娛樂滿紛 26FUN's Archiver

au212001 發表於 2005-10-8 09:42 AM

有冇人已經去佐海洋公園的helloween呀??

有冇人已經去佐海洋公園的helloween呀??}M8Ln8E9C^S
可吾可以分享呀?

77man 發表於 2005-10-8 11:24 AM

我尋日去 , 都唔錯 ,勾魂葬族最無聊 。 屍刑瘋人院最正 , 最生動。 異度廢墟有點視覺刺激。公園周圍都有鬼 ,你跟他講話他不會回答,你講粗口他也沒有反應。

au212001 發表於 2005-10-8 01:44 PM

多謝喔..我今晚去~~

kakeidevil 發表於 2005-10-8 05:03 PM

[quote]Originally posted by [i]77man[/i] at 2005-10-8 11:24 AM:(f6`5@V-O e*w
我尋日去 , 都唔錯 ,勾魂葬族最無聊... [/quote]
%w1AuzU.}M4fKdS
'li*If$d6hg 3] [?'K F(Q"Z K
咁打佢呢

shaqkobe 發表於 2005-10-9 02:50 AM

我唔知邊個星期一去。不過之前睇左雜誌、電視,大部驚嚇位都知晒。廢時成班friend面前驚得太緊要:P
(T]u,Q7V7m,cN
IWD(Ss:FAJQ [[i] Last edited by shaqkobe on 2005-10-10 at 07:19 PM [/i]]

shaqkobe 發表於 2005-10-9 02:50 AM

有無人去過可以分享下驚嚇度。如果同上年差唔多,就唔恐怖架啦喎。

au212001 發表於 2005-10-9 03:14 AM

[quote]Originally posted by [i]shaqkobe[/i] at 2005-10-9 02:50 AM:
X]at#w!X 有無人去過可以分享下驚嚇度。如果同上年差唔多,就唔恐怖架啦喎。 [/quote]M SVlv4m2M}9{
1O y&E Z fVm+k

y/U r[ de+|'i 我岩岩返到屋企,聽日話你知

shaqkobe 發表於 2005-10-9 03:41 AM

[quote]Originally posted by [i]au212001[/i] at 2005-10-9 03:14:n&~;Q!JY s C6?w)?8O

1G&d9@G L"L8` .L$z,e?5I:Y:Aq:T
e C\B8[J*jTq
我岩岩返到屋企,聽日話你知 [/quote] [k(upH)Vc4T
等你呀。:D

au212001 發表於 2005-10-9 04:05 AM

吾記得聽日要一早出去,而家講啦...
eSp6C!G,|q 我就買佐$185的菲,因為至尊買晒,但我有7個朋友買到至尊,
(K _1A{,JN#J 成團人14個,分2批玩,把至尊綠菲較鬆d..咁就大家洗排隊,
&_3k4[ K e 講真...今日真係好多人,間間鬼屋都要排60-90mins... m i R,B,psy"Hx
我個人都係覺得屍刑瘋人院最正,個d假手真係有d驚...不過間間都係聲東擊西,k5dj'y4R{+q ^/YY
所以我冇睇d雜誌都知邊度有人跑出來.......仲有係京劇對上少少有2隻中國疆司,,做得十分好%^whRG@!~)F0a(u
同佢影影下相,突然嚇我,哈哈..正.......仲有等屍刑瘋人院個陣個隻細鬼都做得好好...
2V}6@3f!@6?*t
W2U IxV B!H,f 總括..今日好多人,,有一間鬼屋玩吾到,,,仲有,今日冇搭欖車..實在太多人啦~~
U'?J B-V/{8F6nU ps 6:15好準備排隊俾菲..因為我係檢查菲個度,已經排佐30mins..排到落隧道....

Miz 發表於 2005-10-9 04:39 AM

我從未去過 玩呢類既 東東...
LxC)zG zp 其實真係驚得出..會恐怖架咩?!! 成日in tv見 d人玩 係到大嗌...
^;m-lY9r 我覺得..明知係假 but真係會驚架咩?!
i Z,L(];Hb 嚇到就可能會!R gLz9?},Wd
if真係咁刺激都想去玩下呀

au212001 發表於 2005-10-9 07:14 AM

[quote]Originally posted by [i]Miz[/i] at 2005-10-9 04:39 AM:%L }:nC4Y
我從未去過 玩呢類既 東東...2P!un\^z:?8?}
其實真... [/quote]
Atlv Ie#R
Z)Wlm.ZG*B (o j0h#dWk(|F
你只要玩得投入,仲要有企係有利位置,會好好玩嫁...p(Ift#EP zL%K
我今年都係第一次,所以我玩秘一間個陣好悶嫁,,係度折穿個d公作人員...
f@2J'?!Jc*Hw 不過之後個幾間玩得投入d,咁就好玩d咯:P

fmchelloauntie 發表於 2005-10-9 08:21 AM

好憎d fd 扮哂野咁玩完話"車!都唔驚既!我仲打佢tim!"E k1FqZ-x*Z
呢d真係無聊...玩得既,又俾左$$,就應該投入咁俾人嚇...

