娛樂滿紛 26FUN's Archiver

d228216 發表於 2005-10-7 01:43 PM

心 性 與 現 代 社 會 攻 略 遍

[u]何謂心性?[/u]
]'NXo5usq+C TkX4x4t`)A
與生俱來的, 如:人之初性本善, 蕳單來講, 一d大是大非的事, 每個人的答案都係一樣的. 例如, 無故殺生, 問候人娘親, 借錢唔還, 聲大夾惡........單純來看, 一定係唔啱.  無論你3歲定80歲, 無論你什麼人種, 無論你有冇錢, 無論你有冇讀過書, 答案都係一樣.@0Cjw1W%akf
e*X"P8W n,k`'g
推而廣之, 地球上所有人, 都有一d共通点同相同諗法, 董得如何運用, 無往而不利.
n2i9W7]u#J+u5Dn o np _~;|^|
[u]何謂現代社會攻略?[/u]_skz0M7@

b._!|5RA Y9Y9uU;^ 其實依類野, 幾千年前孔孟都寫過, 但你我依遍野一定勁過佢地, [哈!痴咗線?] 非也, 因為佢地果d係 [b]曠世巨作[/b], 而我果d係 [b]完全老作[/b], 梗係我勁啦, 我 short 加嗎!;)!s#J`:j)do6G/c1IV ]&W
iN\owX |'dX
孔孟之說其實依加重適用, 但係叫你用幾千年前d人諗野方式代入今日環境, 唔係人人得, 我都係唔得, 所以我 不求人 求自己.
E)l8]i_ VaP
%F0zH7B*s 依遍野會分幾段:
s {R3^r } $^~q)c|%i
1. 序 - 我的心性起源
wbj"\\l7| d 2. 推廣遍 - 求學期 ^T1D(s0s(S;C
3. 推廣遍 - 工作期LT#Tjk(U
4. 推廣遍 - 交際期8XU`6^,y2A

*R:s W s!id!x 放心唔係長遍大論, 每段一兩百字, 太長會縮窄你的思想空間.Hs{vO7B6e ^ ~

rv4i+L%dccd[@0A 另請 亨九利會員協助指正補充.

Triangel 發表於 2005-10-9 04:42 AM

d兄:#O)J\r:RaH
好似深左 d wo。。。

亨九利 發表於 2005-10-10 12:44 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

research2005010 發表於 2005-10-10 12:46 AM

咁我就不適合看了, 因為我要培育自己成為一個奴才

亨九利 發表於 2005-10-10 12:58 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

research2005010 發表於 2005-10-10 01:44 AM

各位前輩文筆流暢, 晚輩編寫了一個奴才訓練班的教材, 希望各位前輩可以指教一下
.Vf~olF9j [url]http://www.26fun.com/bbs/viewthread.php?tid=84651&fpage=1[/url]

BOYDWAN 發表於 2005-10-10 09:43 AM

小弟都要學吓嘢咯,支持~!2V q L,G7YD0f1`
(*可以加入意見嘛^^???)

d228216 發表於 2005-10-10 12:22 PM

[quote]Originally posted by [i]BOYDWAN[/i] at 2005-10-10 09:43 AM:
fw)q'_4q@^ 小弟都要學吓嘢咯,支持~!
^/a?%Kd9h? (*可以加入意見嘛^^???) [/quote]]$vJV]c].gvqRw`
歡迎歡迎.

d228216 發表於 2005-10-10 01:43 PM

序章 - 我的心性起源

我小時候眼睛不好, 又冇眼鏡, 睇唔到黑版d字, 所以只能用聽來學習, 成績好差, 每年都是留級邊緣人, 但唯中文作文每次都有 80分以上.2`~?Ucw f!Q
0ok,iCg
漸漸形成一種奇怪的學習法, 人叻唔叻叫聰明, 聰為聽, 明為觀, 聰可聽心, 觀只看行.  再者有之 色即是空 , 所以聰較明可信.  這真叫用心去學習, 學習到的不是在書本上, 而是在老師上.  但同学仔唔明我, 亦以為我玩野, 處處玩針對, 我就在這 孤單 環境下成長.
3n7OW.NW.P
y s&Ik[-\O3J [趣事選:由於成日聽唔足, 成日欠功課, 老師以為我玩野, 每日留堂, 半日學变全日制. 而家諗返認真抵玩.:cool:]yebmi:b
;tuj1t DMZ Ft$a:D
到了中學時代, 裝了四眼, 反而學習又慢了, 身体又在神秘地發育, 每天只想果味野, 但心性發展不但沒有慢下來, 由打雀至對唔往d女同學, 我對身心有另一種体會, 我越來越了解自己, 越了解自己越了解心性, 到了中三一個學期中的考試前, 我把心性同讀書二合為一, 成績突飛猛進, 由學期初考尾幾名, 到學期尾全級第三................[欲知怎樣二合為一, 請收睇 第二章. 推廣遍 - 求學期]zD%PpI
0v w r2i*r7m'l
[趣事選:日日上堂都扯旗, 最怕叫我企身答問題, 大佬, 成把縮骨傘喺衭浪点企呀, 於是我好吋敢同d 呀 Sir Miss 講:「 同你賭一鋪, 我識答唔使我企! 」 講d敢野 d女同學 Lum 死啦.:cool:]TH'tU!dFi4@ xl

