娛樂滿紛 26FUN's Archiver

leeyanta 發表於 2005-10-5 09:02 PM

有無人知道咩叫...[shaqkobe+]

光污染???)v"SJN$r*r*s Xb&@4B

-{y u)x ZAE [[i] Last edited by 月月鳥 on 2005-10-13 at 06:11 PM [/i]]

BOYDWAN 發表於 2005-10-5 09:04 PM

[quote]Originally posted by [i]leeyanta[/i] at 2005-10-5 09:02 PM:
3\ R[G7PO9nr 光污染??? [/quote]
#mp v7A4gM5[X X1w!S&m9e ` n
N`)hh/F(`A
聽都未聽過喎...............乜嚟咖???:P

ciger 發表於 2005-10-5 09:14 PM

光污染即係都市燈光太猛,現在香港光污染嘅程度已經令到我們夜晚好難睇到星星

BOYDWAN 發表於 2005-10-5 09:17 PM

[quote]Originally posted by [i]ciger[/i] at 2005-10-5 09:14 PM:
#s1f3Q&b1S8a!D 光污染即係都市燈光太猛,現在香港光污染嘅程度已經令到我們夜晚好難睇到星星 [/quote]+eiI3^#s/X&ET

(o)q Pzi.yw :TFq d5_%gz
4PO c J ^Q
5Q)y4D#J+f*{Lc
oh.........i see.  :(:(:(
,vi2\nxkLL anyway,多謝賜教~:P

fmchelloauntie 發表於 2005-10-5 09:23 PM

[quote]Originally posted by [i]ciger[/i] at 2005-10-5 09:14 PM:YQ/F2^7EQ z)R
光污染即係都市燈光太猛,現在香港光污染嘅程度已經令到我們夜晚好難睇到星星 [/quote]
4KE@9O4sgZ~ 好野!!!
n.s3u#Y A Q4^2Q 我覺得呢d咁幫得手既會員係應該有分加......

BOYDWAN 發表於 2005-10-5 09:24 PM

[quote]Originally posted by [i]fmchelloauntie[/i] at 2005-10-5 09:23 PM: a`*g wU#m_iU'HVX-GbN

F8O&BG s2@ 好野!!!J_V*y MCL*L
我覺得呢d咁幫得手既會員係應該有分加...... [/quote]
7FJ q"WJ0Ju l"@o $kq}b/m8Vo;ps'i
c9yP"eAfr_ WL
agree~~~:D

阿感 發表於 2005-10-5 09:25 PM

光污染仲會對人民生活構成影響,影響平常人o既生活規律,睡眠作息,破壞生理時鐘,影響健康

BOYDWAN 發表於 2005-10-5 09:29 PM

[quote]Originally posted by [i]阿感[/i] at 2005-10-5 09:25 PM:"a*Sn{(h8V{[
光污染仲會對人民生活構成影響,影響平常人o既生活規律,睡眠作息,破壞生理時鐘,影響健康 [/quote]I/KL#iIuV8J
1F|/KWz&G/E0qw/DY*l#~

.^gS"xh PKi;B
E @.WdB1ed3T ] 嘩.........越知越多添!THX for your information~~~:D

cwleung1988 發表於 2005-10-5 10:42 PM

光污染..一個好特別既名詞...dpWk `'e/V
我記得我仲有返學個陣...對依個字有比較深刻既記憶...;d;CQ @8g
係大城市通常都會有依個問題出現...
4GkO|I:k9L%l7B 光污染係指當太陽落山..自然光線減少左既時間...9f1?&@7^I-cpj ?X
但因為HK係不夜天既城市...所以仲係燈火通明....
f{}k+Y#V*_t 個個都開晒燈..令四周環境仲保持著好似中午甘既光猛環境...
^P3t[-J6N rd 依個就係我地所講既光污染....(如果我冇記錯成因既話 XD!)
I/Ec2]1CB }3^'s q3O Nfp
由於光污染..所以香港人比較難睇到星星...4K%ep3\(n-f0i
我自問真係一個好鍾意留意個天既人...
y&`P&p]l0s 記得有一次小六個陣...自己一個人...上左我太婆既屋頂睇星...0]n bd'y5kBn#s:E
個陣都係得兩三粒可以睇到...真係好唔開心...
u*P7n6Q A v`VE 不過當我細心既去留意就發覺原來仲有好多細少既星光...
^s"U/W^|JeA DV 細心一諗原來係光污染既影響下...2T BN qp8bW._3o
我地已經失去左一個自然的星空...4fI(|\y3}
就算係再微細既星光都可以已經係過左幾千光年或更多先可以去到我地既眼睛入面...:vk4fkgw
但當我地睇到個陣...粒星可能已經在幾百萬年前消失左啦...g[}$nlQ
希望你地會係依個已經受到光污染影響既城市入面...lG r0|(w~@.S
細心地..靜靜地...用幾分鍾既時間...去感受一下X T"p.}p ^
天空...個種既熱鬧...個種奇幻既感覺(q8c_Y$Hj
你會發覺原來依個世界...仲有好多野去等你發掘 ^^!"

