娛樂滿紛 26FUN's Archiver

iknow 發表於 2005-10-12 11:26 AM

男人最痛...

AWU 發表於 2005-10-12 11:34 AM

一加一減你

gaolinde 發表於 2005-10-12 11:57 AM

看清楚

men 發表於 2005-10-12 06:07 PM

[quote]Originally posted by [i]天蠍座k仔[/i] at 5/10/05 10:58 PM:};V;\ ^Mu3ce
講起安仔,你地會即刻諗起佢邊首歌呀?
i&|cUI$GJ 只係一隻姐/E'lE@ Y(u
6F ?!dEtH
我會諗起爛泥~! [/quote]]'Ci9ev

7uEL#S3Shp 一樣~個陣係k唱到爛~
SY/Z~3v/^ V4a5E 佢人衰一件事,個陣d歌都幾好聽/唱~

loklok117 發表於 2005-10-12 06:56 PM

++

安哥之歌
:l'_ j#t#O|b7V 昨遲人
5]?i7O,Ws 半天假

清揚 發表於 2005-10-12 08:28 PM

男人最痛la,正到無倫~

左輪仔 發表於 2005-10-13 01:30 AM

我會諗起 - 喜歡你是你
n}H [o*a 4f1r vF _0lA p
之後都會諗到:
3Mx,pVxL7jO u~6l pj|rA+K
心血
0B_ _eGk 灰飛煙滅FV1f b I
男人最痛
`;QXt6std 世界未煙花

guessw 發表於 2005-10-14 05:27 PM

男人最痛

steve123456 發表於 2005-10-14 10:04 PM

.

同葉得閒唱果首

KINGY 發表於 2005-10-27 11:27 PM

男人最痛 ...............

newman2005 發表於 2005-10-28 12:26 AM

"心血" 啦.

wag_kingyiu 發表於 2005-10-31 09:09 AM

請把冰山劈開!6Td\y|k;|P
無謂再抑壓心底愛...........

吳建仁 發表於 2005-10-31 03:56 PM

都係爛泥,scb ]s*T `1ps
但其實佢唔少歌都唔錯.

勝完可以再勝 發表於 2005-10-31 11:37 PM

心血;U hY Z*po BB2xs

,f7{$@F"^(ETn 這首也是聽了許志安的歌多年後仍覺還可再一聽的歌

牛仔 發表於 2005-11-9 12:42 AM

真心真意

ThomasKoon 發表於 2005-11-9 02:34 AM

愛妳、唯獨你是不可取替

頁: 1 [2]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.