娛樂滿紛 26FUN's Archiver

kjkj 發表於 2005-10-10 07:22 PM

我就係怕醜

Lap Hui 發表於 2005-10-10 07:51 PM

靜脈曲張, 多數係坐得多, 血液流通問題, 你最好運動下, 行多D, 加上食少D鹽,
0X_ AL1a)Uu sM 有幫助架, (白宮膏)呢隻野係冇用, 用第二隻啦

fmchelloauntie 發表於 2005-10-10 08:05 PM

唔係咁白痴ar...&j{c;sIMe(e
病到咁就去睇醫生la!8CR4v/q1U,Y!J0T
你而家咁樣,屎忽爛哂都唔知咩事la..
,`&P2R5Ko4H(Y 有事就早d睇醫生...俾佢睇一睇,咩問題都無la...-KWc*| l:k b5Qj
仲有,你諗下d醫生做左咁耐,一日睇咁多病人,睇過病人既性器官既次數多都你唔信la..佢睇一睇你,唔會有d咩wor!!

Dxy 發表於 2005-10-10 09:14 PM

痔瘡不是發炎,係肛門表面黏膜鬆脫。o-]%X7wvt w&~p\;c
你可以排公立醫院外科專科門診。醫生會叫你係診所張床度側臥,用一個鏡伸入去檢查,如果係大粒的會用個工具紮住痔瘡,等佢幾日後脫落,係排便時排走。b#Lx"n$F],[+sZ3D
個手術好簡單,唔駛麻醉,幾分鐘做完,只係會有幾日唔舒服既感覺。.G] W0H[3n
睇醫生前先大便清左入面先。
(@0eX0?9dr]-PL
1^)@'?9CzG2}G{ 仲有痔瘡流血既話表示情況已經嚴重,一定要做手術,其他方法都無效架。做既時候係背對住醫生,唔駛驚架。
u9~0W'P6^#a z
m;[W)u1Ny [[i] Last edited by Dxy on 2005-10-10 at 09:25 PM [/i]]

kjkj 發表於 2005-10-10 09:57 PM

要排期做,有無中藥推介下

清揚 發表於 2005-10-10 10:04 PM

唉~洗乾淨個"屎忽"去睇醫生la,為左面子不去睇醫生真系痛死都不值可憐ar~

superjackyy 發表於 2005-10-11 03:36 AM

睇同'人'堂D中醫lag!u)s6xQ-Ke1{

G%ms.L E.C OR try this 雲南白藥 abt 30$ for 1 box
HZ i$mY(sI] READ THE INSTRUCTION CAREFULLY FIRST (only 停便血!!!!)
y W%st'WF#wy c L$S/fs,LxHQy
i went to 西醫b4, the best in HK(located in central) costs 600$ once, and he suggested me to do operation about 10000hkd .....he is even worse than 大耳x.:mad:

kjkj 發表於 2005-10-11 11:27 AM

不懂英文= =%]-m~0Q/gC
我沒有便血

magic 發表於 2005-10-11 11:28 AM

[quote]Originally posted by [i]kjkj[/i] at 2005-10-9 02:07 AM:\nw_'T3wq1f
help me:( [/quote]
v.J4zsm[ 祝您早日好返;)

au212001 發表於 2005-10-11 11:28 PM

[quote]Originally posted by [i]kjkj[/i] at 2005-10-11 11:27 AM:F:W`}K9L.P2Zy
不懂英文= =
:v HQ"_+?k 我沒有便血 [/quote]8Z \ a.QEnsNdL

a~4C,b8TdS 3F4J}DBZ#v;Q
會吾會你根本吾係痔瘡呀...你吾睇醫生,自己呃自己
Y.?xr1Y{A 我呀,鐘意個個女仔係個間診所做嫁,我都照去啦,不過等個女仔放假先:P^]7A/Q5D\1GC

em@1p/\X.S 快d睇醫生呀:mad:

AWU 發表於 2005-10-12 12:29 AM

病向淺中醫呀!BWVR.vJ"N$? l#U
況且你個病都唔淺啦!!

men 發表於 2005-10-12 05:42 PM

#16  /B)?Q@-o X]r
我唔想睇醫生
|5hx2F;S;F 有無d中藥可推介一下
#mzE+A$iG5eN!T 唔割會流血,跟住流濃,然後燴爛,食肉菌入侵u@0{gkAQ
要成個pp切左去 eBDdb
感可怕= =,[color=Red]我經已流過血流過濃[/color]
A.zm3_ \
(P0q7BN{ #28  { f(v)Q[}`$R
不懂英文= =/Z4}c+x2D2~"GF
[color=Red]我沒有便血[/color]
8Bg&bF@V S` w #~CqW.[6h/E!g
其實你怎樣分流過血定便血?
|;X {r(iX,HN
s5?f o [ @HU,~8KN
你幾大?,Ii w.veo+pk9UA
因為年齡大,痔瘡手術風險高,難度也高,醫生說的~

kjkj 發表於 2005-10-13 01:32 AM

十幾歲
)G/f.J8YK;`6rCg;I['Ht 我今日又流血啦= =

AWU 發表於 2005-10-13 03:53 AM

o甘你都唔睇醫生,
0?L Q(ro 真枉費o甘多位brother對你o既意見

kjkj 發表於 2005-10-13 07:31 AM

睇醫生要排期一年

kakeidevil 發表於 2005-10-13 11:20 AM

[quote]Originally posted by [i]kjkj[/i] at 2005-10-13 07:31 AM:
I6i"p&dCBD hAP 睇醫生要排期一年 [/quote]
Y7h9P!q%@ }l)R9~!PT
'M|)|a aR J UR!k`7M O.i(~
睇私家醫生:cool:

fmchelloauntie 發表於 2005-10-13 02:49 PM

[quote]Originally posted by [i]kjkj[/i] at 2005-10-13 01:32 AM:-a'sjGQ,K x
十幾歲
m&S$k_E#C A ewA$E 我今日又流血啦= = [/quote]\ [9\G v5f(O
快d去睇醫生la .................8Yl#`&ii~
睇完就咩事都無la!!!

Yui.i 發表於 2005-10-13 05:12 PM

冇眼睇.....因住食肉菌ar.....長期唔好o既傷口好易引到菌.....

men 發表於 2005-10-13 05:24 PM

[quote]Originally posted by [i]kjkj[/i] at 13/10/05 07:31 AM:6G+YTON[
睇醫生要排期一年 [/quote] XT o }5eH6oZ

e7P-g3X[;m-xE'c5s 你可以先看門診, 門診醫生排期~SP E+f"u'H N o9{
一年之後,我諗你會有哂心理準備~&U]%[8]kR&~:[O
Sc@4]D(e*u^8Ey
p.s.公家也不用一年的~

kjkj 發表於 2005-10-13 09:16 PM

幾錢到

頁: 1 [2] 3

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.