娛樂滿紛 26FUN's Archiver

強化人間 發表於 2005-10-6 03:37 AM

[quote]Originally posted by [i]adamas[/i] at 2005-10-6 12:51 AM:vO1o [&h,h:LV5T

cI I0YT,wF C \k*r"v:l_9yx
D相好似做過手腳咁喎@bSQ)g
D人樣咁唔協調既 [/quote] N } ]Gok Z;`*?
係囉.....冇理由全部都咁樣衰架嘛....

Miz 發表於 2005-10-6 06:26 AM

[quote]Originally posted by [i]austin666[/i] at 2005-10-5 10:31 PM:
E*HVw1_Ep,B 間公司唔係呃人CiH uKk5|6eA!u
.tND] _lr
咁間公司都呃自己呃得好緊要............ [/quote]
\"R-K3B,Nu0W[
*mA0l(A!g/wk&x Qi 怪獸look...嚇死我
&?:S&BT+G vg 1RNuOOzT i jWS
各花入各眼..可能個老細就係like呢種...

neitly 發表於 2005-10-6 06:42 AM

[quote]Originally posted by [i]阿感[/i] at 2005-10-5 10:24 PM:
&{!dh3IG6m k:y 其實o個個表妹係咪你自己o黎架? [/quote]
n.X"`#Y{6z 傻架咩~我點會得13age呀~:(

neitly 發表於 2005-10-6 06:49 AM

搵唔到elite網???

fmchelloauntie 發表於 2005-10-6 08:17 AM

[quote]Originally posted by [i]adamas[/i] at 2005-10-6 12:51 AM:u,x+J!}M m
/bSOEhq
XTV?[&o$y
D相好似做過手腳咁喎k*CCK/l7p w1g
D人樣咁唔協調既 [/quote]
L`"D0||-C} wahahahha..好鐘意你呢句...5Otb$z5T0h)m
我都唔明點解佢地可以咁都做到model 公司....

YUEN_LOUIS 發表於 2005-10-6 01:42 PM

13歲~
%zqE&W-c*hN?mS0n 法例有冇話幾歲可以做野?

super168 發表於 2005-10-6 04:16 PM

《僱用兒童規例》 &V!o dr z*M$bEzF5H?

Mb,onPq 附屬於《僱傭條例》的《僱用兒童規例》規管在所有行業僱用兒童的事宜。兒童是指不足15歲的人士。規例的主要條文包括:  ab]ImL ~8K+M0F
%ZR&G\,l
禁止僱用未滿 15 歲的兒童在所有工業經營內工作。 [SbH!u?,B
13 歲及 14 歲的兒童可受僱於非工業機構內工作,但如他們未完成中學三年級課程,則須接受全日制學校教育及符合其他旨在保障他們的安全、健康和福利的條件。 w;]?3w ?9cI R r ^
禁止未滿 13 歲的兒童受僱。然而,為了發展藝術及培訓人才,勞工處處長可特別批准兒童受僱為藝員,並訂定某些嚴格的條件。  
tMR2z(U6D 《僱用兒童規例》不適用於與根據《學徒制度條例》(第47章)註冊為學徒的兒童有關的情況。
6a.B0U!VN1D gDtM3{Im
[url]http://www.labour.gov.hk/legislat/content2.htm[/url]

steven'zsa 發表於 2005-10-6 04:21 PM

[quote]Originally posted by [i]阿感[/i] at 2005-10-5 09:53 PM:
kOC-oYg 3~Wg$C-~F/r/W

CD)s7Yhm5I*A
Nv5o `#g!z 真係要求唔高喎
6e)S1q}2x{RI1H [img]http://w... [/quote]
w%w9YzW 嘩!!!怪獸公司

橙橙 發表於 2005-10-6 06:06 PM

嘩..嚇死人 D5v8?\P u6f
o個d 所謂model頂得住十個欣宜....
(b*\ nbrm
.JI~uT^^ ps...model甘易做咩= =做其他就話者

Liu 發表於 2005-10-6 06:48 PM

[url]www.elitehkmodel.com[/url]

kakeidevil 發表於 2005-10-6 06:55 PM

咪傻la,樓主
x W w1RZFMD 13歲就發明星夢:]3``-I7\ ie
讀好d書先lalqYTM+uq4S
仲有,13歲番工係犯法ga
/v7Uw(M\ yCv@ 你係咁唔掂既揾社工la,一定幫到你

頁: 1 [2]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.