娛樂滿紛 26FUN's Archiver

leeyanta 發表於 2005-10-10 04:02 PM

不如大家講吓買mark six中過咩獎呢

買幾多最叻...都係中過六獎3個半字$160(派彩固定):(

a1036043 發表於 2005-10-10 04:03 PM

me.....$320

YUEN_LOUIS 發表於 2005-10-10 04:06 PM

暫時未開齌

march23 發表於 2005-10-10 04:13 PM

好耐之前,最叻個次係 4 個字!

fmchelloauntie 發表於 2005-10-10 04:13 PM

daddy 試過買7個字,即係打通0個d...k5Y Hb$l;mtNV&t
俾我拎住...之後頭0個5個字中哂,跟住daddy 拎左去,最後就唔中了...即係中左2條 5個字,同埋4條 4個字...(應該係咁計,不過肯定係買7個字,中5個字)

托迪仔T 發表於 2005-10-10 04:28 PM

2個字! 冇獎!

nkt1000 發表於 2005-10-10 04:32 PM

[quote]Originally posted by [i]YUEN_LOUIS[/i] at 2005-10-10 04:06 PM:Y u+u#W,MGt H
暫時未開齌 [/quote]:~'K;UcTe#RT{F3V"f
我都係!!!:(

SEEK 發表於 2005-10-10 05:01 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

au212001 發表於 2005-10-10 05:51 PM

中佐3次$20...直到現時為指冇法回本

大優勢 發表於 2005-10-10 05:56 PM

4又2分1
5YJ1jBB$^H
Futi_Id 十年前

YUEN_LOUIS 發表於 2005-10-10 05:56 PM

[quote]Originally posted by [i]nkt1000[/i] at 2005-10-10 04:32 PM:\a XO D p
VcC#\7VR1s
我都係!!!:( [/quote]
t9{*L/Gi5WX [ 唯有當做善事:()F6^8q)Pd:DsIO
C8y&r\#k/?F0L m\~
9PH8N|*S
總有一日,我會要你一鋪還清!

發表於 2005-10-10 10:15 PM

只記得今年中過二,三次$20, 一次$300.+F$Q8_"lP.kY)]7kL
仲未中到最想中嘅頭獎.:(:D

Dr.anger 發表於 2005-10-10 11:35 PM

[quote]Originally posted by [i]SEEK[/i] at 2005-10-10 05:01 PM:
#ldoCm [b][size=5][color=Blue]買電腦飛中過三個字派番廿元,冇贏冇輸![/color][/size][/b] [/quote]:so j mF3t LQ
記得細個時,呀媽中過幾千蚊。點知個頭中,過幾日就整親條腰骨,咁啱睇醫生埋單就係果幾千銀...

gundamman678 發表於 2005-10-10 11:53 PM

相信好多人都係中"最有毅力獎"~~
aJ#uM YMk#t0W
]#o/T(`h 分分鐘捐既錢仲多個許志安同楊千樺! $N;qhs9JB
$j\3G,kFm`
下年傑青係大家既世界!
2}5qh5G)c;F}#]
/N!K:?v;|'} s7T [[i] Last edited by gundamman678 on 2005-10-10 at 11:54 PM [/i]]

shaqkobe 發表於 2005-10-11 02:29 AM

最巴閉都係3個字。即20蚊=.="

shaqkobe 發表於 2005-10-11 02:30 AM

[quote]Originally posted by [i]Dr.anger[/i] at 2005-10-10 23:35:H*`3uzYm
*JPb.jlar
記得細個時,呀媽中過幾千蚊。點知個頭中,過幾日就整親條腰骨,咁啱睇醫生埋單就係果幾千銀... [/quote]
7lM7uF6Up [ 咁唔好彩:o

亨九利 發表於 2005-10-12 05:18 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

wer 發表於 2005-10-12 05:27 PM

$320

irisG 發表於 2005-10-12 06:24 PM

[quote]Originally posted by [i]亨九利[/i] at 2005-10-12 05:18 PM:UV(l uQF!BON w,]7T
三獎=$16,000:mad::mad::mad: [/quote]
J;PlxF"Ry8xK 0PBf'K*|8Y
有一次幫朋友用自己投注戶口買馬,
@ f4]M h]8K!h 之後覆回結餘有成5萬蚊,MNP0Ku"kMA
咁我打電話去馬會問會唔會搞錯左,2g#N4C0?K4TS6N
點知佢話無搞錯,"V6Y[H0}0O1v f g xe
因我有長期投注固定號碼六合彩,
!`k aw9yW4I}']e 馬會話我可能某期中過獎,
.ME [+NldoT^? 但近期的記錄又無,
0I FK&c5Q\_ BzD 應該超過一兩個月前,4ixZKf
好似約有4至5萬蚊,
f[)[!R1d n \ 我估應該係中左三獎:)

AWU 發表於 2005-10-12 08:19 PM

4個半字,當時派$3,800
&m Ch2o^k*SH V 好記得中5個字o既話有九皮幾:(

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.