有無人知道咩叫...[shaqkobe+]
光污染???[[i] Last edited by 月月鳥 on 2005-10-13 at 06:11 PM [/i]] [quote]Originally posted by [i]leeyanta[/i] at 2005-10-5 09:02 PM:} b/rt2R7C~
光污染??? [/quote]
聽都未聽過喎...............乜嚟咖???:P 光污染即係都市燈光太猛,現在香港光污染嘅程度已經令到我們夜晚好難睇到星星 [quote]Originally posted by [i]ciger[/i] at 2005-10-5 09:14 PM:DB%d5Di/xW
光污染即係都市燈光太猛,現在香港光污染嘅程度已經令到我們夜晚好難睇到星星 [/quote]R vl3B-ol
p|7U8[5`.d#D
;KQz:h3CmE,m4}
^?-imf[A
oh.........i see. :(:(:(
anyway,多謝賜教~:P [quote]Originally posted by [i]ciger[/i] at 2005-10-5 09:14 PM:
光污染即係都市燈光太猛,現在香港光污染嘅程度已經令到我們夜晚好難睇到星星 [/quote]
好野!!!
我覺得呢d咁幫得手既會員係應該有分加...... [quote]Originally posted by [i]fmchelloauntie[/i] at 2005-10-5 09:23 PM:
好野!!!/R#X.B5N"E~ ^b_C
我覺得呢d咁幫得手既會員係應該有分加...... [/quote]
Z.w7a gA&nz
agree~~~:D 光污染仲會對人民生活構成影響,影響平常人o既生活規律,睡眠作息,破壞生理時鐘,影響健康 [quote]Originally posted by [i]阿感[/i] at 2005-10-5 09:25 PM:6~i/Y]1Q
光污染仲會對人民生活構成影響,影響平常人o既生活規律,睡眠作息,破壞生理時鐘,影響健康 [/quote]
HwX+[G
F T3}6S&q^7C-ZY*D6|"N
嘩.........越知越多添!THX for your information~~~:D 光污染..一個好特別既名詞...l(p{/L0m,]
我記得我仲有返學個陣...對依個字有比較深刻既記憶...5g+o-~.G3~9}}
係大城市通常都會有依個問題出現... ~!Nak-a!{9Z1]
光污染係指當太陽落山..自然光線減少左既時間...S-yk.v!pf!m-r(o!F\
但因為HK係不夜天既城市...所以仲係燈火通明....
個個都開晒燈..令四周環境仲保持著好似中午甘既光猛環境...xH bO)Udi
依個就係我地所講既光污染....(如果我冇記錯成因既話 XD!)[@B,EA"e(i
由於光污染..所以香港人比較難睇到星星... v @"W3KI
我自問真係一個好鍾意留意個天既人...x/nx~f
記得有一次小六個陣...自己一個人...上左我太婆既屋頂睇星...5E7j#By,c
個陣都係得兩三粒可以睇到...真係好唔開心...@(yUb-A8Es@
不過當我細心既去留意就發覺原來仲有好多細少既星光...
細心一諗原來係光污染既影響下...
我地已經失去左一個自然的星空...5GRxN7f}
就算係再微細既星光都可以已經係過左幾千光年或更多先可以去到我地既眼睛入面...
但當我地睇到個陣...粒星可能已經在幾百萬年前消失左啦...
希望你地會係依個已經受到光污染影響既城市入面...o9J?YE2j!]$} {
細心地..靜靜地...用幾分鍾既時間...去感受一下m H8`:f l G otE,j vT
天空...個種既熱鬧...個種奇幻既感覺@?PPs8P+H.G~
你會發覺原來依個世界...仲有好多野去等你發掘 ^^!" 光污染仲有個名叫光害 [quote]Originally posted by [i]fmchelloauntie[/i] at 2005-10-5 21:23:
q C+T,|x3T;w
好野!!!