娛樂滿紛 26FUN's Archiver

大家樂1234 發表於 2005-10-7 10:57 PM

直頭係啦
ndK s'j/\0HR 個個香港人都係咁無話邊個唔係
zh1S9w E5j@.f 只不過係過唔過份

lammilk 發表於 2005-10-8 12:36 PM

香港特別利害<---truth

long winer 發表於 2005-10-8 02:35 PM

我發覺杜汶澤呢排都係咁....9Q z7^'t};[*n'R

;p*^2s#x } gl3E)Lk2c8X ~3h 劉華話5影帝開戲佢拍晒手咁,
/KBAE#`7_ y.j2q-I*w3{{ 到杜琪峰話劉華on 9 果時,佢又話杜講得好岩...6H%{3L!qBc#yp

@ ]C&_s@Er/E3DT 而家對佢有d失望

bwk0317 發表於 2005-10-8 03:20 PM

I live in America, everyone are same here! $Ro k0c?8O1S

w-] Qw2P |!Z9_G3pKJ @ Cannot only apply to Chinese.

ciger 發表於 2005-10-8 03:26 PM

[quote]Originally posted by [i]long winer[/i] at 2005-10-8 14:35: G9k+yx(dZ
我發覺杜汶澤呢排都係咁....&Ojvd`R(\

0l:a;A8Z,p8K+r,p^&B 劉華話5影帝開戲佢拍晒手咁,+x6UE-d%g
到杜琪峰話劉華on 9 果時,佢又話杜講得好岩...
bXYyB9q ~lrdu7`#zBj/kR
而家對佢有d失望 [/quote]$A7BAr7dTO
人地踩欣宜佢又踩,佢咪又係行騎呢路線,唔通佢係英俊小生咩,娛樂圈人應該尊重番圈內人,圍內人都唔尊重圍內人,叫其他人點尊重你地

aa58426 發表於 2005-10-10 09:30 PM

Quote:
H+H` X"REq Originally posted by long winer at 2005-10-8 14:35:}8VK`G [4Kq
我發覺杜汶澤呢排都係咁....1?oK3`O:F
QuP0n6J7P4o;i
劉華話5影帝開戲佢拍晒手咁,up4RF D?)K`wL,F
到杜琪峰話劉華on 9 果時,佢又話杜講得好岩...0Qvp p2xmY
(g!W*|(kWnh y
而家對佢有d失望  
_2t9J#n7j
![_*hn)g9Cl ]u gC+q

+A:q6dL(Wyy%p_UlX 人地踩欣宜佢又踩,佢咪又係行騎呢路線,唔通佢係英俊小生咩,娛樂圈人應該尊重番圈內人,圍內人都唔尊重圍內人,叫其他人點尊重你地-\E$w:oZ JhY

6@\XxXN/t+N 講得好

men 發表於 2005-10-12 05:45 PM

人性就是如此~

honeywell 發表於 2005-10-14 08:55 AM

我都覺香港人真係比較見低踩,妒人富貴厭人貧多D

honeywell 發表於 2005-10-14 08:56 AM

[quote]Originally posted by [i]YUEN_LOUIS[/i] at 2005-10-7 04:22 PM:
{/P)x%@ c&[$o 香港人比較like睇人折墜@@ [/quote]
?V Qmgm9D9} (t/Uy{P C z2G.z
精句:P

頁: 1 [2]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.