娛樂滿紛 26FUN's Archiver

yutik 發表於 2005-10-7 10:42 PM

大劈炮-員工插爆迪士尼

外患
N FI*C{ 1.大陸客屙屎玩殘
KGKHS 阿Mic指,試玩期間見過三次有內地遊客,叫小朋友在園內的河邊大、小便,他上前勸該小朋友到洗手間,但家長反而叫小朋友「屙快」,當他冇到,他惟有叫負責清潔的同事善後。
7Q#@ Q:] f5is
g~1j:x.`4w*R@r/N#X 「在其他國家的迪士尼,遊客都會自然投入童話世界,演藝人員說笑、表演時,遊客都會鼓掌示意,氣氛融洽,絕對不會發生這種事,香港可能會變成全世界最臭的迪士尼。」阿Mic苦笑說。
W0nf@V'?b7b~
,_G,M7yZ9ME)q 2.被粗口鬧到喊 %S;W7jS'{e~"t
「早前總綵排時機動遊戲發生故障,受過訓練的演藝人員對遊客說:『巴斯光年突然唔舒服,暫時休息一陣,稍後會再帶大家飛越太空。』外國遊客通常會保持開心,耐心等候,但香港遊客則破口大罵:『你講咩呀?係咪壞機呀?要等幾耐?有冇搞x錯!』員工即時冇癮。而經過幾次總綵排之後,公司決定如實告訴客人壞機。」
E^\5fkO
;e0Z*i [4GLv%N Mandy指樂園遊戲經常「故障」,大部分原因是遊客不守規矩所致︰「機動遊戲都是由電腦program自動循環控制,由於香港和內地遊客好多時都在上車時停留拍照,結果令programjam了,要重新reset。」 )G"Dn}!B/Js Va
e&H] C$IT z
其他崗位的演藝人員亦遇到難堪的遭遇,阿Mic說︰「因為樂園採用粵語、英語和普通話三種語言,所以部分需要職員講解的遊樂設施,會安排遊客按語言分批排隊,儲夠人數便可率先玩。但有位香港遊客硬要排人數較少的外國人隊伍,以為有數,豈料女職員先安排儲夠人數的內地人龍先玩,結果被那個香港人指鼻子用粗口問候全家,女職員即時落淚,還要勉強解釋,卻被罵得更厲害,最後女職員即時辭職。
/I$ce,V+si']7n3ok
2H}(d]4H| 內憂 z _md0k6YFp(a
1.上班唔俾飲水
%k'L*Sa:_ 在烈日當空的工作期間,員工竟然不可飲水,Mandy說:「經理向我們說,為了保持迪士尼的形象,我們絕不可在客人面前飲水。這簡直是罔顧員工的健康,於是我們只可偷偷將水放在隱蔽處,沒有人時才快快飲兩啖。」經多番爭取後,員工現已可攜水樽開工,但飲水時仍是偷偷摸摸,不可讓遊客看見。 2?h;aT9jsH

7T2\k|Y5L 其實香港迪士尼有四個遊樂區(美國小鎮大街、明日世界、幻想世界和探險世界),共約五千名職員,但只得兩個員工休息室,而且每個休息室只得三、四百呎,冇電視機、冇收音機、冇播音樂、冇水果、冇茶包,雪櫃同微波爐亦只有一個。
3F7Y*N\9S~
%v?:~Yi3ay5^z+{H 阿Mic說︰「同事為了慳錢都會帶飯食,結果雪櫃日日爆滿,排隊用微波爐要等成廿分鐘,我們每日工作超過八小時才有一段四十五分鐘長的食飯時間,另加兩段各十五分鐘的休息時間。基本上,實際進食時間不太多。而且食得午餐便不能食晚餐,肚餓便要趁十五分鐘的休息時間,吃自備的乾糧充飢。」 ^o"`jQ4q'S,Z