kakeidevil 發表於 2005-10-9 10:42 AM

[quote]Originally posted by [i]Miz[/i] at 2005-10-9 04:39 AM:-Vo[9[h
我從未去過 玩呢類既 東東...
,AN vGcj,W 其實真... [/quote]
.yH.XCK/f#C Yv Q!h g #x2A7cn$a

z*E8V K C2y 我都未

lammilk 發表於 2005-10-9 01:27 PM

[quote]Originally posted by [i]fmchelloauntie[/i] at 2005-10-9 08:21 AM:
Y/rA k$o4u O1_5sfb 好憎d fd 扮哂野咁玩完話"車!都唔驚既!我仲打佢tim!"
W c%G?6J 呢d真係無聊...玩得既,又俾左$$,就應該投入咁俾人嚇... [/quote]
:E6hM*S @&IX I}X.~aV%y8s

"B3]Sk^0{N
`&ZJ8CIK 玩得既,又俾左$$,就應該投入咁俾人嚇<--------haha,i like what u say.got point^^

shaqkobe 發表於 2005-10-9 03:47 PM

[quote]Originally posted by [i]au212001[/i] at 2005-10-9 04:05: }&u1L Eb
吾記得聽日要一早出去,而家講啦... r m YUqG
... [/quote]
V7W.L)Qu\ 嘩!、咁多人。:o

shaqkobe 發表於 2005-10-9 03:48 PM

[quote]Originally posted by [i]Miz[/i] at 2005-10-9 04:39:
]i ar0s8c 我從未去過 玩呢類既 東東...V/r4e\$M&r
其實真... [/quote]v0uEK1Ta9V/T7Z
講真真係驚既。係囉。大家都講得岩可能投入就會驚。不過亦可能係我一向都驚鬼。。:P

77man 發表於 2005-10-9 05:31 PM

得星期五六日先有夜場 , 仲要禁多人玩 , 建意大家俾多三十多元買至尊飛 排快隊
x+?QyH.N5QTme ( 果日我買普通飛 , 排鬼咁耐 , 至尊飛夠玩兩三次 ,我先排得一次 )

shaqkobe 發表於 2005-10-9 07:52 PM

[quote]Originally posted by [i]77man[/i] at 2005-10-9 17:31:.J3M}e }.?#X+^v4v+Q)s2?l
得星期五六日先有夜場 , 仲要禁多人玩 , 建意大家俾多三十多元買至尊飛 排快隊E-lP;}!D
( 果日我買普通飛 , 排鬼咁耐 , 至尊飛夠玩兩三次 ,我先排得一次 ) [/quote][;T(w4@2c9`D'e,G
依家至專買都無得買啦。最快要兩個星期後。:D

au212001 發表於 2005-10-9 10:21 PM

[quote]Originally posted by [i]77man[/i] at 2005-10-9 05:31 PM:+II |5LA S?k
得星期五六日先有夜場 , 仲要禁多人玩 , 建意大家俾多三十多元買至尊飛 排快隊$}5p4{bBKi u
( 果日我買普通飛 , 排鬼咁耐 , 至尊飛夠玩兩三次 ,我先排得一次 ) [/quote]
&`8mm }om%d }]1q 0y}y-J ghs}
_7O'Nn2PrU~ d)P
係呀,,我係度同大家講一講,有至尊買至尊呀,就算貴多50蚊都係值嫁..
#O,a` tR/M APZ U 因為俾張菲佢,就安排你入鬼屋內最快個條隊....如果我地昨晚個個都係至尊S'l](f-N x
玩晒d鬼屋之餘,仲可以玩晒d機動遊戲tim..我地因為買吾到先咁ja,,所以大家最好網上訂菲

au212001 發表於 2005-10-9 10:28 PM

仲有呀,如果大家見欖車多人,大家要快d改住巴士..8yNZME9B
我講真的,,因為我9:00去諗住住欖車上去,佐勁多人wo,係度諗排吾排啦...S r)a#];II3j
但e個時候,我細佬8:15上到去話冇人嫁,玩機動game勁快,不需排隊..所以我地就去住巴士,,
!?xn_ W 上到去的時候,我細佬話比佢到達之前多一半....所以如果拎至尊的,上去玩晒d game都吾遲,
G9k)b$y;ab!^ 因為多人的時候11:30先cut鬼屋,所以可以預多d時間玩其他野...

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.