[求幫] 部相機可能壞左, 各位高手幫幫手
我開左部dc, 個鏡頭正常咁伸左出黎, 但係個display就是黑色, 見唔到任何影像,我試過影相, 但係影出黎是黑色, 無影像,
轉去睇相模式就正常, 可以睇到之前影0既相,
我0個部係 canon powershot a70 *N nX+LPyr2f _
大家知唔知部相機有嘜事???? [quote]Originally posted by [i]jackyleej[/i] at 2005-10-8 07:53 PM:)o6YV xRp
我開左部dc, 個鏡頭正常咁伸左出黎, ... [/quote]c Fnrr%O+E})_"}
"_`Wu3s2JK#vt
會唔會係你教左唔用細display影相?我記得係可以教嫁.你可以用個display睇你想影既野..或者唔用!! [quote]Originally posted by [i]granthill123[/i] at 2005-10-8 21:41:
qlk0M&RV^.V)VJy9L
c7mGIUB
會唔會係你教左唔用細display影相?我記得係可以教嫁.你可以用個display睇你想影既野..或者唔用!! [/quote]
可能係。有制開display架。。。。 試下開機時鏡頭對自己,看看有冇見到鏡頭快門打開...
如果冇,可能Jam左.w"X,q5X Z%E
冇保養,整返要幾舊水 [quote]Originally posted by [i]DXneo[/i] at 2005-10-9 07:23: MVu6x QEZ
試下開機時鏡頭對自己,看看有冇見到鏡頭快門打開...
如果冇,可能Jam左BreL'R
冇保養,整返要幾舊水 [/quote]f*F1D%HM.xR:t$k9h
幾舊水。咁不如買過部。 應該係CCD壞左
頁:
[1]