娛樂滿紛 26FUN's Archiver

亨九利 發表於 2005-10-15 12:59 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

d228216 發表於 2005-10-16 12:11 AM

推廣遍 - 求學期 - 一之二

点咩可以二合一呢, 好蕳單,,所有學問都係人作既, 只要逆地而處, 你對佢地既了解就會由 平面既書本, 变成立體既人生觀.
@Mq |&Kieg
$d mvj|"~ b&Z L 世事萬物, 好難包攬, 詳情要自已領會, 我只能個舉例:{p#C5scl3Y

/A.J%v,xBM9~ 如學英文/外語: 除基本文字語法[硬件]外, 重要既係使用.  你話最多用既係邊樹? 睇書, 交談, 寫作, 上網????  全部錯, 果d全部係應用實習, 對語文層次冇提升, 只對運用技巧有增長....D:O*Md,`

;o*w2Y&bF6tW0J 重要既係你既思想要用英文, 不錯, 在腦裡面諗野都要用英文....全英文思想係第一步, 在學習時候要想像自己係鬼佬, 睇戲係一個好好既方法, 張自己代入個角色.....幻想自己係鬼佬...幻想自己過的是鬼佬生活, 漸漸就好自然, 自然就會有好表演.  英文就會好似中文一樣生活化, 心性化.LOi4U2VQ
*w^#B*U3h}1Un
[趣事選: D中文輸入法係會害死人的, 因為用打字方式, 會嚴重影响大家既思想.]

清揚 發表於 2005-10-16 12:59 AM

[quote]Originally posted by [i]d228216[/i] at 2005-10-16 00:11:&^#_5A&H0nW
点咩可以二合一呢, 好蕳單,,所有學問... [/quote]
D5A'g(RN 我呢D"粗人"睇唔明..............

bwk0317 發表於 2005-10-25 11:03 PM

pls continue!

d228216 發表於 2005-10-26 12:21 AM

推廣遍 - 求學期 - 二之二

除咗書本上, 好多野都有需要學的, 但係咁多野点學得完?  M9JI*C$l Y
學問主要分 實淺性 同 性物性, 實淺性如數學, 技術性等, 必須透過重複實習以經驗換取知識.
?#e/IDE.^ o*uif%OiWT&o
今日想講既係第二種, 性物性, 可謂性物性? 性即天性, 如植物的葉會面向陽光多果面, 又分人性, 牲性, 植物性等.  物為自然定律, 如水向低流, 太陽由西面升起等.   亦有人話牲性, 植物性屬於物性......這個留返有機會再講.4a z4HWsQ/G-E)p6_6N

IO+P0Ak&[@U [趣事選: 人性咁重要, 咁咸野算唔算嫁?  溝女叫雞打JJ又算唔算嫁? 咁又學唔學到野嫁?  答案係學到的.  睇AV學到兩性角力,  溝女學到人際關係, 叫雞學到市場經濟, 打JJ 學到人生道理.  學唔到只係你冇心啫.]
9g1q#x?)_^,j~ %sL3B!EaDw2K o6E
如何利用性物性於學習上? 大家有冇聽過 人體工學? 就係用人體習慣性去溶入一d產品度, 例如新款的 mouse, 手感好易操控  ..............5u8g7X U7BI
N$BG8L7}3bJ#B
其實所有學問都係圍堯一個「便」字,  你地讀咁多書, 學咁多字, 目的都係想用既時候方便d啫.  如果你學了 1 2 3 就識 4 5 6, 你話幾正, 幾快......但事實你唔得, 因為你唔知 123 同 456 既關係.   要点先知呢?  總離不開 實淺性 同 性物性 , 如果你識性物性, 再加d 實淺性, 無必事半功倍.DW2K%hym D_
*o9hBVB5w+PA1E
現代人, 城市人就最小得識性物性, 城市人經常以為自已比鄉下佬所得的較多....這絕對錯!  除咗小小物質慾望之外, セ都冇.    現代城市人如香港人, 所得的天賦資源小之又小....你諗吓, 你住間房幾大?? 比你係李嘉誠, 有萬呎巨宅, 比起一個蒙古人, 佢一打開蒙古包, 看到的佢都可以用得, 你間屋算咩?  q$E``%un
a/~C*X(V Vb
又比如係彌敦道, 你佔用的真係得果兩呎呀, 有時想停一停都唔得, 人地會推你, 叫你比返個位佢....如果你係一個蘇丹人, 你鐘意行又得, 企又得, 唔鍾意又可以隨時搬屋......佢全副身家得支棍, 一揸上手咪行得攞, 幾自由! 又可以四圍疴屎, 唔駛忍住, 所以你話香港好自由??   v2Dz7Wi
#Nzn5x/x
又比如愛詩基摩人鐘意食咩就去攞, 天大地大任我行, 你試去街唔塔車得唔得, 去唔去到???  再者, 又比如人際關係, 與大自然接觸, 就算吸啖氣都汚濁過人.)nVD oo [\#OEe

