娛樂滿紛 26FUN's Archiver

屠宰場 發表於 2005-10-11 01:26 PM

百法百中

一位公屋居民養左隻狗公,隻狗唔絕育,之後出街搞大佐街邊D狗女~~生左好多狗仔~~咁個狗主會唔會有罪或違法(對於狗ge行為)?各位有咩意見??
LlT l{ )n!REP5Ua}a Q
p.S響公居養狗話要絕育

kakeidevil 發表於 2005-10-11 01:29 PM

公居可以養狗咩??

abcde1918 發表於 2005-10-11 01:30 PM

[quote]Originally posted by [i]kakeidevil[/i] at 2005-10-11 01:29 PM:
A#KpmiR 公居可以養狗咩?? [/quote]
'rN-C%GB3?4~q R F 可以靜雞雞養

長江一號 發表於 2005-10-11 01:34 PM

[quote]Originally posted by [i]abcde1918[/i] at 2005-10-11 01:30 PM:
l?0}^m8y
Z+pl!c8\ 可以靜雞雞養 [/quote]
t_9G s_+m 唔係喎%Y ^AI-?c c o
早前公屋放寬左俾養狗lyN4|/N&vA6rq
而家好似又唔俾之後再擁有a kY4_)Le2t5`
一個字1_1NsZ)n+?$xt

屠宰場 發表於 2005-10-11 01:36 PM

可唔可以答下你ge答案a~~

長江一號 發表於 2005-10-11 01:46 PM

[quote]Originally posted by [i]屠宰場[/i] at 2005-10-11 01:26 PM:;q K+{R"s8n
一位公屋居民養左隻狗公,隻狗唔絕育,... [/quote]
D2?u8u4Q od 無違法
tiVj0^ h,J9dY 佢係狗公:s kQ/dU fo
唔會生狗仔Ha{7a7[8Z#k
房屋暑係怕你地再生狗仔,越養越多0L!@e%yq? N
街邊d狗女生幾多佢唔會理
e{ JkMJpd 所以無罪

屠宰場 發表於 2005-10-11 02:08 PM

有道理....

長江一號 發表於 2005-10-11 03:20 PM

[quote]Originally posted by [i]屠宰場[/i] at 2005-10-11 02:08 PM:
%z%c u!\5F/c 有道理.... [/quote]
"D-~q1yQai ? r 多謝M*`,? f,E3NA+xL*\*L
唔知有無獎呢:lol:p/l2Y @_m7v8F
仲有無問題呀J1ax a.Ie
有就繼續問喇:P

Killer6234 發表於 2005-10-11 03:30 PM

我有個問題.........我自己發生既,排緊期上庭
{0KI3h2Up(n`;z
d9uC5L&f!N9X"e;XaM 我架車停低左,開門落車,開門落車,特然有架車過(人地架車已經超速)
6?#F#YM(F eI 掃斷左人地架車隻耳仔(倒後鏡),掃斷埋司機隻手(佢隻手放左係個窗果度)%Q/qBDk3FFx
成架車都凹晒同花晒,咁我駛唔駛咩飛?(我架係貨車冇咩事,人地架係貨van)
(cM6IWw 呢單野係邊個岩邊個錯?

長江一號 發表於 2005-10-11 03:37 PM

[quote]Originally posted by [i]Killer6234[/i] at 2005-10-11 03:30 PM:
hXe M{^I 我有個問題.........我自己發生既,排... [/quote]
o` o2c(o 唔好意思
Y @"s \d [ 你可否打這段文用格式)A C+v;b}/`
你合埋一堆唔明你打乜

Killer6234 發表於 2005-10-11 03:53 PM

我架車停低左就想開門落車O-O8` Q,E^*O
開門落車時特然有架車過(人地架車已經超速)r S z/b4X3FS-U'VE
掃斷左人地架車隻耳仔(倒後鏡)
3N"\ [aD-P*s 掃斷埋司機隻手(佢隻手放左係個窗果度)R:c#f'~B'?#KV$}
成架車都凹晒同花晒(我架係貨車冇咩事,人地架係貨van)
Z+\` ?lU T 呢單野係邊個岩邊個錯?
N.x._OU3O9`s.o
2a k$| K"S&{t7_m 咁樣會唔會好d?

長江一號 發表於 2005-10-11 04:04 PM

[quote]Originally posted by [i]Killer6234[/i] at 2005-10-11 03:53 PM:'w$k]AuX6r3x(T%h9f5ba
我架車停低左就想開門落車\ v8]aJ&E"C?
開門落車... [/quote];Y AZ AK,t3| y*Q

hF$S p/_1^/`0d.O 其實都唔係好明
/v{Tau9qQp.[ 不過都答住先喇
ACZ)\"?l)Q q+S1Q7Y'sT8?Jc
[color=Red]我架車停低左就想開門落車~8J!K Mp(_J
開門落車時特然有架車過(人地架車已經超速)[/color]
r:G%|8GnS4b1t MD {NU#e5gO{JB{g

