[quote]Originally posted by [i]bwk0317[/i] at 2005-10-8 10:15 PM:jZx5D(|Q0z
話時話, 大家睇本人幅靚仔相都應該知道我叫乜名 !`NA,s qG;U
(貼屎-本人性'涼', 當差後改性'層') [/quote]&M|y}{u%Y(z0`*Y
梁朝偉................:lol:0g}|A:B v
陳永仁!;)
[quote]Originally posted by [i]bwk0317[/i] at 2005-10-8 10:07 PM:BI Q f3O+E-N{
]?9`o@3B8A?
鬼佬用中文名ma? 咁點解大家唔改... [/quote]
如果我識法文都想改個法國名wor
mC~`(V6a
鬼佬識中文的話都會改個中文名lah, IL7vYy&hv;PVo'r
%@"Z/z@\
r(i\
只不過大家會親切同方便少少je. $x
l-\-Ci|
我識到有個鬼佬識中文ge, 住係石澳, 都改左個中文名, 只不過叫得方便je
[quote]Originally posted by [i]balachiDavis[/i] at 2005-10-8 11:25 PM:WO w`v:`P{.v]
j5E`u:wA?
Hy.Yn
我識到有個鬼佬識中文ge, 住係石澳, 都改左個中文名, 只不過叫得方便je
gj%rL)@/r1?j[
... [/quote]$G`t6z'n+n!oR^s:T7[
中point!~
其實都係特別d,或者叫得方便d...v.gThTFP:GV
大把鬼佬想要個中文名,睇下d鬼佬成日紋身紋漢字就知~~
我覺得英文名喺某程度上只係一個方便嘅工具, 唔駛o甘執著...
正如你用刀叉食嘢, 唔代表你唔尊重筷子, 著西裝唔代表你唔尊重中山裝...
[quote]Originally posted by [i]fmchelloauntie[/i] at 2005-10-8 11:29 PM:^GUNux)w)p2{B
uNZ)F O5E
中point!~m9_fx)t5U
其實都係特別d,或者叫得方便d...vQ|,b8X*SV!{"x
大把鬼佬想要個中文名,睇下d鬼佬成日紋身紋漢字就知~~ [/quote]q&s*Vn7{4gn5R2`
*{"M)g Ep?"M\-~ W
要個中文名, 紋身紋漢字主要為溝女, 玩東亞妹.good taste!
對英文名又唔係特別反感, 但就係讀左今多年書, 重係冇改過英文名...而家個教授都係用我中文的拼音咁叫我...我覺得冇咩問題wowuXUsdd
不過將來如果去到外國...為左方便, 都會改番個....而家係香港.....大家都係中國人....未有咁ge必要住..
[quote]Originally posted by [i]bwk0317[/i] at 2005-10-8 08:47 PM:%]IHJ_(R |
why silly post?
鬼佬and my J... [/quote]^$i0wPgUeQy;`
6C:mxv"r
h4LX'F8_
那身為中國人,點解要用英文
又唔見日本論壇用英文...........
又唔見各下用中文回覆?
其實英文名可以令人比較容易記得你的名字,不論是中國人或外國人.
算啦。。。你唔用咁又點!呢個世界係咁!
我以前都有個英文名, 但最後覺得好唔習慣結果冇用,
我都係鐘意人地叫我阿傑, 傑仔或傑傑.
臺灣人,大陸人個個都以有個英文名為榮,發起拒用英文名、日本名運動啦。 (`^7H'G7TES}
呢個唔明點解...有英文名有咩好 " 榮 " .....)l/F!\8kvY
英文 好似係 國際語言 wo...
Z\ uD0x2j K8K8h
而日本名?! 好多人用咩...最多咪做網名 game名...xNTxZ8]5@
pa6yB:{1E1J'B
我更冇可能用"中文名" , 超難聽 , 外國人讀起上黎亦會難叫
不過我都冇英文名(暫時沒這個必要)
好多本地學生改英文名都係因為上英文課老師迫住要改的, 其實我有d 同學有學德語, 佢老師都要佢地改返個德文名, 我相信大部份人改英文名都係咁來
至於日本名, 相信香港人比較少改, 不過移民日本就一定要改, even 巴西人, 韓國人, 大陸人, 只要入籍日本就一定要改|B?/yD9ZhQ\p
中國人愛改英文名呢個問題我早就覺得奇怪, 初時我覺得點解大陸d 奧運代表全部用拼音, 香港o個d 往往o係中文名前面加個英文名, 出外比賽, 人人都覺得奇怪, 不過呢個潮流冇辦法改變, 國人都崇洋(英, 美)嘛
[quote]Originally posted by [i]bwk0317[/i] at 2005-10-8 11:56 PM:
&K-{+LqkYS
Q{:S"R(t9m
要個中文名, 紋身紋漢字主要為溝女, 玩東亞妹.good taste! [/quote]
bwk兄,你都識講鬼佬都鐘意溝東亞妹...咁我地連有個英文名都唔得?
[quote]Originally posted by [i]bigfish[/i] at 2005-10-9 04:58 AM:
中國人愛改英文名呢個問題我早就覺得奇怪, 初時我覺得點解大陸d 奧運代表全部用拼音, 香港o個d 往往o係中文名前面加個英文名, 出外比賽, 人人都覺得奇怪, 不過呢個潮流冇辦法改變, 國人都崇洋(英, 美)嘛 [/quote]
可能係俾英國佬管過既關係~
發起拒用英文名???
%u"]J3J.Zz"D/^c0W
咁你係度既化名又用英文字母既?點解吾好似我咁用哂中文呀!真矛盾!NXd,|/I s rh?:A
吾好話俾我聽bwk,原本係拉丁字母呀!
[quote]Originally posted by [i]wer[/i] at 2005-10-8 08:34 PM: n-~J
I Y.?l
無可能的 [/quote]
咪就系
english is international language...
用都要睇環境
D1{$C7@^Z1[@;T
你響26fun註冊個到試下打中文睇下得唔得丫拿
]%~0Kq&^&U!Y4XX
你口講話用中文都要用得到先得
食飽飯無事做!
用個英文名真係冇乜咁光榮,但係拒用英文名又有乜野咁醒,咁樣就可以使中國人抬起頭??
[quote]Originally posted by [i]ricojohny[/i] at 2005-10-9 12:31 PM::@j
I(R-@A^
用都要睇環境yfA,{Rs5w K0z h
p)i^qAanV#`j,l
你響26fun註冊個到試下打中文睇下得唔得丫拿
你口講話用中文都要用得到先得 [/quote]
h1X[g9q#}
好似得架喎......;)