娛樂滿紛 26FUN's Archiver

良友 發表於 2005-10-7 01:24 AM

速成

咁多位老哥,
b`"T5~R~]E;l 邊位有速成輸入法果張表呀?我有個friend想學打字
U Jyuoiq^0f!w 我幫佢搵

winall 發表於 2005-10-7 01:28 AM

give me your email

Asurada129 發表於 2005-10-7 01:30 AM

[quote]Originally posted by [i]良友[/i] at 2005-10-7 01:24 AM:m}fRB/O&{
咁多位老哥,!oB{.qQ0Q f
邊位有速成輸入法果張表呀?我有個friend想學打字c/J*a,a(A-z"K7TB rv8B
我幫佢搵 [/quote]
T.c4b%O!o.@/C 我有~~但要scan,,,,)k GU[6xHv*NJ
!NK'o5u/|
明晚放上黎得唔得../?

Asurada129 發表於 2005-10-7 08:04 PM

[quote]Originally posted by [i]Asurada129[/i] at 2005-10-7 01:30 AM:
,_O,o1H]o9xN
ff-Bx.~ |$zq 我有~~但要scan,,,,
/p7p s(?laEC2C
TBZ7qQV/Z 明晚放上黎得唔得../? [/quote]
4uth"av bYIr r:APL@n|
F Q;a;c.`"Y_
我使用中的~~~都幾舊...自scan...希望有用

Asurada129 發表於 2005-10-7 10:23 PM

[quote]Originally posted by [i]Asurada129[/i] at 2005-10-7 08:04 PM:
x}3}k W m#Q m&E7H jV)t,n{SD
0a8Pn.sB

A'R l| U6V`4X 我使用中的~~~都幾舊...自scan...希望有用 [/quote]
({*e3T|,A4Y!}0z YL 良友兄~~~你有冇msn 或其他contact方法...?

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.