娛樂滿紛 26FUN's Archiver

shaqkobe 發表於 2005-10-7 03:20 PM

一個月的零用(未有工作的板友)

大家一個月有幾多零用

tonyw 發表於 2005-10-7 03:35 PM

其實我已經覺得算係好多,*Oe#K+e\(C
加上自己又再做下 part time job,
u:F4Onx5X"c-}@ 真係唔大洗既話, sg&FBq7hg:g
夠用有凸

cthim83 發表於 2005-10-7 03:45 PM

零用,係唔係扣除交通費、飯錢之後嗰 d ?

YUEN_LOUIS 發表於 2005-10-7 04:18 PM

原本有1080...
n4gH!z L}}? s 但係減到得400...屬赤貧族

kakeidevil 發表於 2005-10-7 04:21 PM

生活o係貧窮線之下><

亨九利 發表於 2005-10-7 04:30 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

shaqkobe 發表於 2005-10-7 05:01 PM

[quote]Originally posted by [i]亨九利[/i] at 2005-10-7 16:30:mq"xsx ?j
我乃雙失中年(失業與失身), 又陋習滿身, 冇一, 兩萬過唔到月...:( [/quote]m,}_k(_-_(Q}
咁你點過日字呀?

亨九利 發表於 2005-10-7 05:05 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

shaqkobe 發表於 2005-10-7 05:07 PM

[quote]Originally posted by [i]亨九利[/i] at 2005-10-7 17:05:
k@%BSOM;@;g} K V!?`*zuIO t)q
去"四腳會"申請綜緩......:D [/quote]?D!z*X2X4P:Ud![
話。如果一覺唔好彩唔批比你,仲要倒貼咪大獲。:D

亨九利 發表於 2005-10-7 05:13 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

wer 發表於 2005-10-7 05:57 PM

我好窮

YUEN_LOUIS 發表於 2005-10-7 05:58 PM

:D多口問一句8] y&Ku4@*];O:H
499.1~499.9投咩

香蕉仔OOOO 發表於 2005-10-7 06:01 PM

我冇架= =/....!!

abc123aa 發表於 2005-10-7 06:14 PM

冇嫁= ="不過下星期返課程有飯錢,可以叫做下有d錢袋啦=3="

wer 發表於 2005-10-7 06:19 PM

[quote]Originally posted by [i]YUEN_LOUIS[/i] at 2005-10-7 17:58:mzn7BPVxM
:D多口問一句 B-Yko+|O:D-Gj%_l
499.1~499.9投咩 [/quote]
a1U0X*z.e.e cu \ 四捨五入

kakeidevil 發表於 2005-10-7 06:37 PM

[quote]Originally posted by [i]wer[/i] at 2005-10-7 06:19 PM:
L6C3s(H~8i
k/?[ iEP 四捨五入 [/quote]
dVC#|Y I ^ 9ZLMR ?+TOC
(DV0_;i+u Hs,@x
啫係點?

YUEN_LOUIS 發表於 2005-10-7 07:25 PM

點而家睇,好多係赤貧線下

superjackyy 發表於 2005-10-7 07:31 PM

我1500$,窮沒問題, 最重要有骨氣:D

pakho 發表於 2005-10-7 08:10 PM

[quote]Originally posted by [i]superjackyy[/i] at 2005-10-7 07:31 PM:6dS7l dHr
我1500$,窮沒問題, 最重要有骨氣:D [/quote]8i5?6] vmL
good point~:)

easonwing 發表於 2005-10-7 08:27 PM

嘩...其中得個500蚊你地可以做d咩???

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.