娛樂滿紛 26FUN's Archiver
娛樂滿紛 26FUN
»
吹水版
» 發起拒用英文名
bwk0317
發表於 2005-10-11 01:18 AM
[quote]Originally posted by [i]Miz[/i] at 2005-10-9 04:09 AM:
E&a0kfRoo&k
英文 好似係 國際語言 wo...[/quote]
;R'[g["mb0Os
YB!M ^+L.Tv IzU
英文係國際語言? this concept is worng.