娛樂滿紛 26FUN's Archiver

bitbtbt0 發表於 2005-10-5 08:28 AM

迪士尼員工扮公仔屢遭非禮

[url]http://appledaily.atnext.com/template/apple/art_main.cfm?iss_id=20051005&sec_id=4104&showdate=20051005&art_id=5283130[/url]
Nb b!@ u8UGH/Q [img]http://appledaily.atnext.com/images/apple-photos/640pix/20051005/Article_news/05la7p21.jpg[/img]~ sVj3Z7n
[b]啲女真係慘,比人非禮都慾哭無淚,我下次一定唔會咁狗[/b]
5hmA4Hl8Xx
Dv1t)_k:C.~B 指 休 息 不 足 致 患 筋 膜 炎 7\*O"lx _1Bz I
迪 士 尼 員 工 扮 公 仔 屢 遭 非 禮5a)i6nJ;z

}9[a"Ys3Z;y q Ngq`/ea&|+A
【 本 報 訊 】 香 港 迪 士 尼 樂 園 開 幕 短 短 三 周 , 部 份 扮 演 迪 士 尼 卡 通 公 仔 的 員 工 已 飽 受 旅 客 「 兜 巴 摑 臉 」 、 拳 打 推 撞 之 苦 。 有 旅 客 甚 至 對 迪 士 尼 公 仔 作 非 禮 之 舉 , 之 後 與 友 人 議 論 : 「 個 公 仔 原 來 係 女 仔 扮  」 , 令 扮 演 公 仔 的 員 工 相 當 難 受 。 此 外 , 有 員 工 投 訴 迪 士 尼 安 排 小 息 時 間 不 善 , 令 不 少 員 工 動 輒 要 連 續 站 立 七 、 八 小 時 而 患 上 足 底 筋 膜 炎 。   記 者 : 雷 子 樂
t NXN@Pq kAt W"se"Bv\l {
,RM(l2z:c

Wx5u0r,r2K Hh_9ix 「 班 大 陸 遊 客 真 係 好 冇 禮 貌 , 一  最 受 歡 迎  迪 士 尼 朋 友 , 成 日 俾 佢  兜 口 兜 臉 咁 打 ! 」 在 樂 園 工 作 的 阿 珊 ( 假 名 ) 說 , 扮 演 迪 士 尼 公 仔 的 同 事 其 實 「 有 苦 自 己 知 」 , 「  住 套 公 仔 衫 呼 吸 , 就 好 似 帶 住 個 N95 口 罩 再 加 紗 布 咁 」 。
QFf1O5kZ"pC_*D8]N `f.}`Z8{-MtN
3q4b K#j u{&X
「 個 公 仔 係 女 仔 扮  」
8C }G~yD['xq\/] 據 她 了 解 , 迪 士 尼 公 仔 常 被 旅 客 兜 頭 拍 打 , 曾 有 迪 士 尼 公 仔 與 旅 客 合 照 時 慘 遭 「 鹹 豬 手 」 , 該 無 良 客 人 還 大 聲 說 「 個 公 仔 原 來 係 女 仔 扮  。 」 n-?t;w4aoH kl7\
協 助 迪 士 尼 員 工 的 職 工 盟 組 織 幹 事 許 少 英 表 示 , 曾 有 扮 演 迪 士 尼 朋 友 的 員 工 反 映 , 公 司 安 排 休 息 時 間 不 善 , 未 能 做 到 每 二 十 分 鐘 小 息 一 次 , 「 試 過 有 迪 士 尼 朋 友 熱 到 暈  , 又 試 過 俾 小 朋 友 踢 到 跌 低 。 」 她 又 指 , 職 工 盟 現 接 到 六 十 宗 員 工 投 訴 , 當 中 約 六 分 一 投 訴 與 腳 痛 問 題 有 關 , 不 少 員 工 因 長 時 間 站 立 沒 有 休 息 而 患 上 足 底 筋 膜 炎 , 最 嚴 重 的 一 位 要 放 一 個 月 病 假 。 K"q\8qsA]
阿 珊 是 其 中 一 位 有 嚴 重 腳 痛 的 員 工 。 她 說 , 公 司 曾 要 求 她 連 續 工 作 八 小 時 才 讓 她 休 息 , 「 佢  成 日 話 人 手 不 足 , 從 來 都 冇 好 好 改 善 呢 個 問 題 。 」 年 紀 輕 輕 的 她 慨 歎 : 「 我  家 搭 地 鐵 返 工 放 工 , 都 要 唔 怕 醜 咁 同 人  爭 位 坐 。 」
J-K G"N*[~R)Z O(U!g zb*c*h'f
Z*v P0@JsPiB-l1s
正 訂 購 軟 墊 給 員 工
'?"l-{(H!V \D7@4Y 香 港 迪 士 尼 樂 園 回 應 稱 , 未 聽 聞 扮 演 迪 士 尼 公 仔 的 員 工 被 旅 客 虐 打 和 非 禮 等 投 訴 , 公 司 亦 有 足 夠 訓 練 教 導 員 工 如 何 與 旅 客 相 處 。 至 於 員 工 長 期 站 立 的 問 題 , 公 司 表 示 正 訂 購 一 批 軟 墊 給 需 要 長 時 間 站 立 的 員 工 , 希 望 能 改 善 問 題 。

