娛樂滿紛 26FUN's Archiver

kakeidevil 發表於 2005-10-11 06:19 PM

[quote]Originally posted by [i]長江一號[/i] at 2005-10-11 06:15 PM:
e0SJ!Zu%e ?+|3I r}1~"njc
下....??????? [/quote]f)u;Ko(Ty'Iq

(k Q P7Qxko,W z7[-w9P ] sEa
生前係男人唔會用,
g'U,h#^v2H9F9G7UF 死左更加唔會用la!!!:cool:

瑞比 發表於 2005-10-11 06:26 PM

[quote]Originally posted by [i]長江一號[/i] at 2005-10-11 06:06 PM:
*Hfy,c-dlbf 有乜野生前買左對你無用"uD.`#_1H"cq;`
死左一樣對你無用 [/quote]
`8Mz)Et1]6e-{ 陰屍寺

catbert 發表於 2005-10-11 06:40 PM

[quote]Originally posted by [i]長江一號[/i] at 2005-10-11 06:06 PM: |+jJ&h9m?6CY
有乜野生前買左對你無用 P {#Bd)VJ.q
死左一樣對你無用 [/quote]
8l_Dj4sF
q9g a8?N {5NV 人壽保險 :D:D

長江一號 發表於 2005-10-11 06:49 PM

[quote]Originally posted by [i]catbert[/i] at 2005-10-11 06:40 PM:
&C-p|C,a o)[v 1V7_{y'J3L'w&S

!O/dft+v]-wi 人壽保險 :D:D [/quote]
K9xj3|+T-[ I;?G 咁鬼易俾你地估中:P

長江一號 發表於 2005-10-11 06:50 PM

[quote]Originally posted by [i]瑞比[/i] at 2005-10-11 06:26 PM: Ld8G1X_A E4~ t6S.h C

1H Tu3\([\o+OA 陰屍寺 [/quote]8l+t,O&c7J{ o&Mr$Py
都唔係架
9l'v9k)RHK 死後可能用得都唔出奇
B`*fDxA 因為無人知:D

瑞比 發表於 2005-10-11 06:54 PM

又問:一棵樹之中,邊部份係最冇野做,最他條?

長江一號 發表於 2005-10-11 06:58 PM

[quote]Originally posted by [i]瑞比[/i] at 2005-10-11 06:54 PM:w\E ZH`1`
又問:一棵樹之中,邊部份係最冇野做,最他條? [/quote]|L4Ft pw
樹皮=收皮3n%XD-ecSJhC+u

v:b|,~RT4Eo k 不過我諗都係唔岩

AWU 發表於 2005-10-11 07:01 PM

點解d人o甘怕大陸差人?;)

長江一號 發表於 2005-10-11 07:08 PM

[quote]Originally posted by [i]AWU[/i] at 2005-10-11 07:01 PM:
4QR4PqH!vph 點解d人o甘怕大陸差人?;) [/quote]/eW-Giy0qr6mw
武警=冇警

mtvcmh 發表於 2005-10-11 09:54 PM

話說,有條友成日練長跑,周時一次跑幾個鐘。g c tB5]2usT
有日,佢無帶手錶,跑到條村,唔知幾點鐘,見到個農夫田內,走埋去問佢時間。
*QE#SHU7On 農夫無帶手錶。好奇怪,佢撥一撥隔離隻牛個春袋,就話四點半。條友莫明其妙,唔通牛春袋知道時間。4??s.^U5^*s

j6bT2eG;WF_uc,mS 第二日,果條友練跑時跑到條村,佢今次有帶手錶,又見到個農夫同隻牛田,佢知道當時係三點八,顧意收埋隻手錶,走去問農夫幾點鐘。農夫照樣撥一撥隔離隻牛個春袋,就話中係三點八。
^ E)Nc*yjy CQ.^
Gd:W uq#|3iIDd 農夫點解咁@@犀利呢?/drU;K&XX6DD

E-m t^qOJ
,Apy$H&`L'S1T 其實係轉貼
+kS7`(\w 我想知個答案係咩
A2BC{$Ac&_R9R 希望你地估中

長江一號 發表於 2005-10-11 10:20 PM

[quote]Originally posted by [i]mtvcmh[/i] at 2005-10-11 09:54 PM:
!P*s(q|`"i 話說,有條友成日練長跑,周時一次跑... [/quote]CZ8d Z8n
個農夫收埋個錶響個牛春袋度
#Bw1Yw8JUO3MKq ~ 呢個答案合情合理:D

shaqkobe 發表於 2005-10-12 03:56 AM

[quote]Originally posted by [i]長江一號[/i] at 2005-10-11 22:20:M \ x f ^bB#g
+D H;m8G;V(e"[*c w
個農夫收埋個錶響個牛春袋度"Y^rP2x2z
呢個答案合情合理:D [/quote]
_$d)F _Xb 哈哈。可能係。因為戴住錶"姦"田唔方便,所以戴係隻牛個袋度。:lol:

shaqkobe 發表於 2005-10-12 04:01 AM

邊種人有兩個心臟?

