iknow 發表於 2005-10-12 11:26 AM
男人最痛...
AWU 發表於 2005-10-12 11:34 AM
一加一減你
gaolinde 發表於 2005-10-12 11:57 AM
看清楚
men 發表於 2005-10-12 06:07 PM
[quote]Originally posted by [i]天蠍座k仔[/i] at 5/10/05 10:58 PM:
};V;\ ^Mu3ce
講起安仔,你地會即刻諗起佢邊首歌呀?
i&|cUI$GJ
只係一隻姐
/E'lE@Y(u
6F
?!dEtH
我會諗起爛泥~! [/quote]
]'Ci9ev
7uEL#S3Shp
一樣~個陣係k唱到爛~
SY/Z~3v/^
V4a5E
佢人衰一件事,個陣d歌都幾好聽/唱~
loklok117 發表於 2005-10-12 06:56 PM
++
安哥之歌
:l'_
j#t#O|b7V
昨遲人
5]? i7O,Ws
半天假
清揚 發表於 2005-10-12 08:28 PM
男人最痛la,正到無倫~
左輪仔 發表於 2005-10-13 01:30 AM
我會諗起 - 喜歡你是你
n}H[o*a
4f1rvF_0lAp
之後都會諗到:
3Mx,pVxL7jO