1Hk1uWA,A 点先學到? 又係冇得教....点解? 其實所有既你地一出世就有, 只係你地比一個 "慾" 字蒙敞咗.   多d去郊外, 鄉村走下...用心去感受....眼見耳聽都只係1d物理現像...一定要用心......例如一草一木佢都有本身既性物性.   可能只係好蕳單既道理, 但亦只有你(人)明白.3Kk$wQl-_&Mi
5l F2ug~:x.Hp'al
[[i] Last edited by d228216 on 2005-10-26 at 12:50 AM [/i]]

亨九利 發表於 2005-10-26 12:31 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

d228216 發表於 2005-10-26 12:52 AM

[quote]Originally posted by [i]亨九利[/i] at 2005-10-26 12:31 AM:*mWAaB]Bl7DAL
"...[color=Red]現代城市人如香... [/quote]8J8XZ+k8Q\_
多謝九哥比面, 果d算咩呀!!t"IrG4w T5F2qOXW

_J sYhRWe [p.s] 加插咗一段 彌敦道  指教指教

亨九利 發表於 2005-10-26 01:29 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

bwk0317 發表於 2005-10-26 01:46 AM

人生自古誰無死 ,留取丹心照汗清!

d228216 發表於 2005-10-26 12:11 PM

[quote]Originally posted by [i]亨九利[/i] at 2005-10-26 01:29 AM:p }8N4r6A!ESx(w5w
由李嘉誠屋, 彌敦道, 再而北極.....一脈相承, 由輕至重, 呼籲世人"放眼看世界"...)nG^^#W+k1|7ZB [
此處又有幾人看得明? :cool: [/quote]&Z$d*f V4P
由個人 至 羣眾  至 社會 , 由輕至重, 由淺入深, 推而廣之的層次都比九哥睇到....勁
w ] [y([:sFRe %[ i,N%rJq\ s
>>>此處又有幾人看得明?kpn`Xf
已加入  中層比喻[彌敦道] 令人易明d 嫁啦...

research2005010 發表於 2005-10-27 11:24 AM

[quote]Originally posted by [i]d228216[/i] at 2005-10-16 12:11 AM:k)RiN&N)gS4F8x
[趣事選: D中文輸入法係會害死人的, 因為用打字方式, 會嚴重影响大家既思想.]
9c)vX ab iH [/quote]d$j+iZ5O%Wa
0~]-k9hr7O6Y2H+h
我之前看報紙也曾看過此類文章,版主/樓主可否再詳細講述一下?