Triangel 發表於 2005-10-12 08:46 AM

新謎語:
'i:FJS&k 點解d馬騮敢喜歡玩Digital Camera? :cool:

Triangel 發表於 2005-10-12 08:47 AM

[quote]Originally posted by [i]shaqkobe[/i] at 2005-10-12 04:01 AM:
y LnN|2u8Yj9dUK 邊種人有兩個心臟? [/quote]H7Y*|S4z.@!L

c;x,h,U"{0L UG <傷心人>

kakeidevil 發表於 2005-10-12 10:04 AM

[quote]Originally posted by [i]Triangel[/i] at 2005-10-12 08:46 AM:9Zy*v2Q%~4twv
新謎語: G+[6k:X7sKK;r
點解d馬騮敢喜歡玩Digital Camera? :cool: [/quote] ld*E i`3F8To)Rr
VgL N:t;f*V

j.O,BrK_0Hy(R/F 簡單la,Digital Camera可以自動變"蕉"

Triangel 發表於 2005-10-12 10:50 AM

[quote]Originally posted by [i]kakeidevil[/i] at 2005-10-12 10:04 AM:
(s'C*?7V!Dvz"e-J ~
/?,aP}{6Y'u;E 簡單la,Digital Camera可以自動變"蕉" [/quote] mx-Z.S a6_,z

f@/tAjk,l4]"] 你班友重話無乜睇電視?

kakeidevil 發表於 2005-10-12 10:53 AM

[quote]Originally posted by [i]Triangel[/i] at 2005-10-12 10:50 AM::o3utQA

%q,`;n\`O4FL:x5[
kQd LM @0@^ R P 你班友重話無乜睇電視? [/quote]
$rl([`3?R!c+X 9AD1@ Q,m5X7^"c

!V m6C xQg"~rI haha,我冇講過,仲有冇ar??

Triangel 發表於 2005-10-12 11:16 AM

[quote]Originally posted by [i]kakeidevil[/i] at 2005-10-12 10:53 AM:1A G8h"~x?1I&^$x

du.Q p!Cvgf
#gpbDmL D6x ym0L2P*s
haha,我冇講過,仲有冇ar?? [/quote]8e UF6sM!RS5w

i9G-Ay$unC9[6Wb [b][color=Red]新謎語 [/color][/b]%AWa5v6Td J&i1l w
點解老婆成日都對著老公話:"你同落雪時都無乜分別!"Y VafY^:r4O
~4jw6~MI x'O
[[i] Last edited by Triangel on 2005-10-12 at 11:33 AM [/i]]

ricojohny 發表於 2005-10-12 11:42 AM

[quote]Originally posted by [i]mtvcmh[/i] at 2005-10-11 09:54 PM:#B9ho ^#jB~ ic5Ot(O
話說,有條友成日練長跑,周時一次跑幾個鐘。
!N6R"zc6kI 有日,佢無帶手錶,跑到條村,唔知幾點鐘,見到個農夫田內,走埋去問佢時間。
*I BxL#a H~[$S 農夫無帶手錶。好奇怪,佢撥一撥隔離隻牛個春袋,就話四點半。條友莫明其妙,唔通牛春袋知道時間。
Hc?-|`;s%sBx
`7uC'N{)W$P~Au 第二日,果條友練跑時跑到條村,佢今次有帶手錶,又見到個農夫同隻牛田,佢知道當時係三點八,顧意收埋隻手錶,走去問農夫幾點鐘。農夫照樣撥一撥隔離隻牛個春袋,就話中係三點八。M]-@7V6w s0A/~ _

5v*OKy&P]F 農夫點解咁@@犀利呢?$O-}w7Y ^ |3e}%a
N6? Eq9g2M`r4k3{e H

9RZ4O\,W!I$Qe-j3Ik BeL 其實係轉貼
\Mjx,VI)d[Sa*_j 我想知個答案係咩
K0H^_N!yYV-R O 希望你地估中 [/quote]iu*\B7Igy
9Uox-{n@ RR%{
未有人答中woF6k5tHEz
等我試下(H%Q0iYN@%i)c
ans:撥隻牛個春袋係因為隻牛個春袋遮住左個大鍾,所以佢撥一撥就知幾點

頁: 1 2 [3] 4 5 6 7 8

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.