娛樂滿紛 26FUN's Archiver

au212001 發表於 2005-10-8 09:42 AM

有冇人已經去佐海洋公園的helloween呀??

有冇人已經去佐海洋公園的helloween呀??iv]E$C}[3B
可吾可以分享呀?

77man 發表於 2005-10-8 11:24 AM

我尋日去 , 都唔錯 ,勾魂葬族最無聊 。 屍刑瘋人院最正 , 最生動。 異度廢墟有點視覺刺激。公園周圍都有鬼 ,你跟他講話他不會回答,你講粗口他也沒有反應。

au212001 發表於 2005-10-8 01:44 PM

多謝喔..我今晚去~~

kakeidevil 發表於 2005-10-8 05:03 PM

[quote]Originally posted by [i]77man[/i] at 2005-10-8 11:24 AM::|R A%N V3|h
我尋日去 , 都唔錯 ,勾魂葬族最無聊... [/quote]
-Xd2j HWb]o :H,E#VVBp
E'U5b"M)E;vwG
咁打佢呢

shaqkobe 發表於 2005-10-9 02:50 AM

我唔知邊個星期一去。不過之前睇左雜誌、電視,大部驚嚇位都知晒。廢時成班friend面前驚得太緊要:P
S KI`2_pA o PI0^({T
[[i] Last edited by shaqkobe on 2005-10-10 at 07:19 PM [/i]]

shaqkobe 發表於 2005-10-9 02:50 AM

有無人去過可以分享下驚嚇度。如果同上年差唔多,就唔恐怖架啦喎。

au212001 發表於 2005-10-9 03:14 AM

[quote]Originally posted by [i]shaqkobe[/i] at 2005-10-9 02:50 AM:n~E!p c'ls0M
有無人去過可以分享下驚嚇度。如果同上年差唔多,就唔恐怖架啦喎。 [/quote]
Rr[_}&`$Cql
:E%c"p5D*{%n
]bw1U8P eW 我岩岩返到屋企,聽日話你知

shaqkobe 發表於 2005-10-9 03:41 AM

[quote]Originally posted by [i]au212001[/i] at 2005-10-9 03:14:
G;g6F!LE$i@r(bC
jk r;F*G J'Rd G$h!K,}^2V_[}L+d
Xy,}? GX
我岩岩返到屋企,聽日話你知 [/quote]
oa5t6DZ;b`Y 等你呀。:D

au212001 發表於 2005-10-9 04:05 AM

吾記得聽日要一早出去,而家講啦...
'[,c^ZFf#~ N 我就買佐$185的菲,因為至尊買晒,但我有7個朋友買到至尊,
#a"B Y+r8C 成團人14個,分2批玩,把至尊綠菲較鬆d..咁就大家洗排隊,r2z{7CH]
講真...今日真係好多人,間間鬼屋都要排60-90mins...
({$q-jV[F 我個人都係覺得屍刑瘋人院最正,個d假手真係有d驚...不過間間都係聲東擊西,\ eUK{H#aWcG
所以我冇睇d雜誌都知邊度有人跑出來.......仲有係京劇對上少少有2隻中國疆司,,做得十分好_.C#Jn4|/PQ#f&D
同佢影影下相,突然嚇我,哈哈..正.......仲有等屍刑瘋人院個陣個隻細鬼都做得好好...
5BM&Nd9~
&c&Om4U'wu H 總括..今日好多人,,有一間鬼屋玩吾到,,,仲有,今日冇搭欖車..實在太多人啦~~)r(?)a;R0i[C
ps 6:15好準備排隊俾菲..因為我係檢查菲個度,已經排佐30mins..排到落隧道....

Miz 發表於 2005-10-9 04:39 AM

我從未去過 玩呢類既 東東...$Xz8c5I8ATjRs\
其實真係驚得出..會恐怖架咩?!! 成日in tv見 d人玩 係到大嗌...bJ%q%Y$v6c Qn
我覺得..明知係假 but真係會驚架咩?!
.sY!vV"bn 嚇到就可能會
$Q#Ic6D j(b'tf0f if真係咁刺激都想去玩下呀

au212001 發表於 2005-10-9 07:14 AM

[quote]Originally posted by [i]Miz[/i] at 2005-10-9 04:39 AM:
-sW A2p5KOut)k 我從未去過 玩呢類既 東東...0G8j.}+}QYME
其實真... [/quote]
4z7F+F3D?+{9pS
/X!DN7Pi@
s)}'A9WF1q`xt 你只要玩得投入,仲要有企係有利位置,會好好玩嫁...
? YZWZl~yC 我今年都係第一次,所以我玩秘一間個陣好悶嫁,,係度折穿個d公作人員...
7o'Z`\$Zz_JG 不過之後個幾間玩得投入d,咁就好玩d咯:P

fmchelloauntie 發表於 2005-10-9 08:21 AM

好憎d fd 扮哂野咁玩完話"車!都唔驚既!我仲打佢tim!" z~aSm
呢d真係無聊...玩得既,又俾左$$,就應該投入咁俾人嚇...