)~ v4@&Bg8v G 掃斷左人地架車隻耳仔(倒後鏡)Sn!V;R'k"Fy
掃斷埋司機隻手(佢隻手放左係個窗果度)wP,h4Q^1q
成架車都凹晒同花晒(我架係貨車冇咩事,人地架係貨van)
$_*yv4s g7z V 呢單野係邊個岩邊個錯?
~\RmvA;?1r"Q'| $]"s*dG [ }:`"l
咁樣會唔會好d?
BVD6Va*t ^3y+X'}9M
N$s$yW*Ah#u

UjpMJbF8KWJO1~J 1:你落車地方是否合法U!JJ Q3TJ
即係假如你響禁止上落又或者公路上落 t$| RCnZ8p,u5Z{
而導致交通意外V-YCJZtG6k Uz
你除左要受刑事檢控
wj{?3y/L 還要受民事索償m.j'bo a7r2\ jI
!~4I~6P$K%HJf
當然如果無第三者目睹9C3jZr P]
就要靠你個人口才或律師

Killer6234 發表於 2005-10-11 04:07 PM

[quote]Originally posted by [i]長江一號[/i] at 2005-10-11 16:04:
/g9~ D%M&g|
&@B1jI5_N3PC j}T jsJ0~
其實都唔係好明+IsG7h0u:II"K
不過都答住先喇#zC3L$D;|!s}
... [/quote]
lH"M,b O-?(FW 有其他人睇到
:m2fN/k V.l 但係差佬黎到時就冇問過路人O"K)h7o)jJ+u;j
我果度係土瓜灣美景街上落絕對冇問題

長江一號 發表於 2005-10-11 04:18 PM

[quote]Originally posted by [i]Killer6234[/i] at 2005-10-11 04:07 PM:
7@!Pm+` Hb
m _3L"]Fi 有其他人睇到
n6}3j|mw 但係差佬黎到時就冇問過路人
_W8p,L$`.t7b y 我果度係土瓜灣美景街上落絕對冇問題 [/quote]
J\mi#yM 不如你直接d講喇
pj-G|#mx B0Mp8KHH 因為唔係好明'jEj%~ GkcO;i
係唔係你撞到人地架車呀iwD hr
1:無論超速與否,只要駕駛者不小心在公路上駕駛.一定有罪-R3X`P/M}"F7l8_
一般交通意外,罰款了事$J%aK%j}
較嚴重者,停牌i Q&gx0j
傷人者,罰款加賠償,又或者停牌再加監禁 a5v*}/gQ
至於魯莽駕駛導致他人死亡就...)\7oB uc#cH8]
等個官判
T.n^8s[5Kyj9F 如果照兄台所講.你已經泊好車而落車~gQO*A5WdI
撞到人果個又唔係你_X;jF(H&w;fK
應該無事

BOYDWAN 發表於 2005-10-11 04:39 PM

[quote]Originally posted by [i]Killer6234[/i] at 2005-10-11 03:53 PM:
9^1z_c(m&IM 我架車停低左就想開門落車,cRr7\8GoJ\
開門落車... [/quote]
n}(U+PFj jpL J4G#SMe

PUi3~Ni ^
5bBv)?(R&x6`Ps]5c"~ p 呢單係TAPI(traffic accident person injury),有以下因素:
tY`#E,WE,S2o 1) 肉眼唔係雷達,所以你話對方overspeed係好抽像、無理據嘅。QzO"M9E,x c&u
2) 喺你開門之前,你有無好清楚觀察哂路面環境先咁做呢?而如果你係乘客,個司機係有責任提醒你咁做咖,否則司機要負全責。q}X-GZ$GpQ
3) 就此個案,對方係被涉及意外(get involved),而你係導致意外發生(occurred the event),所以責任喺你身上嘅機會十分大。mX7sK]E9A QP S.o

!{ w:}$]D3Z *略為簡介,希望幫到你啦~:)

AWU 發表於 2005-10-11 04:39 PM

[quote]Originally posted by [i]屠宰場[/i] at 2005-10-11 13:26:6Je5QCrly,i
一位公屋居民養左隻狗公,隻狗唔絕育,... [/quote]
9wEi7U ]W|R n Xa V6K!x
點解狗主會違法?:o
.Z h.T+wu'B FBYe:~ 隻狗公搞大佐街邊D狗女之嘛.....
c&p1SAY 屋企仍然養一隻狗得囉

長江一號 發表於 2005-10-11 04:47 PM

[quote]Originally posted by [i]AWU[/i] at 2005-10-11 04:39 PM:+g@*\4j5O o

7hi/T#jaf:z3s6V#g^
0n~] jU6V)c?!X9Eu 點解狗主會違法?:o.V(O7C `ZS
隻狗公搞大佐街邊D狗女之嘛.....
.j$c2@*e,^ T E e'h$u 屋企仍然養一隻狗得囉 [/quote]
iSe!i7qBA:H.u%v 可能佢驚隻狗公周圍惹事掛

shaqkobe 發表於 2005-10-11 04:51 PM

唔通係樓主既親身經歷黎既??你就係果個主人?

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.