阿感 發表於 2005-10-5 11:06 PM

光污染仲有個名叫光害

shaqkobe 發表於 2005-10-5 11:13 PM

[quote]Originally posted by [i]fmchelloauntie[/i] at 2005-10-5 21:23:
\]'f }Z!]
:p;jh)B P!nj*H 好野!!!:p*lE8R&|'J
我覺得呢d咁幫得手既會員係應該有分加...... [/quote]
1G&Zk\7TaN^.h 就等我黎加分啦。+4@one person?_2Q?\&vQ-v+Z
7W/oF$z M o.F0[;?
[[i] Last edited by shaqkobe on 2005-10-5 at 11:15 PM [/i]]

shaqkobe 發表於 2005-10-5 11:15 PM

[quote]Originally posted by [i]阿感[/i] at 2005-10-5 23:06: f!B&d[|4B
光污染仲有個名叫光害 [/quote]!`UB`~ ~ x
e~光害呢個名就聽過啦。:D

Miz 發表於 2005-10-6 06:34 AM

唔怪得去 "東坪州" 果時可以睇到咁多星星啦 , 我平時in home望出去真係得兩三粒

衰貓 發表於 2005-10-6 02:36 PM

真係學倒嘢,多謝多謝,記得十幾年前去"塘褔"宿營既時候,夜晚走出沙灘,可以看到好似街燈咁大既月亮,感覺好似伸手就摸倒,而星星就比平日在市區看到的多,但我覺得奇怪,為何有人說有月亮的日子就應該看不到星星,而當時就可以看到如此多呢?後來我也沒有考究下去,再當你抬頭看著天空一段時間後,不難會看到流星,如果你可以抬頭一會兒,可以看到四至五次的流星,真是十分難忘的夜晚‧‧‧‧‧‧

shaqkobe 發表於 2005-10-6 04:00 PM

[quote]Originally posted by [i]Miz[/i] at 2005-10-6 06:34: O7m_? `
唔怪得去 "東坪州" 果時可以睇到咁多星星啦 , 我平時in home望出去真係得兩三粒 [/quote]mhSD(_"x
我之前試過出海(跟人地魚船出去)見到既星星又係超多。。之後日出,個太陽係水平線度出黎,超勁。

daniel1989723 發表於 2005-10-6 06:09 PM

整幾幅圖睇睇啦g&U3L;}ix1u+h0c.b
[img]http://www.planetarium.org/StarWatch/November/11-01-NA-light-pollution.jpg[/img]Y$\8A9E:dY9|-U

'Y+J d,P)qG)g [img]http://www.clocktower.demon.co.uk/stockgrove/light/earthlighths.jpg[/img])U ~+juIc
'\"g]W2Q |
[img]http://architecture.mit.edu/~carlo/pollution%20(light).jpg[/img]

老鬼X 發表於 2005-10-6 10:44 PM

我知道邊度無8U"[ d,s`7k ]
:
3O'Ncw$o)x%h}(x :z v5VHVuE]4n
北韓:P:P

fmchelloauntie 發表於 2005-10-6 11:19 PM

其實同人口密度,同埋個國家有幾發達正正比....
Iep+y m|#_ p.s.去幾個月去camp(外國),0個度機乎咩光都無...真係見到成天都係星!!就好似上面既圖咁,幾光...
ZxU(luK[ 仲有thanks shaqkobe加分比幫手既朋友~

men 發表於 2005-10-12 06:14 PM

Oh~learn somethings~thanks~

Rika 發表於 2005-10-13 05:54 PM

好野喎,唔講真係唔知,樓主都好野,咁都問到

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.