娛樂滿紛 26FUN's Archiver

kjkj 發表於 2005-10-9 02:07 AM

有了痔瘡[月+]

help me:(
}C5J2[5]J)S DBopB+@VP
[[i] Last edited by 月月鳥 on 2005-10-13 at 06:16 PM [/i]]

Yui.i 發表於 2005-10-9 02:31 AM

要睇醫生la咁......如果醫生睇過話你係生'管子'(凸左出o來),咁就一定要割la.....
;RE%?z|4H
%\9[9in8V*G c"[@]E 希望幫到你la...

shaqkobe 發表於 2005-10-9 02:42 AM

聽講嚴重要做手術架喎。

fmchelloauntie 發表於 2005-10-9 08:15 AM

[quote]Originally posted by [i]shaqkobe[/i] at 2005-10-9 02:42 AM:C$z-QZ9A^
聽講嚴重要做手術架喎。 [/quote]!e CSjX)Yx!k
係,不過只係好細個,無咩危險既手術...

neoplan03132003 發表於 2005-10-9 09:59 AM

唔割咁點呀?rM0] `*@?
kaka

kjkj 發表於 2005-10-9 10:06 AM

凸左出o來,好多粒

kakeidevil 發表於 2005-10-9 10:14 AM

[quote]Originally posted by [i]neoplan03132003[/i] at 2005-10-9 09:59 AM:P;a+L4yPuX]w
唔割咁點呀?
VA*|\7N p kaka [/quote]
1G'?,d?v_ dF Y'~F_
m4e:| Q B;SG;]&Y&?

lD5IR8b 唔割會流血,跟住流濃,然後燴爛,食肉菌入侵
cW#RsKV 要成個pp切左去

cwleung1988 發表於 2005-10-9 10:35 AM

如果你有便秘或痔瘡的徵狀,你可以改善你的飲食習慣,包括進食多些生果、蔬菜,及增加飲用流質飲品。排便時避免長期用力,和避免長時間坐著均有幫助。用水在浴盆洗澡能有助減輕肛門疼痛,而情況嚴重者,可用冰敷在患處幫助抒緩疼痛及腫脹。

fmchelloauntie 發表於 2005-10-9 10:54 AM

[quote]Originally posted by [i]kjkj[/i] at 2005-10-9 10:06 AM:
/zI(v ar Eq 凸左出o來,好多粒 [/quote]
%]$|I~x 咁快d睇醫生la!!!!!

800 發表於 2005-10-9 11:04 AM

[quote]Originally posted by [i]kjkj[/i] at 2005-10-9 10:06 AM:
[Zt,w)A] 凸左出o來,好多粒 [/quote]
-{/G9n V]e:n+AK7@ 重唔去睇醫生,爆左就要用女性衛生用品啦

abcde1918 發表於 2005-10-9 11:07 AM

睇皮膚科醫生

lammilk 發表於 2005-10-9 12:33 PM

睇醫生

lammilk 發表於 2005-10-9 12:34 PM

[quote]Originally posted by [i]800[/i] at 2005-10-9 11:04 AM:
+OO-q1_r+Z i Jk5E,VI7^cN
重唔去睇醫生,爆左就要用女性衛生用品啦 [/quote](b[u*E&b2c3}[|D
8m]6YQl*e?W5t3DUg

,s,j iK[4L1U&_
X)FRg4{ X Vg5S;RD
女性衛生用品??:D

YUEN_LOUIS 發表於 2005-10-9 12:43 PM

唔好用暗倉針錐呀

shaqkobe 發表於 2005-10-9 03:54 PM

[quote]Originally posted by [i]kakeidevil[/i] at 2005-10-9 10:14:
jq cM!p`
F zW:D8q Hip
$w"}4{mD9Tr &x\ aW$_.N.n/|,KO

x\0l)v(G 唔割會流血,跟住流濃,然後燴爛,食肉菌入侵
A%u%Nc)LG W5_X#a 要成個pp切左去 [/quote]U I2q8_4@0p8w5?/]
咁嚴重。:o

kjkj 發表於 2005-10-10 01:13 AM

我唔想睇醫生D4G h2Hc7J(A0\? } BL

'Fm#A'n] U-o(x }c D_ 有無d中藥可推介一下5f.H:`hA*K
j3D@1I&T[h
唔割會流血,跟住流濃,然後燴爛,食肉菌入侵
/`Xwr'NQU$QD 要成個pp切左去 #f#_$n]5Y9b%n
感可怕= =,我經已流過血流過濃

阿感 發表於 2005-10-10 01:18 AM

白宮痔瘡膏,以前成日播哩個廣告

kjkj 發表於 2005-10-10 01:38 AM

白宮痔瘡膏,有用過但唔太好用

kakeidevil 發表於 2005-10-10 10:18 AM

[quote]Originally posted by [i]kjkj[/i] at 2005-10-10 01:13 AM:
x}r1n*` FYo0~ 我唔想睇醫生D4h-i2W1R1K

O[3F`+fNU`3V"?E 有無d中藥可推介一下+tjA%QIP QU

']"K$^!A#P ?5_7F"Ie 唔割會流血,跟住流濃,然後燴爛,食肉菌入侵QL A0m8P^2|b)q`
要成個pp切左去
1VRk*Km&Y 感可怕= =,我經已流過血流過濃 [/quote]
k j?C1r/r .U0bv??7XX._
4Zet4z(s6N
pW+C^zXt0N"^
我講下笑咋,你咁嚴重都係睇醫生la9bqA7C(B
你唔係怕醜ar

au212001 發表於 2005-10-10 06:01 PM

我係過來人,我知道你而家的感受,但我一定要話你知一樣野...
X u:H+ZGX8y j1l 你一定要去睇私家醫生,因為有其他病同痔瘡病徵差吾多,大便有血,冇胃口,
3oA,r^F K 所以一定一定要睇醫生先,,其實睇完醫生,佢都吾會肯定係痔瘡,因為有D會生係入便嫁..
Aa:? JD9aP4_` 所以佢會開D藥俾你,而個D藥食完,如果係痔瘡的話,3,4日一定會好番..但如果持續大便有血,
dcF+s3wv:tM)| 咁你可能需要照大腸啦,(會十分痛苦,聽聞由後照上去)...所以一定要搵個醫生睇睇...
,])J]iJ 不過個D藥服用的時候有少少辛苦,但我可以話你知,一定要搵個醫生睇睇.....信我qEg1W/I
希望幫到你

頁: [1] 2 3

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.