`5X!j4_LWD 2.縮骨盡量冇O.T. `]4aN/eIU7F
「好多同事都頂唔順工作時間長,每日要返十至十二個鐘頭(朝九晚九),一星期返六日,晚晚放工都辛苦到要死,月薪只得九千元,沒雙糧、沒花紅,每年七天大假,原本諗住做迪士尼係因為貪佢大機構、福利好,升職機會多,而家都唔知為乜要做落去?」 !v@+|GA F5iq5r
一般員工每月做超過195個小時便會有O.T.錢,計法是將月薪除195再乘O.T.鐘數,月薪九千,即每小時約四十六元,但阿Mic說:「迪士尼好精,只要員工達到195小時,便叫他放假。我試過有一日收工係第193小時,上司就叫我跟住幾日都唔使返工,直至下個月一號。」
F'Fi5E)r#r2r
f9Ch @&Y'O Mandy還大爆迪士尼管理十分lowtech︰「現時員工上落班都是用人手簽走簽到,簽完還要找經理簽名確認,在美國的時候,都是用電腦signin/out,準確又省時。員工還可以在電腦自行輸入要不要OT及選擇OT的時間,不會像香港迪士尼強迫員工OT。」 B'u~a/j} B
3.員工分做兩黨 m)Z H7z%N+[
美國迪士尼的傳統,是崇尚無分彼此的無階級觀念,所有員工都是演藝人員,沒有上下級之分,可是這套思想來到香港卻面臨崩潰。「香港迪士尼的階級觀念嚴重,一些部門經理是來自醫管局、醫院管理層、地鐵公司、機管局等,他們和組長都未受過美國迪士尼的訓練,不太願意接受迪士尼的管理文化,入職後亦沒有這方面的培訓,故毫無幽默感。
;?? CQx9y)e/\ $k:Xc5X6z r*~9Y
「對我們這些受過訓的低層員工不斷責罵,人龍分配有少少問題又會鬧,去多幾次洗手間又鬧,成日指東指西,鍾意擺款,尤其鍾意當我們這些去過美國受訓的文化大使(共500人)係奴隸,去美國只係玩。」 OD|l:Z*d u;~Uz
每年四月香港迪士尼都會為員工的工作表現評分,繼而有升職加薪機會,但阿Mic說,想升職便要「勁落鞋油」。「平時又懶、對客人態度又差,反而有得升職,全因他們跟那些經理、組長一樣,都是沒去過美國受訓的員工,他們便成為了一黨,與我們分成兩派。」 if-A%ER
(k.Y`8X {KZ

(]3bdv#p{'N0?:{ 大陸人同香港人都要檢討下~

research2005010 發表於 2005-10-7 10:46 PM

[color=Red][size=6]她插爆了迪士尼[/size][/color]

YUEN_LOUIS 發表於 2005-10-7 10:52 PM

講真:
|/zc4`sj3cM 香港人接受佢話壞機多過佢話巴斯光年要休息

大家樂1234 發表於 2005-10-7 10:57 PM

我地香港某d人真係同大陸哩無分別xc:C,R9L F
你估想壞架咩
Be bG#G` 就係你地又要影相又要呢樣果樣6d ];n*` ~i'HVh
d相留番比你拜山用啦

dragonball 發表於 2005-10-7 10:59 PM

迪士尼:x}sS8T)u

vo/mptGi5b u 不嬲都係  外表童話
#w9cgE3~0K7]
l6j` {#Q!y               內裹商業

abc123aa 發表於 2005-10-7 10:59 PM

[quote]Originally posted by [i]YUEN_LOUIS[/i] at 2005-10-7 10:52 PM:J F6PF+T7t0G
講真:
,E&TC^)d2mw;Hv 香港人接受佢話壞機多過佢話巴斯光年要休息 [/quote]$T(ys1r4sn q
哈哈,香港人係咁,寧願你話比佢聽壞機好過搵其他藉口:D
Z0TN#@-a*}2RZK 我真好想知外國人係唔係真係入到迪士尼之後會好融入童話世界既呢:D

