娛樂滿紛 26FUN's Archiver

jackyleej 發表於 2005-10-8 07:53 PM

[求幫] 部相機可能壞左, 各位高手幫幫手

我開左部dc, 個鏡頭正常咁伸左出黎, 但係個display就是黑色, 見唔到任何影像,
:n-p/PE,IO#a b 我試過影相, 但係影出黎是黑色, 無影像,
MBI^3^Y0l 轉去睇相模式就正常, 可以睇到之前影0既相,
^'nh)wh 我0個部係 canon powershot a70 *N nX+LPy r2f _
大家知唔知部相機有嘜事????

granthill123 發表於 2005-10-8 09:41 PM

[quote]Originally posted by [i]jackyleej[/i] at 2005-10-8 07:53 PM:)o6YVx Rp
我開左部dc, 個鏡頭正常咁伸左出黎, ... [/quote]c Fnrr%O+E})_"}
"_`Wu3s2JK#vt
會唔會係你教左唔用細display影相?我記得係可以教嫁.你可以用個display睇你想影既野..或者唔用!!

shaqkobe 發表於 2005-10-9 02:45 AM

[quote]Originally posted by [i]granthill123[/i] at 2005-10-8 21:41:
U v g8MmQ ql k0M&RV^.V)VJy9L
c7mGIUB
會唔會係你教左唔用細display影相?我記得係可以教嫁.你可以用個display睇你想影既野..或者唔用!! [/quote]
XL`BD+H$TMHZ 可能係。有制開display架。。。。

DXneo 發表於 2005-10-9 07:23 AM

試下開機時鏡頭對自己,看看有冇見到鏡頭快門打開...
L;a/?'jl.ek ^ 如果冇,可能Jam左.w"X,q5XZ%E
冇保養,整返要幾舊水

shaqkobe 發表於 2005-10-9 03:52 PM

[quote]Originally posted by [i]DXneo[/i] at 2005-10-9 07:23: MVu6xQEZ
試下開機時鏡頭對自己,看看有冇見到鏡頭快門打開...
[4M$}G KU 如果冇,可能Jam左Bre L'R
冇保養,整返要幾舊水 [/quote]f*F1D%HM.xR:t$k9h
幾舊水。咁不如買過部。

jackyleej 發表於 2005-10-10 04:03 PM

應該係CCD壞左

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.