high咩??B+W6zX~
番大陸幾百蚊玩到你唔想玩la,t T,VKQG1X.o5LS|W
做咩要搞人地 [/quote]0H\9E KT(o-~^V
誤會誤會~

張仔 發表於 2005-10-5 01:46 PM

死人大陸人......影衰晒我地香港.....好鬼憎佢地囉, 你估呢到係自己地方咩...

AWU 發表於 2005-10-5 01:50 PM

[quote]Originally posted by [i]Rika[/i] at 2005-10-5 13:28::cd|'OHL1h$Cg

$s HE!Yc'^5fp H :lol::lol::lol: 我諗都係 [/quote]
$ri5~(q:z 'C4^TI)W;W
我諗唔係:o

lettwan 發表於 2005-10-5 02:30 PM

應該開拖X佢啦,容忍只會令佢地更過份,'H9Onm Jh V9n{|
kiym;D H.y
都係果句啦~女仔俾人非禮就要出聲,唔駛怕醜t[X[ f!V3yR
+ud`pT+M
香港人實會幫你

YUEN_LOUIS 發表於 2005-10-5 02:38 PM

[quote]Originally posted by [i]lettwan[/i] at 2005-10-5 02:30 PM:)\)m{;X~5YQ Z,p
應該開拖X佢啦,容忍只會令佢地更過份,
hu,s;U7{.b-i/q ,nr }#k F,j
都係果句啦~女仔俾人非禮就要出聲,唔駛怕醜s8eT(\8_.@5X(b&N

zD?(~.O4\ 香港人實會幫你 [/quote]
HIm;pM'gv_a 我見到一定幫手捉豬手~!
%j%f0H'K1oW-V (有冇好市民獎架?)C+PJiU
不過佢地好難架~佢地做緊野嘛~唔通巴斯光年又叩2非禮喎~9XeR;\WJ
捉到豬手都比老闆鬧啦

勝完可以再勝 發表於 2005-10-5 03:25 PM

叫巴斯光年拉晒佢地

shaqkobe 發表於 2005-10-5 03:43 PM

嘩!咁可憐。:o

abcde1918 發表於 2005-10-5 03:58 PM

[quote]Originally posted by [i]勝完可以再勝[/i] at 2005-10-5 03:25 PM:
f^(h`0w*~3sy]T m 叫巴斯光年拉晒佢地 [/quote]
+OG;O~(Wn1Q 咁都得

kakeidevil 發表於 2005-10-5 04:38 PM

[quote]Originally posted by [i]abcde1918[/i] at 2005-10-5 03:58 PM:+hB/uc }x0lN$i ]P

.v)b5`v_i:~Wo.mL 咁都得 [/quote]#p"GhD#ZX
t!nD2a&|0~wQk

+FM%Z qcb2C
.d7[7hv*s 亨九利話林志玲幫佢吹都得
%E^ yh}mK&l xb 叫巴斯光年拉晒佢地點解唔得:cool:

austin666 發表於 2005-10-5 07:56 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

adamas 發表於 2005-10-6 01:26 AM

[quote]Originally posted by [i]lettwan[/i] at 2005-10-5 02:30 PM:;v'J?$J'W)pd i8L
應該開拖X佢啦,容忍只會令佢地更過份,
B:t'f,N+|{7b
/v;}^??` 都係果句啦~女仔俾人非禮就要出聲,唔駛怕醜
V9M:y7rYG:Y8b_M ,|)qKF}
香港人實會幫你 [/quote]#\%_TjN\dP
]O4S,b!i"hA
但如果我見到隻米奇或米妮老黎係度嗌話比人非禮t"UF;qK2W;A
我唸我會笑出黎

替天行動 發表於 2005-10-6 04:11 AM

替天行動

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.