tonyw 發表於 2005-10-7 11:01 PM

我情願去海洋公園玩好過呀真係...
t@:^`q u&t)} 最衰水上樂園摺埋左, ze1KB:~ Y_$m c p
唔係既話佢既競爭力仲大

herothree 發表於 2005-10-7 11:04 PM

[quote]Originally posted by [i]YUEN_LOUIS[/i] at 2005-10-7 09:52 AM:
5|r0f9] U0c_ ` 講真:!Zl6uE G ?:O+J
香港人接受佢話壞機多過佢話巴斯光年要休息 [/quote]
6x5Pl$F,HMD#zbd 2Na J+E;s o0T#s^
yo bro thereP;HGz"uo
those lines are for kidsx}FOG_
ARGW;D#X+d]
the biggest diff. btw hk disney land and US disney World is
Pi#etz ppl that goes to US disney world, they are on holiday, it is a well planed trip
Dn%|%xh5E9Y X so they would be extra patient and tolerate alot more A3y-g3d`Nu;i
coz the hardest part is already done (get holiday and flight ticket...etc), they dont' wanna "inch" the party themselves jm.i_i)o D&~
q]"R#l,e
but for ppl that go to hk disney land in hk (hk ppl)
1~g#VF'K_.s7T it's only a weekend trip{?7P VS\&W4@5zXlj
so every second is money
{0~0Y#z!ZPF8h V they wanna "fast food" style of playing
4r r$ago/u)LOM but it's impossible to have that at the theme park that is family style based
F$A[$c,~yL so often they are very hot temper to "nose to nose" workers at disney hk
/oJ2WpLa9cS sigh...8Er5^:d"|g}zd-D

h.RJ JP\'J4~g a6D it's like both side (the stuff and the visitors) have their concern and grounds
I5}L$y%iZm but...sigh^ \q*t+O gy
which = problem
i-[9}.gx5f?
AN_ I7oI8H*P+e (admin, i'll try to translate this later, for i'm busy right now, no time to type chinese)OD6QE#Ud
thx thx

bigfish 發表於 2005-10-7 11:08 PM

上司只懂縮骨擺款, 下屬點會做得開心

fffai 發表於 2005-10-8 12:18 AM

ya
-`fSTz&u E:@ she said right
v P7T-e:`5Q 我都o係disneyland做
n)Zi@ VX!yW4P 正pk
3v9|7y9qu1dP$W 簡直就係垃圾樂園!!!!!!!!!!!!!!!!!

abc123aa 發表於 2005-10-8 12:20 AM

[quote]Originally posted by [i]fffai[/i] at 2005-10-8 12:18 AM:
*KK Q V6?lg m ya
Bz8n Zr!}F$H6x she said right
;_"t s!Y;T:dFFU&D 我都o係disneyland做
~m,_s } yii tub 正pk oYN\+PX1P
簡直就係垃圾樂園!!!!!!!!!!!!!!!!! [/quote]en1a6K$C
你做扮公仔果d???:o

chicken 發表於 2005-10-8 12:52 AM

So bad... Walt Disney's dream becomes nightmare...

to99170 發表於 2005-10-8 03:26 AM

同麥記無咩分別 一樣咁刻薄D員工

adamas 發表於 2005-10-8 09:46 AM

其實同香港既文化背景都有關係既
V q%fK+R+uL6D4\ Disneyland係西方野
7EJBv1K z!T 你無可能將成套文化照搬黎香港要香港人欣然硬食
(K+t@y"i.@(j*`zJ 香港人話唔鍾意食就話香港人無文化又盛(zj7M6x%vR+i
講真話巴斯光年唔舒服真係好外國style
k?[[i,N 香港人聽落可能真係覺得你壞機但又搵藉口搞花臣Q5c-lxq!L

,kv*x9PGh3r)Bx5DU 我求其舉個列多倫多本地超巿D收銀對比唐人超巿D收銀手腳慢幾拍
%{"uB.{1}r,VJk} D電車巴士司機可以開開下車停低走去買杯咖啡要成車乘客on99係度等佢!A1dOIiv-d
係佢地眼中係無問題
_&iA)\:m J8I5D@-b 但我地就睇到眼瓊瓊-eD^6YF?g RC

[D2h#jY&a'AG#b%WJ herothree兄所言亦甚是 BH {%d8\jg%MQ
撇開某些內地客過份極端行為S1m N+h7Df
兩個文化有矛盾唔應該只怪港客
%Fkc4FIR"H*{ 遊客比錢迪士尼攢錢究竟係應該邊方面配合邊方面呢
4D ~jbJ4lK 呢點迪士尼公司最好搞清楚
F7g-]SC3E 唔係話餐廳供應D港式點心中秋搞下節目就叫迎合東方文化x8K hG0z J4d