kakeidevil 發表於 2005-10-9 10:42 AM

[quote]Originally posted by [i]Miz[/i] at 2005-10-9 04:39 AM:
fA&_,Sgz 我從未去過 玩呢類既 東東...&g9B"Z1H hz1d
其實真... [/quote]Qf$aU5u9V8L%{

cZ0o@~yT oD
_8O(^ RmG3l"] 我都未

lammilk 發表於 2005-10-9 01:27 PM

[quote]Originally posted by [i]fmchelloauntie[/i] at 2005-10-9 08:21 AM:
_xMlvy*m7i 好憎d fd 扮哂野咁玩完話"車!都唔驚既!我仲打佢tim!"f$c-^lDh#H6\&] c#R
呢d真係無聊...玩得既,又俾左$$,就應該投入咁俾人嚇... [/quote]3s*hcUD

%OG|9Uj+D6K^ yR([Q&uQz

^7mu'rOCM(KY!vu 玩得既,又俾左$$,就應該投入咁俾人嚇<--------haha,i like what u say.got point^^

shaqkobe 發表於 2005-10-9 03:47 PM

[quote]Originally posted by [i]au212001[/i] at 2005-10-9 04:05: O;yrs3o O*~9R
吾記得聽日要一早出去,而家講啦...
PC2T*K\|0Z ... [/quote]
([$V(Lf%q$wf1oW 嘩!、咁多人。:o

shaqkobe 發表於 2005-10-9 03:48 PM

[quote]Originally posted by [i]Miz[/i] at 2005-10-9 04:39:/| V;L U n"ITZ,D
我從未去過 玩呢類既 東東...
uv${;W'}k'Y8J:VJ?r 其實真... [/quote]TK#R]%?sn
講真真係驚既。係囉。大家都講得岩可能投入就會驚。不過亦可能係我一向都驚鬼。。:P

77man 發表於 2005-10-9 05:31 PM

得星期五六日先有夜場 , 仲要禁多人玩 , 建意大家俾多三十多元買至尊飛 排快隊1gc1XpkwHY9\.i
( 果日我買普通飛 , 排鬼咁耐 , 至尊飛夠玩兩三次 ,我先排得一次 )

shaqkobe 發表於 2005-10-9 07:52 PM

[quote]Originally posted by [i]77man[/i] at 2005-10-9 17:31:H!e%eKo9]4F zZ+FW
得星期五六日先有夜場 , 仲要禁多人玩 , 建意大家俾多三十多元買至尊飛 排快隊
%x5rSQ8Z(R3q9C ( 果日我買普通飛 , 排鬼咁耐 , 至尊飛夠玩兩三次 ,我先排得一次 ) [/quote]-_ Q&H\ t"`)vH
依家至專買都無得買啦。最快要兩個星期後。:D

au212001 發表於 2005-10-9 10:21 PM

[quote]Originally posted by [i]77man[/i] at 2005-10-9 05:31 PM:
q2j6x!U*\)Zg 得星期五六日先有夜場 , 仲要禁多人玩 , 建意大家俾多三十多元買至尊飛 排快隊
"G[K*X6n#G*|~&dA8C ( 果日我買普通飛 , 排鬼咁耐 , 至尊飛夠玩兩三次 ,我先排得一次 ) [/quote]
/Qd*y#cDn ^!E@TOa-ed.X!q
D1{#D]9rg_
係呀,,我係度同大家講一講,有至尊買至尊呀,就算貴多50蚊都係值嫁..
%jDqRm9Qv 因為俾張菲佢,就安排你入鬼屋內最快個條隊....如果我地昨晚個個都係至尊ei evfG
玩晒d鬼屋之餘,仲可以玩晒d機動遊戲tim..我地因為買吾到先咁ja,,所以大家最好網上訂菲

au212001 發表於 2005-10-9 10:28 PM

仲有呀,如果大家見欖車多人,大家要快d改住巴士..
%bz/w2AyE 我講真的,,因為我9:00去諗住住欖車上去,佐勁多人wo,係度諗排吾排啦...
n.?w3rAEszg*n 但e個時候,我細佬8:15上到去話冇人嫁,玩機動game勁快,不需排隊..所以我地就去住巴士,,&X;@1^j%^8yK8V1I
上到去的時候,我細佬話比佢到達之前多一半....所以如果拎至尊的,上去玩晒d game都吾遲,g j(s0{%w*Tj
因為多人的時候11:30先cut鬼屋,所以可以預多d時間玩其他野...

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.