娛樂滿紛 26FUN's Archiver

shaqkobe 發表於 2005-10-7 03:20 PM

一個月的零用(未有工作的板友)

大家一個月有幾多零用

tonyw 發表於 2005-10-7 03:35 PM

其實我已經覺得算係好多,
EjM.Nhad 加上自己又再做下 part time job,f2xvc-k
真係唔大洗既話,qjc1_|-t%bK*id];k
夠用有凸

cthim83 發表於 2005-10-7 03:45 PM

零用,係唔係扣除交通費、飯錢之後嗰 d ?

YUEN_LOUIS 發表於 2005-10-7 04:18 PM

原本有1080...J9?"[(|PMQ^`1n
但係減到得400...屬赤貧族

kakeidevil 發表於 2005-10-7 04:21 PM

生活o係貧窮線之下><

亨九利 發表於 2005-10-7 04:30 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

shaqkobe 發表於 2005-10-7 05:01 PM

[quote]Originally posted by [i]亨九利[/i] at 2005-10-7 16:30:
e7d6y F!Ez 我乃雙失中年(失業與失身), 又陋習滿身, 冇一, 兩萬過唔到月...:( [/quote]B/qc4{&ls"X
咁你點過日字呀?

亨九利 發表於 2005-10-7 05:05 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

shaqkobe 發表於 2005-10-7 05:07 PM

[quote]Originally posted by [i]亨九利[/i] at 2005-10-7 17:05:*MPm7XKQ8D

*v3AO Y(Cg 去"四腳會"申請綜緩......:D [/quote]7KEHX*x*mj
話。如果一覺唔好彩唔批比你,仲要倒貼咪大獲。:D

亨九利 發表於 2005-10-7 05:13 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

wer 發表於 2005-10-7 05:57 PM

我好窮

YUEN_LOUIS 發表於 2005-10-7 05:58 PM

:D多口問一句.RD8}$]YqVa{Ap
499.1~499.9投咩

香蕉仔OOOO 發表於 2005-10-7 06:01 PM

我冇架= =/....!!

abc123aa 發表於 2005-10-7 06:14 PM

冇嫁= ="不過下星期返課程有飯錢,可以叫做下有d錢袋啦=3="

wer 發表於 2005-10-7 06:19 PM

[quote]Originally posted by [i]YUEN_LOUIS[/i] at 2005-10-7 17:58:m7Fv'f1gR(l
:D多口問一句
5o#pk:HbUQjWs 499.1~499.9投咩 [/quote]
.GxaGV5b 四捨五入

kakeidevil 發表於 2005-10-7 06:37 PM

[quote]Originally posted by [i]wer[/i] at 2005-10-7 06:19 PM:)C^;Bm0J6O;D

n!O\k[/S3P 四捨五入 [/quote]
.x,\ccWR` @YY2s)j
!Yc6F#y.P+_U?0O
?c%}1U-~+sh 啫係點?

YUEN_LOUIS 發表於 2005-10-7 07:25 PM

點而家睇,好多係赤貧線下

superjackyy 發表於 2005-10-7 07:31 PM

我1500$,窮沒問題, 最重要有骨氣:D

pakho 發表於 2005-10-7 08:10 PM

[quote]Originally posted by [i]superjackyy[/i] at 2005-10-7 07:31 PM:bv3bGqE+]b
我1500$,窮沒問題, 最重要有骨氣:D [/quote]
&Xy;a'w{`HN)f good point~:)

easonwing 發表於 2005-10-7 08:27 PM

嘩...其中得個500蚊你地可以做d咩???

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.