娛樂滿紛 26FUN's Archiver

au212001 發表於 2005-10-6 08:15 PM

睇碟,定去戲院睇電影~~~

我有時覺得去戲院睇電影個陣,冇係屋企自己睇碟咁吸引....
;tQ:| `G+B0Z:~/xU 雖然戲院的音響,視覺效果都屋企好,但我發覺好多戲係屋企睇會好睇d...
U4W"tBS } 可能係屋企睇會專心d,,細心留意套戲..係戲院會留意其他野分佐心...,M~mO OG m)P
所以我鐘意係屋企欣賞電影,,,同朋友去戲院娛樂#Dw-zy8fM'~\+_ G [
大家覺吾覺呀???

pakho 發表於 2005-10-6 08:17 PM

只會在戲院睇,屋企完全冇FEEL

shaqkobe 發表於 2005-10-6 08:17 PM

睇下咩戲啦

pakho 發表於 2005-10-6 08:46 PM

[quote]Originally posted by [i]shaqkobe[/i] at 2005-10-6 08:17 PM:bX q(Z&^!to$s
睇下咩戲啦 [/quote]4h6@S:E D @9Yq)G
笑片可以屋企睇~一家人睇開心點

au212001 發表於 2005-10-6 10:11 PM

我覺得睇個d用腦的,,我係屋企睇會比較專心,容易睇得明..
ip9h'~r0w1dM zE 去到戲院就要指意旁邊的朋友,希望吾明的地方,佢會知道~~^^

orochi 發表於 2005-10-7 01:57 AM

[quote]Originally posted by [i]au212001[/i] at 2005-10-6 10:11 PM:
1z,}0Pb;P#i?xcl 我覺得睇個d用腦的,,我係屋企睇會比較專心,容易睇得明..
N(e3_'by.B"ho,U 去到戲院就要指意旁邊的朋友,希望吾明的地方,佢會知道~~^^ [/quote]
%\#mF tb;_7Q ?Wz 我都係屋企睇會專心啲,啲想明白劇情既係屋企睇,有碟又可翻睇回味5[-O!W"_/x\5Pg
%v2m(`.T C*i
係戲院睇笑片多,去戲院睇會同屋企人去睇,一齊開心吓,但係會分左心多數啲劇情淨係明一半,又會俾其他人騷擾到

au212001 發表於 2005-10-7 09:27 AM

[quote]Originally posted by [i]orochi[/i] at 2005-10-7 01:57 AM:
Dnq5T?GJoQ
8[ VFf5Z+zM 我都係屋企睇會專心啲,啲想明白劇... [/quote]k^/XeU_0E?_

Z;_+~J9AD2^
i&tDK4ZQ'Y"xQ \ 中point:D

ricojohny 發表於 2005-10-7 10:08 AM

我租碟睇架咋,1套戲先收5蚊租,仲去咩戲院睇丫,

nkt1000 發表於 2005-10-7 11:10 AM

我覺得在家睇比較好,因為次次去睇戲都聽到人地手機響,仲要講得鬼咁大聲!!!:mad::mad:
9wW7L7olD 激鬼死我:mad::mad:

au212001 發表於 2005-10-7 12:13 PM

[quote]Originally posted by [i]ricojohny[/i] at 2005-10-7 10:08 AM:
V/D#Ai'o2YPz"W 我租碟睇架咋,1套戲先收5蚊租,仲去咩戲院睇丫, [/quote]Z7Z6q7W,gMYc4on&M

-p#vp.gLlrb^5f 咁如果同d朋友眕電影,,戲院始終好d ge
9y9\VGV1t5m/q 但如果專心咁睇,屋企就好d咯

au212001 發表於 2005-10-7 12:21 PM

[quote]Originally posted by [i]nkt1000[/i] at 2005-10-7 11:10 AM:
%dA+D vLZw 我覺得在家睇比較好,因為次次去睇戲都聽到人地手機響,仲要講得鬼咁大聲!!!:mad::mad:
'gi:g0[I_v 激鬼死我:mad::mad: [/quote]
^ G)]7K g[7\m0W
+\O m'jKB:C 有同感呀,,有時d人行來行去,,吾多吾少都做成騷擾

nkt1000 發表於 2005-10-7 12:53 PM

[quote]Originally posted by [i]au212001[/i] at 2005-10-7 12:21 PM:1r'o'Q"H{"R9P
Z$R/~ \5Of.Q8^o
D#pr*CM Hp!{9I
有同感呀,,有時d人行來行去,,吾多吾少都做成騷擾 [/quote]
T.XkKeA'h Ce 同埋我自己覺得吃爆谷的聲音都會有影響!!!

kakeidevil 發表於 2005-10-7 12:55 PM

同fd既咪去戲院D)q D{`M5P
自己梗係屋企la,多數係屋企睇添

shaqkobe 發表於 2005-10-7 02:51 PM

[quote]Originally posted by [i]orochi[/i] at 2005-10-7 01:57:w;]'OkF6E
KD/A*\G s+h@(M3z
我都係屋企睇會專心啲,啲想明白劇... [/quote]c H{,@7[T b&s:x5K
我岩岩相反,係屋企睇會週圍走。

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.