娛樂滿紛 26FUN's Archiver

kakeidevil 發表於 2005-10-10 05:12 PM

認住佢,打X佢唔駛負責任

真搞笑,又有0的噤過癮既人既.XC y LogPt
真係"五行欠打".
5IP*`*bc 7aeIq1G9v%i nl+K
[url]http://www.pureaddiction.org/film/086.WMV[/url]

AWU 發表於 2005-10-10 05:29 PM

[quote]Originally posted by [i]kakeidevil[/i] at 2005-10-10 17:12:
`/s nKQf 真搞笑,又有0的噤過癮既人既.lhQI m#t]1R
真係"五行欠打".\1c Gi2eP
o8\ Y H'H.ap
[url]http://www.pureaddiction.org/film/086.WMV[/url] [/quote]
(p&S {;C k2J;@UG MpHW l:v*H}
又真係抵x打o既...哈哈
KL!yn*^i9V&nls 你出呢個post果陣條友可能已經釘埋添囉k#`(fCK$?2YE
:D

Miz 發表於 2005-10-10 05:51 PM

呢個睇過 , 再睇都係有d頂唔住...好想打7佢...
TQT3F}Nq 唔知點解覺得好鬼搞笑 ,  好 無言= =_-aFuU"[E0G
he 一定精神有問題

alan123boy 發表於 2005-10-10 08:45 PM

傻佬黎架可能...........:D

甘國武 發表於 2005-10-10 09:18 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

Dr.anger 發表於 2005-10-10 11:36 PM

唔好咁啦...佢智商都有o的問題,送去人道毀滅好過

CharAznable 發表於 2005-10-10 11:46 PM

一樣米養百樣人~.~

so1874 發表於 2005-10-11 01:17 AM

[color=Blue]本人的反應:[/color]
b {,j+J#O'|
:K P `VT7BcA^ [IMG]http://tinypic.com/ehap81.jpg[/IMG]

三村信史 發表於 2005-10-11 01:18 AM

大家連佢都唔識@.@??/C-@ xH5|
佢 叫做 思覺老師
1A J4Z0KpH 佢自己所拍既思覺短片同思覺神音多到你唔信@.@
Q$Gk@v5jS"pO 有機會就search下 撚屌茶寮
$`ko(O9T|+qw;@$e%l 睇你到傻都仲得@@

so1874 發表於 2005-10-11 01:27 AM

[quote]Originally posted by [i]三村信史[/i] at 2005-10-11 01:18 AM:
1h$b,WuL9N 大家連佢都唔識@.@??
-s#C"UM)wr}l3VC8r 佢 叫做 思覺老師
fC-bb~(a5o zC 佢自己所拍既思覺短片同思覺神音多到你唔信@.@
Iw2c1G@ Ms] 有機會就search下 撚屌茶寮
D|c;l$XDER I;J 睇你到傻都仲得@@ [/quote]
F r/Mj Z_~6S*PP l*P$E8vFX:f(Rxs
[color=Blue]閣下識得佢?"^4gm-El O
咁你今日打爆左佢眼鏡未呀?[/color][img]http://forum.hkgolden.com/faces/clown.gif[/img]

shaqkobe 發表於 2005-10-11 02:21 AM

真係好想中佢一拳。:D

長江一號 發表於 2005-10-11 01:59 PM

呢條死傻佬咁似果d專呃細蚊女果dXX佬

77man 發表於 2005-10-11 04:06 PM

一 D 失業, 無精神寄托 , 離譜同週身痕想俾人打低 B 白癡佬。

guessw 發表於 2005-10-14 06:25 PM

好好笑呀!!!!
6F zos.i#A y 好鬼低能~~~
cS#z!~2R3A 又要發出d怪聲, 又要做動作, 笑死喇
0[?m'a;L2Rp4M hahahahahaha............................................ m W!Q+?/Xwc'g
hahahah8^H8kM.ITU;JI
太好笑喇...V2|"h}1^+byd Py \e
真係咩人都有~~~唔知有冇人認住佢黎打~~hahahaahahhaha

sheungshui 發表於 2005-10-14 11:35 PM

我覺得佢可能是被人整估的。

jajiwog 發表於 2005-10-15 12:07 AM

低能ga

wangjacky 發表於 2005-10-19 01:37 AM

真係有少少衝動.......

chickenboy 發表於 2005-10-21 08:33 PM

五行欠打..............

gogo8281 發表於 2005-10-21 09:36 PM

......9YO~6v0tH
無言以對

adriano 發表於 2005-10-22 04:07 PM

haha

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.