娛樂滿紛 26FUN's Archiver

kjkj 發表於 2005-10-9 02:07 AM

有了痔瘡[月+]

help me:(
*fz,VZ0v xL+h5b5_.Eei
[[i] Last edited by 月月鳥 on 2005-10-13 at 06:16 PM [/i]]

Yui.i 發表於 2005-10-9 02:31 AM

要睇醫生la咁......如果醫生睇過話你係生'管子'(凸左出o來),咁就一定要割la.....6D&vsJo*D1y Z
5sR1S"k hT Xh
希望幫到你la...

shaqkobe 發表於 2005-10-9 02:42 AM

聽講嚴重要做手術架喎。

fmchelloauntie 發表於 2005-10-9 08:15 AM

[quote]Originally posted by [i]shaqkobe[/i] at 2005-10-9 02:42 AM:h H}jM qI1GM){9E
聽講嚴重要做手術架喎。 [/quote]Jk-S+ir\DLc:V
係,不過只係好細個,無咩危險既手術...

neoplan03132003 發表於 2005-10-9 09:59 AM

唔割咁點呀?
gm^7J!]:sS kaka

kjkj 發表於 2005-10-9 10:06 AM

凸左出o來,好多粒

kakeidevil 發表於 2005-10-9 10:14 AM

[quote]Originally posted by [i]neoplan03132003[/i] at 2005-10-9 09:59 AM:Z;Cr7e%t4op]9YJ&E
唔割咁點呀?rQ vee J*}1`!g
kaka [/quote]$p"~-@PmQf

%mH;jWp S 5`r [pQ

3@)z4| ]CIo 唔割會流血,跟住流濃,然後燴爛,食肉菌入侵 z WoZyK$a
要成個pp切左去

cwleung1988 發表於 2005-10-9 10:35 AM

如果你有便秘或痔瘡的徵狀,你可以改善你的飲食習慣,包括進食多些生果、蔬菜,及增加飲用流質飲品。排便時避免長期用力,和避免長時間坐著均有幫助。用水在浴盆洗澡能有助減輕肛門疼痛,而情況嚴重者,可用冰敷在患處幫助抒緩疼痛及腫脹。

fmchelloauntie 發表於 2005-10-9 10:54 AM

[quote]Originally posted by [i]kjkj[/i] at 2005-10-9 10:06 AM:(S nCo-H)U
凸左出o來,好多粒 [/quote]
fnZ%jfG c4{}A 咁快d睇醫生la!!!!!

800 發表於 2005-10-9 11:04 AM

[quote]Originally posted by [i]kjkj[/i] at 2005-10-9 10:06 AM:
:}Z0{8o0Y^P6z 凸左出o來,好多粒 [/quote]2bf.{tI [/EZ
重唔去睇醫生,爆左就要用女性衛生用品啦

abcde1918 發表於 2005-10-9 11:07 AM

睇皮膚科醫生

lammilk 發表於 2005-10-9 12:33 PM

睇醫生

lammilk 發表於 2005-10-9 12:34 PM

[quote]Originally posted by [i]800[/i] at 2005-10-9 11:04 AM:&Que;O-eVH

b q;}&r@ 重唔去睇醫生,爆左就要用女性衛生用品啦 [/quote]2s;dO2~ c9?F2U)xe

,f}w Y.G-Ha@"H a7dJ ?9[

4|^-K.h+hU:a g -a!Y(R7oV3{
女性衛生用品??:D

YUEN_LOUIS 發表於 2005-10-9 12:43 PM

唔好用暗倉針錐呀

shaqkobe 發表於 2005-10-9 03:54 PM

[quote]Originally posted by [i]kakeidevil[/i] at 2005-10-9 10:14:
3a"^oH$g:A0N1N fb ^-QZs }+m ]
Z!w_6A5go%}
5]8uBno9O/W1h] S!S

OdA&xm fnw X 唔割會流血,跟住流濃,然後燴爛,食肉菌入侵
WM s;K2\M$\k@J m 要成個pp切左去 [/quote]*[Im9l/y$^
咁嚴重。:o

kjkj 發表於 2005-10-10 01:13 AM

我唔想睇醫生
FHq Sd!R&G M&IR6LjnRm+m
有無d中藥可推介一下
dT EZj1D9do D h!N
PWtW(Ts2} 唔割會流血,跟住流濃,然後燴爛,食肉菌入侵w"['~z g_0c Hy
要成個pp切左去
9t {0h*Z i6VZ 感可怕= =,我經已流過血流過濃

阿感 發表於 2005-10-10 01:18 AM

白宮痔瘡膏,以前成日播哩個廣告

kjkj 發表於 2005-10-10 01:38 AM

白宮痔瘡膏,有用過但唔太好用

kakeidevil 發表於 2005-10-10 10:18 AM

[quote]Originally posted by [i]kjkj[/i] at 2005-10-10 01:13 AM: c:i F!fqcQ
我唔想睇醫生USnx:W[
#@ BK8Q/}5h
有無d中藥可推介一下
Ys6XXZv$XG 3@h7T6Yjp0p4E_ u
唔割會流血,跟住流濃,然後燴爛,食肉菌入侵cu+W(PX3O-Qa
要成個pp切左去 7az!UR0T@] rf
感可怕= =,我經已流過血流過濃 [/quote]G1a;yY:iRi&t
0~/q T?Emd
8D6Bw]uj(Q^
kq'_G5_ Z
我講下笑咋,你咁嚴重都係睇醫生la4r&CDxR:RO-S
你唔係怕醜ar

au212001 發表於 2005-10-10 06:01 PM

我係過來人,我知道你而家的感受,但我一定要話你知一樣野...1C1Q'kXd4a3?
你一定要去睇私家醫生,因為有其他病同痔瘡病徵差吾多,大便有血,冇胃口,
'Y-V+Wi+U0i{ 所以一定一定要睇醫生先,,其實睇完醫生,佢都吾會肯定係痔瘡,因為有D會生係入便嫁..
,W+qb }In;Q 所以佢會開D藥俾你,而個D藥食完,如果係痔瘡的話,3,4日一定會好番..但如果持續大便有血,
:`Q?TDa)iy 咁你可能需要照大腸啦,(會十分痛苦,聽聞由後照上去)...所以一定要搵個醫生睇睇...
Tve7K8A9C2a 不過個D藥服用的時候有少少辛苦,但我可以話你知,一定要搵個醫生睇睇.....信我9Z!p{4FH*OB
希望幫到你

頁: [1] 2 3

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.