機密 發表於 2005-10-27 11:44 AM

[quote]Originally posted by [i]d228216[/i] at 2005-10-10 13:43:a)tck2G
我小時候眼睛不好, 又冇眼鏡, 睇唔到... [/quote]jL.LB xmS8lO
0V tj z,qM9h]

6xd},K!N"K e:R)@ 觀世音菩薩於『楞嚴經』耳根圓通章中對我們說:「初於聞中,入流亡所。所入既寂,動靜二相,了然不生。如是漸增,聞所聞盡。盡聞不住,覺所覺空。空覺極圓,空所空滅。生滅既滅,寂滅現前。忽然超越,世出世間,十方圓明,獲二殊勝...」。m_&T4]|$vs"S0j
+xFK)Y }5vu9e
我們修法用觀世音菩薩耳根圓照,返聞聞自性的方法來做功夫最易得力。因為我們娑婆世界的眾生,耳根在六根中最靈敏、最銳利。用之修行,故極易成就。我們在修法時要一切放下,集中心力傾聽自己心念咒的無聲之聲,要一字一字聽得分明,才能把整個身心—六根(眼、耳、鼻、舌、身、意)全都攝牢而不起妄念,從而證入三昧,打開本來,親見佛性。我們修心中心密法,就是把大勢至菩薩和觀世音菩薩兩位菩薩的用功法門合起來進行的。大勢至菩薩教導我們念佛時說:念佛須「都攝六根,淨念相繼」。我們現在用觀世音菩薩所選擇的六根中最利的耳根,統攝其他五根的方法來綿密持咒,也就是照大勢至菩薩所說「都攝六根,淨念相繼」的教導法修行。

機密 發表於 2005-10-27 11:51 AM

[quote]Originally posted by [i]d228216[/i] at 2005-10-26 00:21: `%D*p+Q/H%gHpK
除咗書本上, 好多野都有需要學的, 但... [/quote]2?Y] PR x y%KFG

+q1Y\9Lz5x4F 所以話: E%dk4~ ].ts8_5Z

,hH$]O-UI m 1.  言一切法者,皆是佛法&Tvc-t1O$g
2.  你越擁有得多,其實失去越多。  回歸大自然,用心去感受我們原來的『那個』,才是最擁有的多。

d228216 發表於 2005-10-27 12:03 PM

[quote]Originally posted by [i]research2005010[/i] at 2005-10-27 11:24 AM: V/IhC6o-T?7YS

_MDGI7[;s&k i|`U,@U
我之前看報紙也曾看過此類文章,版主/樓主可否再詳細講述一下? [/quote]
]v~,C:Ge,@ 中文字主要構成: 像形, 五行, 合併 等
KTM-T)a7Y 每個字皆有其組合含意, 中文思想就在文字與意會中成長, 大腦就建立相關經驗. dP#J^"l&w+Oi6t
VySv0_I5`#ow
但中文輸入法就破壞了, 寫作同思考的関係, 令人不能從寫作中得到進步, 亦令文字思想混亂, 最後文字变得表面化, 數字化. u)M0B5GdJv B'P
s#W6F%@-?-|l._&t
p.s. 簡体字亦言, 大陸好有可能於十年內取消.
9a/g"s2MkMs 2H J&AgO Y-s%dt*}V
[[i] Last edited by d228216 on 2005-10-27 at 12:10 PM [/i]]

d228216 發表於 2005-10-27 12:07 PM

機密兄,
,GAj&V3@9c 你講得太深, 人地好難接受, 請用一d 入世d 既語言, 比較好!2byg-bB9^

B'qFK~.D:Y&A2J&Ug 另#33 非常同意

機密 發表於 2005-10-27 01:00 PM

[quote]Originally posted by [i]d228216[/i] at 2005-10-27 12:07:
Sh |.EW 機密兄,1g;Cwze H
你講得太深, 人地好難接受, 請用一d 入世d 既語言, 比較好!5D&ja2~8s#K:c

n6D.N&u{ V} `2a8w 另#33 非常同意 [/quote]
#g"}l ^s"s(_
J8KR R-Fh7Q~/K
*eN.JiM#~w0p4n+\ 主要是回應你的,因為你篇野的內容正是佛法中的反聞聞自性!:D

