娛樂滿紛 26FUN's Archiver
娛樂滿紛 26FUN
»
吹水版
» 如果發生咁既事情響你身上,問下大家會點做
長江一號
發表於 2005-10-11 12:42 PM
如果發生咁既事情響你身上,問下大家會點做
我記得童年時
s8By7x1|"m5Q P(?
有一日去行山,點知遇上一隻癲狗
De s;fD.J hC@
我就選擇避開
M;Nnn;A+G
點知仲大鑊
h!wQ!O%N']2Y"j
被隻癲狗咬住唔放
QD OD9~8~B;b
跟住要十幾人至拉得開隻癲狗
8VB-\9v5C \Ldr
捉左隻癲狗人道毀滅