GIVO#mkJ [[i] Last edited by d228216 on 2005-10-10 at 01:45 PM [/i]]

AWU 發表於 2005-10-10 01:56 PM

不會打通了任篤二脈吧??
9EoA!V/_?X4I-F :D:D/A L/EJ/o'`"R.}9FnQm
{u%b1J'_
d兄,幾時有第二章呢?
0eC {4b(k*_Z7^ 期待中;)

bwk0317 發表於 2005-10-15 02:22 AM

[color=Blue]agree!9g nJ U;cq}nk
$C~I`?`
人人本具佛性,人人皆當作佛。人本具的佛性,雖然離言絕相,超然物外,但性具染淨,具有隨緣不變,不變隨緣之用。眾生隨一念染緣,便迷真起妄,成九界聖凡;佛隨一念淨緣,即反妄歸真,圓證無上菩提。由於佛性隨緣,成十法界聖凡;而十法界聖凡,又互具互涉,遂成百界;而每界皆具如是相,如是性,如是體,如是力,如是作,如是因,如是緣,如是果,如是報,如是本末究竟等十如是,因成千如。[/color]

d228216 發表於 2005-10-15 11:02 AM

bwk0317大哥,
$s(de0gp WO8[)W
/la_S5w R1e 你引用果d, 係我在  心性與現代 - 番外遍 - 三寶章 既內容棃播.
KS&dg'A;TUq} l\ qgQ
不過你睇我序章就知我講咩野......利害;Y4N!Q6FzFI4O:PTe

oQ IO4fO3_{J*Kx [[i] Last edited by d228216 on 2005-10-15 at 11:04 AM [/i]]

亨九利 發表於 2005-10-15 11:16 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

research2005010 發表於 2005-10-15 11:18 AM

硬漢兄果然係一個真漢子, 就算在權力的誘惑中仍可以拒絕做奴才,  頂天立地 m G'w~;Tm*Ey

m$o3`TNq eES 努力呀, 硬漢兄

亨九利 發表於 2005-10-15 11:21 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

abcde1918 發表於 2005-10-15 11:22 AM

[quote]Originally posted by [i]亨九利[/i] at 2005-10-15 11:21 AM: VD"E\9xiz.q0l
%e o\{ Q!YP
x2, 奸爸爹...:) [/quote] nJ#Qy4uYU
奸爸爹???

d228216 發表於 2005-10-15 11:35 AM

[quote]Originally posted by [i]abcde1918[/i] at 2005-10-15 11:22 AM:A+V}H,n H k
y1u#euns@GW`U
奸爸爹??? [/quote]2FC-i.JM%qVoy#R7S

RN'nL} 日文:「 勉強」      意思努力加油

d228216 發表於 2005-10-15 11:36 AM

[quote]Originally posted by [i]亨九利[/i] at 2005-10-15 11:16 AM:oG-pEHo[d
[color=Blue]如是我聞。一時佛在王舍... [/quote]i@1LS6l+J0D
九哥, 你遍 波E波羅me 唔識睇播;)
^N`(a \
OIEis {8xfR%t p.s. 大丈夫?{dai draw bu de si ga??} 九哥, 变咗 假東洋鬼子疑?
8]`#[-A y9s _+\tW%Q
[[i] Last edited by d228216 on 2005-10-15 at 11:40 AM [/i]]

香蕉仔OOOO 發表於 2005-10-15 11:38 AM

我好想睇第2 呵呵,,,

Triangel 發表於 2005-10-15 12:50 PM

[quote]Originally posted by [i]d228216[/i] at 2005-10-15 11:36 AM:{-ZcUSHPO!y?-LW
MR.U3r3jo Zl
九哥, 你遍 波E波羅me 唔識睇播;){ ak"Z3SH8[
zANs0ST`0wh
p.s. 大丈夫?{dai draw bu de si ga??} 九哥, 变咗 假東洋鬼子疑?*k5gV:ni,Nb%D

2G h:oW Y [[i] Last edited by d228216 on 2005-10-15 at 11:40 AM [/i]] [/quote]5xi}r p*uFwM6k
t(H q0s8vh0n
好彩你(d228) 話唔識睇在先!
Xt(v}Ba:_-[9R\ 我唔想 又話 "好深" / "唔識睇"9MqC V7{"Y]$pO_
自己又再一次變做 "Idiot"

頁: [1] 2 3

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.