機密 發表於 2005-10-27 01:13 PM

[quote]Originally posted by [i]亨九利[/i] at 2005-10-15 11:16:;M9Ei8O9tc
[color=Blue]如是我聞。一時佛在王舍... [/quote]
qH6w7OP]2z's$F;} n S fx7Z Z;sj
呢篇是另外一個版本的【般若波羅蜜多心經】。是嚴賓國三藏般若共利言等譯。 ;}1g~0]S8y }

6QQgX-]/JY:b%K!dj 我們平時念開的【般若波羅蜜多心經】是唐三藏法師譯的版本。

d228216 發表於 2005-10-27 01:19 PM

[quote]Originally posted by [i]機密[/i] at 2005-10-27 01:13 PM:
j wY_urF
-}4Jt8xEJ-d6oZ OiezQ&X
呢篇是另外一個版本的【般若波羅蜜多心經】。是嚴賓國三藏般若共利言等譯。 h(J$M B1f/RnJ$r
&Ku s8BZ [-~N!H
我們平時念開的【般若波羅蜜多心經】是唐三藏法師譯的版本。 [/quote]
Ci ZwxZ3Q :`*?#G/M-l[$a0z
註: 般若波羅蜜  讀  波E波羅me / 波野波羅密

d228216 發表於 2005-10-27 01:36 PM

[quote]Originally posted by [i]機密[/i] at 2005-10-27 01:00 PM:nwv p@K.{

#Cj9F%K$wiV
aC?UE;Q,h )kyUg,L7sr
主要是回應你的,因為你篇野的內容正是佛法中的反聞聞自性!:D [/quote]E8g D4Gi2f8f!b\ Np9s:t

4_#j"|5Qw6UcC h)|#W? 宗教野唔想講太多.  
\N9M#oR
$Q Bte(S9_E e:w p.s. 一般人以為天主教好寬容, 咩只要你死之前信教, 之前罪業就可得寬恕.....
FE'B9KN%X 又言, 佛祖都冇話自己係神, 你点解要信佢之流 [果d靚仔襟門鐘傳教時通常講的話]
g*y*@)@[(o0E!Rh I:X4[9k:C5Di
首先, 我唔係佛教徒.  我只想講出一般人既誤解.INW#Z0C |4s
C+U^x;H
1. 我向佛, 佛即成鏡, 我亦佛.
zR+RZN+F [我立心改過既話, 我都係佛啦, 大家咁高咁大, 使鬼你寬恕!]7@;bTM]GbR-|~

o:TN'` @8K 2. 信佛係信 佛 法 僧 三宝, 佛祖冇叫你信佢, 衪只係教你應該点做人.
:Lj;g0Am(g!e [買馬唔等如隻馬真係賣比你嫁, 唔好比人d用詞誤導你.]A+yL e7I SA

qc/?K0H+{x#h 3. 信佛唔等如佢會幫你, 一句 : 求人不如求己.
{fl5{ ?$Z!^N3X-E [呀爺so佢成日話會幫你? 佢冇親口同我講, 果d傳教同d電訊 Sales 一樣信唔過, 有咩事自己揾 呀爺so哥 直接傾 實際d, 唔好信d中間人]
7\Gj S&a [Q![s 9pJUfD5D
[[i] Last edited by d228216 on 2005-10-27 at 01:45 PM [/i]]

機密 發表於 2005-10-27 02:00 PM

[quote]Originally posted by [i]d228216[/i] at 2005-10-27 13:36:
*E2Ki zd Q;y 9iX9@~}V
D(je3_2f6I#M
宗教野唔想講太多.  
8L6k$NVGQ.{
J fnRO p.s. 一... [/quote]
5|0qaW)jQ!CA
Y0`X;Y1{k2K &_"{ `M5XXN
識野:)S;o$tCd#f,Q
g*E1b-NiU$I
話時話仲有D乜野d兄你係唔識架?:D:D:D"eo1B"~ _fV3U

Ubm I)b6Q)g [[i] Last edited by 機密 on 2005-10-27 at 02:02 PM [/i]]

頁: 1 [2] 3

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.