e. 發表於 2005-10-5 08:58 AM

认真系唔妥!

kakeidevil 發表於 2005-10-5 09:54 AM

有 旅 客 甚 至 對 迪 士 尼 公 仔 作 非 禮 之 舉 , 之 後 與 友 人 議 論 : [color=Red]「 個 公 仔 原 來 係 女 仔 扮  」[/color]F)g5a6n5t]6}"R!H
s r)NeH*K#I b

4}+i?bJ6d3w 人渣!!!
"Q{3cW p 非禮完人仲要扮唔知:mad:

abcde1918 發表於 2005-10-5 10:19 AM

[quote]Originally posted by [i]kakeidevil[/i] at 2005-10-5 09:54 AM:@nj| F3a7w
有 旅 客 甚 至 對 迪 士 尼 公 仔 作... [/quote]8z.vA-r#` u+I@P
簡直系社會敗類,唔死都冇用

香蕉仔OOOO 發表於 2005-10-5 10:41 AM

[quote]Originally posted by [i]kakeidevil[/i] at 2005-10-5 09:54 AM:mi(_4i"?'J!u7x
有 旅 客 甚 至 對 迪 士 尼 公 仔 作... [/quote]f XJ!\9GU
佢既意思 唔係叫埋佢d fd一齊摸咩../??

kakeidevil 發表於 2005-10-5 10:49 AM

[quote]Originally posted by [i]香蕉仔OOOO[/i] at 2005-10-5 10:41 AM:
F3B)U!B B v{ G0Et t0DQkh`
佢既意思 唔係叫埋佢d fd一齊摸咩../?? [/quote])e+c1y|$A
Y e4E)`o9w
5jx%e,h g9N
(~W t oK$tt f}
咪傻la,非禮人既野我係唔會做8`o p#gs#tx)@pB
要出火使唔使咁做ar,非禮人好high咩??
bA-y/co O,P"VyJ 番大陸幾百蚊玩到你唔想玩la,
F#one| 做咩要搞人地

香蕉仔OOOO 發表於 2005-10-5 11:17 AM

[quote]Originally posted by [i]kakeidevil[/i] at 2005-10-5 10:49 AM:.q%d3o*xS D C1E
;_&v4k h,h(?3_b

|+ys9Y Z(Z
,Zy%^D?.RUr
M.[ Ln"_5a-R h:A 咪傻la,非禮人既野我係唔會做!\4}pl3X'?"B
要出火使唔使咁做ar,非禮人好high咩?? ?xt Jy"J{C
番大陸幾百蚊玩到你唔想玩la,~XR]RTw6C!i.`&T
做咩要搞人地 [/quote]
0tHYeK:m n*g | 我都唔係話你= =r4N?O;e"}pI
我話篇野呀= =.....!! k6x)Q*Mg8CTz
有 旅 客 甚 至 對 迪 士 尼 公 仔 作 非 禮 之 舉 , 之 後 與 友 人 議 論 : [color=Blue]「 個 公 仔 原 來 係 女 仔 扮  」[/color]
P$n'xK#E]Lk3Y W B:o*?UhW(fl
[[i] Last edited by 香蕉仔OOOO on 2005-10-5 at 11:19 AM [/i]]