9Y*y_^%J&y.On [[i] Last edited by adamas on 2005-10-8 at 10:02 AM [/i]]

adamas 發表於 2005-10-8 10:08 AM

不過又唔可以話要迪士尼改到就哂港人而無哂本身特色既$^.m }CM#O(}
真係一個唔錯既會考作文題目

lammilk 發表於 2005-10-8 11:17 AM

[quote]Originally posted by [i]大家樂1234[/i] at 2005-10-7 10:57 PM:%i(@-v*U(s
我地香港某d人真係同大陸哩無分別
I;A*g?\J 你估想壞架咩
jcb.`._"R 就係你地又要影相又要呢樣果樣
-Ai(P;|3UV d相留番比你拜山用啦 [/quote]
jE*yC/h Y#F ,y9C7E jNU*\5d
我地香港某d人真係同大陸哩無分別
'Y:P@*\R{? agree  with u man:D:D:D:D:D

fmchelloauntie 發表於 2005-10-8 12:20 PM

[quote]Originally posted by [i]adamas[/i] at 2005-10-8 10:08 AM:]M!w a3H^*a
不過又唔可以話要迪士尼改到就哂港人而無哂本身特色既n1V-X${u UH
真係一個唔錯既會考作文題目 [/quote]u3b i#bD:`*e
係wor~~~
#I*F.G1@q2wK 其實大家成日話迪士尼好差,海洋公園反而仲好...
9`0J"`)} r$_"^W/To 但係
H7d:z#s3W$rZ 1) 大家有冇真係去過...聽人講話差,你地又話差...
&q6iL/OtP6nH 2) 圖片,文章所講既未必一定真,話唔定只係有人亂up...(海洋公園要派個人去唱衰disney 有幾難?)
;h1a&] K!g 3) 就算真係真既, 海洋公園咪又係咁多大陸人, 佢地咪又係0係個公園坐哂0係度,食哂煙...c/e)Q vj$G@
-------想講既係,唔好人地話差,你咩都唔知又話差...
'kfc7p Tb1f m e.g...即係好似上次有人post 0個度d 飲料機要$25 一支哂飲...你地個個又嘈...之後都有人講左只係d 機係咁...鋪頭0個d 根本唔洗咁貴...

YUEN_LOUIS 發表於 2005-10-8 03:53 PM

[quote]Originally posted by [i]abc123aa[/i] at 2005-10-7 10:59 PM:
9I'l r,^_M/Ga:@ mw zM+U4Y;Kh
哈哈,香港人係咁,寧願你話比佢聽壞機好過搵其他藉口:D
7g&b(e"zg 我真好想知外國人係唔係真係入到迪士尼之後會好融入童話世界既呢:D [/quote]6J#rGZAC wgF
香港人唔識欣賞佢地西方d"幽默"
_-F#Z c!_~o4u 佢只會覺得"你當我3歲細路呀?",j4?L;vjy

4mRC0L*nL#B1C N 因為,亞洲人係比較務實,
$}0}1kqel 如果佢話比我知有故障要停,我會忍到,但佢話巴斯光年要休息,我諗我都會爆粗~
7?mX5` Z 好似早排西鐵咁,壞就同人講壞,如果佢話d西鐵攰,要休息,我諗田生即日落台都似

YUEN_LOUIS 發表於 2005-10-8 03:55 PM

[quote]Originally posted by [i]herothree[/i] at 2005-10-7 11:04 PM:
~*bEm8e_@,u&kh _nPW.QJB

p.H6@y%\ }&t yo bro there
#r*kxY&LY those lines are f... [/quote]
#XQ9{ |2B:F 有冇人幫我譯到中文?:o

kakeidevil 發表於 2005-10-8 05:03 PM

[quote]Originally posted by [i]abc123aa[/i] at 2005-10-8 12:20 AM:
[3}{4Q&I.w g{R)|vO(h
你做扮公仔果d???:o [/quote]I ]$B2F!o9YDI,f@z
)Zd{"p*d n0Z
Xvt%vh7x4M)c-n.k
可能係:cool:

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.