Rika 發表於 2005-10-5 01:28 PM

[quote]Originally posted by [i]香蕉仔OOOO[/i] at 2005-10-5 10:41 AM:zF&p Q6g;w e[#ck

vk2a };Y)}Jisw 佢既意思 唔係叫埋佢d fd一齊摸咩../?? [/quote]w+~)L*eOP @;T[
:lol::lol::lol: 我諗都係

Rika 發表於 2005-10-5 01:29 PM

[quote]Originally posted by [i]kakeidevil[/i] at 2005-10-5 10:49 AM:
!{ ol,CD0m x0th#W
j Za3]5n| 咪傻la,非禮人既野我係唔會做-p k8Sf_xg1W
要出火使唔使咁做ar,非禮人好high咩??
.I5m'@4s6n+H.r!c 番大陸幾百蚊玩到你唔想玩la,
(E8i6p!m U 做咩要搞人地 [/quote]
Q,V!q b'S 誤會誤會~

張仔 發表於 2005-10-5 01:46 PM

死人大陸人......影衰晒我地香港.....好鬼憎佢地囉, 你估呢到係自己地方咩...

AWU 發表於 2005-10-5 01:50 PM

[quote]Originally posted by [i]Rika[/i] at 2005-10-5 13:28:sE:QO BN&? m

6^W:s8}(M)PX :lol::lol::lol: 我諗都係 [/quote]
(jb;H:k7h_'fh*f p 0rW/j,n-C7FK
我諗唔係:o

lettwan 發表於 2005-10-5 02:30 PM

應該開拖X佢啦,容忍只會令佢地更過份,/Q e(_ze&B

d#f3H_#F&M 都係果句啦~女仔俾人非禮就要出聲,唔駛怕醜
.C v3Ngat p
{ WijCJ1ah*a3g 香港人實會幫你

YUEN_LOUIS 發表於 2005-10-5 02:38 PM

[quote]Originally posted by [i]lettwan[/i] at 2005-10-5 02:30 PM:
,Y7k"oxXX UR 應該開拖X佢啦,容忍只會令佢地更過份,
X(O {_ m1x.?'j
(r2F5ku'h 都係果句啦~女仔俾人非禮就要出聲,唔駛怕醜
S;ue{1poM+bo
Q(~ g]Kr 香港人實會幫你 [/quote]
4U*yWlN 我見到一定幫手捉豬手~!
y`Y)IR InG (有冇好市民獎架?)
P*d,wOm3x.q 不過佢地好難架~佢地做緊野嘛~唔通巴斯光年又叩2非禮喎~f/F|!gW
捉到豬手都比老闆鬧啦

勝完可以再勝 發表於 2005-10-5 03:25 PM

叫巴斯光年拉晒佢地

shaqkobe 發表於 2005-10-5 03:43 PM

嘩!咁可憐。:o

abcde1918 發表於 2005-10-5 03:58 PM

[quote]Originally posted by [i]勝完可以再勝[/i] at 2005-10-5 03:25 PM:.T.y-Z|+\N
叫巴斯光年拉晒佢地 [/quote] c4TIl*bF_0|
咁都得

kakeidevil 發表於 2005-10-5 04:38 PM

[quote]Originally posted by [i]abcde1918[/i] at 2005-10-5 03:58 PM:
RrWlhF]Da&o-zN &A(CG.Zxx
咁都得 [/quote]
#s3]3j*bG^N g"w1A e@UM'cMo
y#i?j$m4T Z
$h{9E/G H2cBB
亨九利話林志玲幫佢吹都得i$iz+^ez;X
叫巴斯光年拉晒佢地點解唔得:cool:

austin666 發表於 2005-10-5 07:56 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

adamas 發表於 2005-10-6 01:26 AM

[quote]Originally posted by [i]lettwan[/i] at 2005-10-5 02:30 PM:S'xL:N0h5B [6{!tB.K
應該開拖X佢啦,容忍只會令佢地更過份,
W7Nw)tq3htG {|cx0`x~MHF`[
都係果句啦~女仔俾人非禮就要出聲,唔駛怕醜8W `tIh)G,Z4Y`&ixk
7Tp d^~fch
香港人實會幫你 [/quote]1mzl*fv3n-n J\4\4q;H

|`F Ebx8BfZ2v } 但如果我見到隻米奇或米妮老黎係度嗌話比人非禮
7F&ksp-Ga 我唸我會笑出黎

替天行動 發表於 2005-10-6 04:11 AM

替天行動

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.